Tis dat wij nooit rode kool eten, vind het zonde om weg te moeten gooien daarna. Of ik moet ze hier toch eens overhalen, want ik vind het zelf wel lekker
Ik heb nog wat koolsap over hoor! Denk alleen niet dat je daarvoor richting Rotterdam wil komen rijden? :lol:
Heb net PH gematen was 7
Zout test er waren eerst dingen die van beneden naar boven gingen, daarna een schuimlaagje, zou dan een jonge worden toch.
Hoop dat ik er ooit achter kom wat het wordt.
M’n zwangere buuf (13 wk) heeft hier vanavond met het restje sap ook even getest. Haar test was duidelijk blauwer dan die van mij. Ik zal morgen de foto wel even posten. Echt een duidelijke meisjes-test had ze. Bij die van mij neig ik naar jongen, maar niet 100%.
@inge77 wrote:
Heb net PH gematen was 7
Zout test er waren eerst dingen die van beneden naar boven gingen, daarna een schuimlaagje, zou dan een jonge worden toch.
dat zal toch wel

Uiteindelijk geslachtsbepaling gehad en we krijgen weer een dochtertje
@Amy82 wrote:
@inge77 wrote:Heb net PH gematen was 7
dat zal toch wel![]()
aan haar onderschrift te zien toch niet

Ik heb de test vorige week nog een keer gedaan om te kijken of het een duidelijker resultaat zou geven. De verkleuring was precies hetzelfde als de eerste keer. Dus nog geen duidelijk resultaat. :think: Toch denk ik nog steeds dat het een jongetje wordt.
Tot nu toe lijkt de test te kloppen! :lol: Vanmiddag de 12 weken echo gehad en de echoscopiste dacht aan de nub te zien dat het een jongetje gaat worden. Maar om het zeker te weten moeten we natuurlijk nog een paar weken wachten.
Kon ze dat zo vroeg al zien jeetje :shock: :mrgreen: , wat is eigenlijk de nub? :oops:
Het gaat om een soort uitsteekseltje dat je vroeg in de zwangerschap kan zien en dat later een clitoris of een piemeltje wordt. Aan de stand van het uitsteekseltje zou je moeten kunnen zien of het een meisje of een jongetje is. Hier kan je er meer over lezen.
Oww wat geinig, wist ik helemaal niet je, heb het even gelezen. Nou ben benieuwd of het idd een jongetje voor jullie word
Ik kreeg bij ruim 11 weken ook een ongevraagde uitspraak over de NUB, het zou een meisje zijn. Maar we willen het niet weten, dus hebben het later niet meer laten bekijken.
Dan zien we her over ongeveer 8 a 9 weken wel he robin
@Robin03 wrote:
Ik kreeg bij ruim 11 weken ook een ongevraagde uitspraak over de NUB, het zou een meisje zijn. Maar we willen het niet weten, dus hebben het later niet meer laten bekijken.
Wat slecht dat iemand dat zomaar zegt zonder dat eerst even aan jullie te vragen zeg. :shock: Ik wil het wel graag weten en heb het echt speciaal gevraagd. Maar een echoscopist zou toch beter moeten weten?
Ach ik vond het niet zo erg, want ze zei er duidelijk bij dat het totaal niet betrouwbaar was. Maar daarna wist ik wel zeker dat ik het met 20 weken niet wilde weten.
Ja inderdaad, weekje of 8/9 nog!
Hier weer een update. Volgens de 16 wk echo is het nog steeds een jongetje. :inlove:
@Naatje wrote:
Hier weer een update.Volgens de 16 wk echo is het nog steeds een jongetje. :inlove:
Aaaah :inlove: En de chinese kalender, gaf die ook een jongeje aan??
Nee, die zei een meid. Dus het kan ook wel eens niet kloppen.
Okeee geinig, bij roan klopte de kalender wel, ben wel heel benieuwd mocht het lukken voor de 2e of de kalender dan gelijk krijgt.