jongen of meisje dmv urine test

Gister hoorde ik via een collega dat er een urine test is die je al vanaf zes weken zwangerschap met een betrouwbaarheid van 90% zekerheid kan zeggen of je een jongen of meisje krijgt :think:

Zijn er kokkers die gebruik hebben gemaakt van deze test en waarbij de uitslag ook klopte?

Ikzelf zal het overigens niet snel doen.

geen ervaring mee , ik lees er wel hele goede dingen over

Huh? Ik dacht dat die alleen in Amerika te verkrijgen was? :o

Het schijnt als ik de Amerikanen mag geloven wel goed te werken… :think: Aan de andere kant tja de 20 weken echo en je weet het hier in NL ook… :lol: kun je iig kijken of het goed gewerkt heeft. 8)

Nee je kunt hem in nl dus online kopen.

Goedkoop vind ik hem trouwens niet. 34,95. Een paar weken extra geduld en je kunt al voor 25 euro een geslachtsbepalende echo laten maken.

Ik vind het idee erachter trouwens wel heel leuk.

Het idee is idd wel leuk maar dat het duurder is dan een geslachtsecho das weer jammer.

Weet je wat ik wel erg leuk vind, ik meen dat het Amerikaans of Engels is…een verassingstaart. Dus zelf nog niet weten wat er uit het geslacht is gekomen bij de echo. Op een kaartje laten schrijven en dan inleveren bij de bakker. Die maakt een taart met aan de binnenkant een vulling op kleur. Dan mensen uitnodigen die mogen weten wat het geslacht is en hoppa aansnijden die taart. :inlove: Leuke reden voor een taart en feestje lijkt me zo. :stuck_out_tongue:

goh, interessant! Vanaf 6 weken, dan weet je het (als het idd echt werkt natuurlijk) heel wat eerder!

Ben benieuwd of er mensen zijn die deze test gaan gebruiken en of het klopt.

We jammer dat 't zo duur is…

Zon verassingstaart is idd een heel leuk idee.

De test is nog niet bekend onder Nederlanders. Mijn collega vertelde dat het in de laatste ditjes en dtatjes stond, dus wellicht dat men de test steeds vaker gaat kopen en we er dus meer recensies over zullen horen.

Ik denk trouwens dat als ik veel eerder over de test had gehoord ik er misschien wel aan was begonnen.

al die zwangerschapstesten bij elkaar opgeteld heeft me ook aardig wat gekost :shifty:

edit beheer: comm links zijn niet toegestaan.

zou hem zelf niet kopen maar kan idd wel leuk zijn :smiley:

En Lisette kan je je bewdingen haha??

maar wat nou als het niet klopt met de 20 weken, dan baal je toch dat je er extra geld aan hebt uitgegeven lijkt me :slight_smile:

Ik kan me bedwingen hoor :wink:

Pas over een week of acht weet ik wat we krijgen :mrgreen:

Je kunt het ook testen met rodekoolsap. Heeft hetzelfde effect. Veel goedkoper!

Google maar eens op red cabbage gender test. Ook leuk om uit te proberen toch?

Directions for Red Cabbage Test:

Buy a head of red cabbage, chop into small pieces (the smaller the better).

Bring water to a boil then add cabbage and let it set for 10 mins.

Separate the cabbage from the water…KEEP THE WATER.

Mix equal parts of cabbage water with urine and watch it change!

Results will be red/pink for a boy or purple/blueish for a girl.

Schijnt zelfs dat ze bij deze test zelfs positiever zijn over het resultaat dan de Intelligendertest.

Het is en blijft een voorspelling natuurlijk!

Whaaa das lachen en voordelig! :mrgreen: Ik heb een waanzinnige hekel aan rode kool maar die zou ik wel bij mijn moeder kunnen slijten. Als ik ooit weer een beeb in buik heb ga ik die zeker weten doen. :thumbup:

Gaat dit dmv een urinekwaliteit ofzo waardoor de urine bij een jongetje anders is dan bij een meisje? :think:

@aapie wrote:

Vorige keer , weet ik nog, heb je op de 9 maanden beurs een echo laten doen he :lol: :lol:

tja weet niet of zo’n test iets is hoor… :think:

Vind die rodekoolsap wel uber geinig!

@Sennapen wrote:

@aapie wrote:

Vorige keer , weet ik nog, heb je op de 9 maanden beurs een echo laten doen he :lol: :lol:

En dat was 5 dagen voor de 20 wk echo :?

Die rode kool test :mrgreen: het proberen waard :lol:

Als je het met 6 weken al kan weten, waarom niet? Leuk toch :slight_smile:

Of je het nu met 6 of 20 weet, het blijft een kind, en je kunt wel al eerder shoppen :stuck_out_tongue: Oh nee, ik moet zeggen ‘alles in orde maken’ :mrgreen:

En??? Al iemand met rodekoolsap in de weer geweest? :mrgreen:

@Memmie wrote:

En??? Al iemand met rodekoolsap in de weer geweest? :mrgreen:

Nee, vergeten te kopen :doh:

Wel een zouttest gedaan :shifty:

zouttest??? vertel! Ben benieuwd wat dat inhoudt :lol: