Haha geinig zit dit hele topic weer even door te lezen, zijn er nog meer mensen die het geprobeerd hebben?
En het is gelukt na de vorige posting haha , nu afwachten eerst voor een goede echo
Die kalender…zou het zo zijn dat als ie het eenmaal mis heeft het altijd mis is? Ik had nl volgens de kalender nu een vierde meisje moeten krijgen :think: en het is een vierde jongen :lol:
Die kalender heft het bij mij nog nooit goed gehad.
deze keer ook niet
Dus dat zegt ook weer niks haha :lol:
Als ik het moet geloven dan krijgen wij een jongetje volgens de zouttest, alleen ben ik nog geen 2 maanden zwanger en las ergens anders dat je het dan met ochtendurine moet doen.
Volgens de kalender ook een jongen
Dan moet ik de rode kool test nog maar even proberen denk ik :lol:
En volgens mijn eigen gevoel, ook een jongen. Waarom, gevoel en omdat er in mijn man zijn familie bijna geen meisjes worden gemaakt
Grappig, ik kan hem ook wel weer gaan doen.
Had de vorige keer de rode kool test gedaan en die had het goed (meisje). Dat zei de chinese kalender trouwens ook zie ik nu.
Volgens de kalender zouden we nu een jongetje krijgen, mijn gevoel zegt echter meisje.
Maar aan de andere kant m.b.t. die tests… een vriendin van mij had zo’n test gedaan a la zwangerschapstest (maar dan voor geslacht)… die gaf duidelijk meisje aan, maar ze heeft toch echt een jongen.
Ik heb net de rode kool test gedaan, gaf duidelijk meisje aan :mrgreen: Hij had het bij Lynn ook goed.
Zouttest geeft hier ook een meisje aan
Spannend Selena, ben benieuwd of het klopt.
Hier had de rode kool test het fout. Chinese had het wel goed.
Chinese zegt hier jongen :think:
Eigenwijze zouttest hier :lol:
2 weken terug gaf hij duidelijk meisje aan (langwerpige sliertjes die naar boven kwamen en dan verdwenen). Doe ik hem nu weer (ben wat langer zwanger), geeft hij overduidelijk jongen aan ! :lol:
't zijn er vast stiekem 2, ookal gaf de echo anders aan! 8)
Ha, alsjeblieft :mrgreen:
Ik hoop dat het er gewoon eentje is, maar dat zag er vorige echo wel naar uit
maarre als je zo kort zwanger bent moet je het met ochtendurine doen he, die eerste keer poste je laat, dus had je het toen ooklaat gedaan?
Misschien zometeen nog eens even proberen, maar je moet maar een mini laagje zout toch>
@Selena wrote:
Chinese zegt hier jongen :think:
volgende Chinese kalender heb ik een oudere zus en 2 dochters… heb alleen broers en zoons

@mamaMarije wrote:
@Selena wrote:Chinese zegt hier jongen :think:
volgende Chinese kalender heb ik een oudere zus en 2 dochters… heb alleen broers en zoons.
:lol: :lol:
Hier klopte die wel de eerste keer hoor :lol: :thumbup:
Hier klopte de chinese beide keren niet!
Die zouttest kende ik toen niet, was wel leuk geweest!
Nou ja, met een kans van 50% dat je het goed heb, is er eigenlijk sowieso weinig spectaculairs aan een voorspelde uitslag :lol:
@ Sennapen, het hoeft volgens mij niet perse met ochtendurine hoor.
Zolang je maar ‘even’ niet geplast heb lijkt het mij gewoon goed.
@Selena wrote:
Nou ja, met een kans van 50% dat je het goed heb, is er eigenlijk sowieso weinig spectaculairs aan een voorspelde uitslag :lol:
@ Sennapen, het hoeft volgens mij niet perse met ochtendurine hoor.
Zolang je maar ‘even’ niet geplast heb lijkt het mij gewoon goed.
Volgens mij wel als je minder dan 2 of 3 maanden was heb ik ergens gelezen en heb een vrij goed geheugen

We zien het wel bij de 20 weken echo, gaan denk ik niet een geslachtsbepalings echo doen, jij wel?