jongen of meisje dmv urine test

@Sennapen wrote:

@Selena wrote:
Nou ja, met een kans van 50% dat je het goed heb, is er eigenlijk sowieso weinig spectaculairs aan een voorspelde uitslag :lol:

@ Sennapen, het hoeft volgens mij niet perse met ochtendurine hoor.

Zolang je maar ‘even’ niet geplast heb lijkt het mij gewoon goed.

Volgens mij wel als je minder dan 2 of 3 maanden was heb ik ergens gelezen en heb een vrij goed geheugen :stuck_out_tongue: :wink:

We zien het wel bij de 20 weken echo, gaan denk ik niet een geslachtsbepalings echo doen, jij wel?

Klopt helemaal Sanne! Bij minder dag acht wk moest je het met ochtend urine doen omdat voor die tijd de concentratie hcg volgens deze testen te weinig zou zijn.

Ben erg benieuwd Sanne of Roan een broertje of zusje gaat krijgen!

't is grappig om te doen die testen, maar zekerheid heb je pas als de kleine op je buik ligt :wink:

Ja wij gaan wel een geslachtsecho doen, veel te nieuwsgierig en ongeduldig haha :mrgreen: :angel: Bij Lynn hadden we er een met 16w5d gedaan.

Hier de zouttest gedaan, niet met ochtend urine. Hoeveel zout moet je erin doen eigenlijk? Nou ja in elk geval werd het vooral troebel/wazig met vlokken onderin. Dus dat is dan een jongen denk? Over 3 wkn geslachtsbepaling ben benieuwd :mrgreen:

Je moet wel bepaalde hoeveelheden doen.

2 eetlepels zout, dan je glas tot halverwege met plas vullen. :wink:

Ow ok, dan ga ik dat nog eens over doen :mrgreen: Hoe lang wachten tot het resultaat? Zout lost denk niet helemaal op :think:

@Sennapen wrote:

@mamaMarije wrote:
@Selena wrote:
Chinese zegt hier jongen :think:

volgende Chinese kalender heb ik een oudere zus en 2 dochters… heb alleen broers en zoons :angel: .

:lol: :lol:

Hier klopte die wel de eerste keer hoor :lol: :thumbup:

de kalender had het dus ook 4x goed hoor… die andere 2 jongens van mij (al is eentje vrij dubieus goed te keuren aangezien meneer ergens rond de maandwisseling verwekt is… maar ach die keuren we goed :wink: ) en ik en mijn broertje klopten ook.

Nou ik heb volgens mij rare urine :think: :lol:

Het wordt gelijk een ondoorzichtige,matte troebele drank, zout lost ook niet echt goed op :roll: Het is dus zeker NIET helder meer, en je ziet tegen het licht soort van heel veel stof dwarrelen hahaha. Bovenop gaat een soort laag drijven die nog minder doorzichtig is.

Ik zeg toch echt een jongen.

Gelukt smurf?

Weet ik niet haha. Bovenstaand is mijn laatste poging geweest, dus ik hou het op een jongen :wink: Nog 3 weekjes en dan de echo.

Volgens mij klopt dat prima met een jongen hoor :mrgreen:

Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnelijk zwanger van een jongen!

Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje!

Net voor de grap nog een keer gedaan, en hij geeft hier weer jongen aan.

Ben benieuwd. :mrgreen:

Spannend Selena, gaan jullie een pretecho laten maken met 16 wkn?

Volgende week zaterdag is het zover, dan hebben wij de echo. Ben benieuwd of de urinetest klopt en wij inderdaad een derde zoon krijgen.

Spannend smurf dat komt al snel dichtbij :pray:

Van de week deed een vriendin van mij pendelen bij mij en toen kwam er een meisje uit :eh: , dusss ik laat me helemaal verassen, wij wachten tot de 20 weken echo, dus dat is pas in het nieuwe jaar :lol:

vanaf wanneer kun je de urine test eigenlijk doen?

@Smurf78 wrote:

Nou ik heb volgens mij rare urine :think: :lol:

Het wordt gelijk een ondoorzichtige,matte troebele drank, zout lost ook niet echt goed op :roll: Het is dus zeker NIET helder meer, en je ziet tegen het licht soort van heel veel stof dwarrelen hahaha. Bovenop gaat een soort laag drijven die nog minder doorzichtig is.

Ik zeg toch echt een jongen.

Hier klopte de test!

Nou de zouttest was hier overduidelijk… fout :lol:

Heb hem meerdere malen gedaan, verspreid tussen 6 en 16 weken. Zelfs een paar dagen voor de echo nog, gaf altijd overduidelijk jongen aan.

Echo showt toch echt heel duidelijk een zusje :mrgreen:

Hier ook een foute zouttest.

Het zei jongen, is een meid