jongen of meisje dmv urine test

vanaf hoeveel week kan de rode kool test?

Ik dacht vanaf een week of zes

Hoezo? Voor jezelf of voor iemand anders deze vraag :wink:

@aapie wrote:

hahahahha voor mezelf dacht het vuurtje gaat wel snel op kok nog niet zo snel dus

Hihi…nee zo snel gaat het dus niet

Maar bij deze dus gefeliciteerd :dance:

@Karin1981 wrote:

@aapie wrote:

hahahahha voor mezelf dacht het vuurtje gaat wel snel op kok nog niet zo snel dus

Gefeliciteerd!!

@Karin1981 wrote:

@aapie wrote:

ik had het het wel gelezen :dance: :dance: :dance: :inlove: :-*

@Jannigje wrote:

@Karin1981 wrote:
@aapie wrote:

ik had het het wel gelezen :dance: :dance: :dance: :inlove: :-*

Ik ook, gefeliciteerd!! :dance: :dance: :inlove:

Whhaaaa Karin :shock: :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meis :inlove: :-* :-* Wat een bijzondere verrassing meis :inlove: Spannend allemaal weer, maar we gaan voor een mooie en gezonde zwangerschap met gezond en lief eindresultaat :pray: :inlove: :-* :-*

@Kimmie1976 wrote:

Whhaaaa Karin :shock: :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meis :inlove: :-* :-* Wat een bijzondere verrassing meis :inlove: Spannend allemaal weer, maar we gaan voor een mooie en gezonde zwangerschap met gezond en lief eindresultaat :pray: :inlove: :-* :-*

dankje wel meis :inlove:

ik ga vanmiddag rode kool kopen , heb al gedroomd dat de vlokkentest goed was en dat we een knulletje krijgen hihi

@Jannigje wrote:

@Karin1981 wrote:
@aapie wrote:

ik had het het wel gelezen :dance: :dance: :dance: :inlove: :-

hihi… ik ook al ergens… dacht wel meteen ook: leukkkkkk… gefeliciteerd lieve Karin… wens jou een fijne zwangerschap toe… :-

Nog iemand die getest heeft?

edit beheer: het plaatsen van commerciële links is niet toegestaan.

link verwijderd.

Ze kosten 18 euro, ga er wel één bestellen denk ik, super handig.

Groetjes :slight_smile:

moet het ochtend urine zijn?

nou volgens mij krijgen wij een meisje, ga het morgen nog wel een keer doen met ochtendurine

de rodekool sap verkleurde helemaal niet

spannend karin!

test vanochtend weer gedaan , kleur veranderd niet blijft heel donker paars

heb ook gelijk zou ttest gedaan maar dan kon ik niet wijs uit worden

Vraagje… moet dat zout oplossen? Ik heb t met zeezout geprobeerd, maar dat blijft gewoon op de bodem liggen :roll: Miss fijnzout halen…

Volgens de naald heb ik nu een jongetje in mn buik.

Mijn tante deed dit vroeger altijd al, M-J-J ga ik krijgen. Niet veranderd sinds toen. En t grappige, bij manlief komt t zelfde uit! :mrgreen:

Je moet dan trouwens je linkerhand met de rug naar boven houden, de naald 3x op&neer laten gaan naast je hand, en hem er dan boven hangen. rondje= meisje, heen&weer=jongen. Naald hangt stil na je laatste kindje. Hihi Zou me heel erg verbazen als dat klopt :wink:

Grappig he die naald en draad test. Ik krijg een J-M-J en me vriend ook :lol:

Ben benieuwd ik weet het donderdag…

Volgens schoonmoeders zou ik met de naald een M-J krijgen… En de eerste wordt idd een meid. Maar bij haar twijfel ik nog al, bij haar bewoog haar hand wel érg duidelijk zelf een richting in (terwijl ik wel echt in pendelen geloof bijv. míts het dus goed gedaan wordt).

morgen ga ik ook even die zouttest doen… ben nu alweer te nieuwsgierig.

En ik pendel wel met mijn trouwring aan een van mijn haren. Daar komt altijd meisje, meisje uit.

Das ook precies mijn gevoel!! Dus ben razend benieuwd!!

ik kom mijn testresultaten natuurlijk met jullie delen.