jongen of meisje dmv urine test

Hmmm de zouttest hier zegt een jongetje (soort vlokjes in de urine met een laagje erbovenop al verkleurde het niet), maar ja of het plaatje vertekend is omdat er nog placenta ed van emmie 2 aanwezig is… :think:

Binnenkort maar eens wat rode kool scoren eens zien wat dat aangeeft.

Daarbij verdween een groot deel van de vlokjes. Morgen probeer ik het nog een keer. De Chinese kalender voorspelt overigens een meisje, ikzelf neig daar ook het meeste naar. :think: Voel me deze keer weer totaal anders dan toen ik zwanger was van Casper. Toen wilde ik ook elke dag heeeul veel fruit eten en dat heb ik nu ook niet. :lol:

@Rhiannon wrote:

Daarbij verdween een groot deel van de vlokjes. Morgen probeer ik het nog een keer. De Chinese kalender voorspelt overigens een meisje, ikzelf neig daar ook het meeste naar. :think: Voel me deze keer weer totaal anders dan toen ik zwanger was van Casper. Toen wilde ik ook elke dag heeeul veel fruit eten en dat heb ik nu ook niet. :lol:

Ik had nou precies hetzelfde als jou, toen ik me urine erin deed ging het zout troebel door het hele glas heen en weer en er zat een laagje op me urine, net of je water van de thee niet goed hebt laten koken.

De naald en draadtest en de chinese kalender zeggen oevrigens een meid en mijn gevoel ook :think:

@Rhiannon wrote:

De gewone Chinese kalender voorspelde bij mij de vorige keer ook een meisje. Mn zwangerschap was ook heel anders dan die van j. En toch kreeg ik een jingen terwijl mnd gevoel de eerste 16wk een meid zei.

Vanmorgen de rode kooltest gedaan. Die bleef keurig donkerpaars dus dat zou een meisje betekenen. Nog een weekje of 10 te gaan en dan weten we het ws al wel. :lol: Eens zien of de test echt zo goed is.

die test heb ik niet gedaan van de rode kool, wij weten inmiddels wel wat het word :lol:

Doe de test dan alsnog en vertel of het klopt!

@Rhiannon wrote:

Vanmorgen de rode kooltest gedaan. Die bleef keurig donkerpaars dus dat zou een meisje betekenen. Nog een weekje of 10 te gaan en dan weten we het ws al wel. :lol: Eens zien of de test echt zo goed is.

dit blijft zo’n lachentopic dit he.

Ben erg benieuwd bij hoeveel van jullie het uiteindelijk echt klopt (of niet).

De chineze kalender heeft mij 1,5 dochter en een grote zus belooft… heb geen dochters en een grote broer :mrgreen: (en 1,5 dochter omdat ik de kalender bij zoon 2 het voordeel van de twijfel dan maar geef… die is op de grens van 2 maanden verwekt… ik denk vrij zeker in de maand dat de kalender zegt meisje, maar zoals gezegd… voordeel van de twijfel… de jongste zou sowieso een wichie worden).

Volgens de zouttest krijgen we een jongen en volgens de chinese kalender een meid. We houden het nog geheim maar als de kleine er is zeg ik het :wink:

Afgelopen weekend 2x Gendermake tests gedaan, beide roze.

We zullen zien met de 20 weken echo (duurt nog ff) of het idd klopt 8)

Groetjes :mrgreen:

Nog 11 dagen geduld hebben en dan weet ik of de testen het bij het juiste eind hebben of niet

ik kan nog geen rodekool test doen :lol: maar zal volgende week eens een rode kool halen :mrgreen: ben ook wel heel erg benieuwd :lol:

Ik ben ook wel nieuwsgierig inderdaad! Als ik straks mijn thee op heb, ga ik in ieder geval de zouttest doen, en misschien vanavond de Naald en Draad test. :wink:

Hmmmmm ga de zouttest later vanmiddag opnieuw doen, kon er geen wijs uit nu. Misschien teveel zout gebruikt? :think: :eh: :?

Zouttest gedaan: meisje! :inlove:

Mijn voorgevoel zegt ook dat het wederom een meid is. :wink:

haha han, ben benieuwd of het klopt! hoeveel zout heb je er nu in gedaan dan? Ga je nog meer testen doen?

Bodempje zout gedaan, en het glas met urine was goed gevuld, zeg maar. :wink:

Vanavond misschien die naald en draad test, en wie weet ook met trouwring en een haar.

Ben al een lijstje aan het maken van voorspellingen! :stuck_out_tongue: :inlove:

lijstje maken is dan idd wel leuk! Eerst zout en dan urine of andersom?

Volgens de beschrijving hier in dit topic moest je eerst het zout in het glas doen, en dan de urine er bovenop schenken.

heb je dat in een gewoon glas gedaan? En hoelang niet geplast? :wink: vanaf hoeveel weken kan die? Wel gelezen, maar vergeten :wall: op mobiel kan ik niet zo snel terug lezen…