jongen of meisje dmv urine test

vanmorgen ook eindelijk eens de zouttest gedaan, deze zegt ook een jongen :slight_smile: volgens de nub ook en mijn gevoel zegt ook heel sterk dat het een jongen is. Alleen volgens de chinese kalender zou het een meisje zijn.

Nog iets meer dan 5 weken, dan weet ik het eindelijk :wink:

@Amy82 wrote:

vanmorgen ook eindelijk eens de zouttest gedaan, deze zegt ook een jongen :slight_smile: volgens de nub ook en mijn gevoel zegt ook heel sterk dat het een jongen is. Alleen volgens de chinese kalender zou het een meisje zijn.

volgens de chineze kalender heb ik 2 jongens en 2 meisjes in huis :wink:

Ik heb de zouttest gedaan en die deed een beetje raar maar zoals ik het toen omschreef zouden we een jongen krijgen. En ondertussen is door alle omstandigheden het duidelijk dat we een mooi meisje verwachten…

@Amy82 wrote:

En de chinese kalender had het goed! :mrgreen:

De zouttest gaf hier een jongetje aan !

En wij krijgen nu dus ook een jongetje :inlove:

@Cin. wrote:

@Amy82 wrote:

En de chinese kalender had het goed! :mrgreen:
ja :inlove:

Hier met zouttest en chinese berekening een meisje… Volgende week dinsdag weten we hopelijk meer!

Volgens mij als die zouttest vaag doet, is het ook een meisje. Dacht ik ergens gelezen te hebben.

Uit alle testen kwam eruit dat ik een meisje zou krijgen en … dat is ook zo!!! :inlove:

Grappig dit! :lol: Ik heb de rode kool al in huis gehaald. Donderdag ben ik 6 weken zwanger, dus dan zal ik ook eens een poging wagen. :shifty:

Ik heb net even zouttest gedaan… Kan iemand mij vertellen of dit jongen of meisje uitkomst is?

Hier de foto voor diegene die het willen zien.

pleaseeeeee :pray:

Tja zijn het sliertjes of wolkjes?

hahaha wat een vraag ook :lol:

sliertjes die dreef. misschien was de urine weinig. Meer kreeg ik het er ook niet uit :lol: en probeer ik vanavond nog effe…

Sliertjes is meisje toch :mrgreen:

Sliertjes die van bodem naar boven zwemde. Bleef drijven met als eindresultaat, schuim. Ik denk ook een meisje. Even afwachten op 20wkn echo. Het kan nog zo zijn dat de test niet met 100% zekerheid zegt. Had me toc echter voorgesteld op een jongen :lol:

Het geeft geen zekerheid he :wink:

ik was bezig met aanpassing. Het is idd niet met zekerheid te zeggen idd :slight_smile: Heb jij die test ook gedaan?

nee hihi, ik heb alleen gekeken naar de chinese conceptiekalender. Die klopte hier 3x.

@Cin. wrote:

nee hihi, ik heb alleen gekeken naar de chinese conceptiekalender. Die klopte hier 3x.

hier wel de urinetest gedaan, die klopt niet :slight_smile: alleen de chinese kalender had het goed, bij mijn 1e zwangerschap ook :slight_smile:

doe eens bij mij :mrgreen: waar is ie te vinden?

Ik heb denk ik ook weinig urine gebruikt. Het had meer dan de helft moeten zijn. Dit was maar een kwart! Dus de eerste beste plassen weer doen :lol: