En Lisette ga jij het proberen??? :mrgreen:
@aapie wrote:
Volgens de zouttest krijg ik een meisje.
Volgens de rode kooltest een jongen
En de pH in mijn urine is 6.0, dus ook een meisje.
En toch zegt mijn gevoel een jongen…nog 7 weken geduld hebben dus!
@aapie wrote:
@aapie wrote:Volgens de zouttest krijg ik een meisje.
Volgens de rode kooltest een jongen
En de pH in mijn urine is 6.0, dus ook een meisje.
En toch zegt mijn gevoel een jongen…nog 7 weken geduld hebben dus!
Muts sanne is aanwezig, dat had ik ook al gelezen ja :wall: :wall: , schuif het maar op het afkicken van de pil, nee niet voor een beebje maar voor eht afvallen
Of is het dementie die gebleven is na je zwangerschap :mrgreen:
@aapie wrote:
Of is het dementie die gebleven is na je zwangerschap :mrgreen:
Nou dat was Met Roan wel zo hoor vergeetachtigheid, het zal zijn sporen nagelaten hebben :mrgreen:
Ik heb het net eens geprobeerd de zouttest
Ik krijg er een schuimlaagje op (net of je water van de thee nog niet gekookt heeft :shifty: )Toen zat ik even te wachten en was het net of de zout heen en weer ging, me urine bleef wel dezelfde kleur… MMmm een beetje een rare uitslag volgens mij.
Kennen jullie trouwens de Naald en Draad test? Je kan het ook doen als je zwanger bent en dan boven je buik gaat die een rondje maken dan word het een meid maakt die een streep dan een jongen. Bij J klopt het en nu zou ik een meid krijgen :think: (moet zeggen dat ik dit keer ook het gevoel heb dat het een meid word…
Jaa en zo is er ook iets met lepels, je man legt de lepel aan de ene kant van de bank onder het kussen en dan moet jij gaan zitten ofsa :lol:
En wat gebeurd er dan met die lepel?
@debz. Volgens mij zou het dan een jongen moeten zijn omdat er een laagje op komt
Ik had trouwens toen die zouttest gedaan he 2x!! En beide keren gaf die aan meisje
En we krijgen een meisje! :inlove:
Oh en ik heb toevallig (geen verse dus) een potje rode kool staan kan het daar ook mee?? Dan check ik dadelijk ook nog even daarmee natuurlijk!!
Nee, volgens mij moet het echt verse rode kool zijn.
Oke loop vanmiddag even naar de winkel in het dorp even checken natuurlijk :thumbup:
Haha, ben benieuwd natuurlijk de uitkomst vertellen he :thumbup:
Jazeker doen we :thumbup:
Het schuimlaagje trok daarna weer weg :think: Maar over 2 week weet ik wat het word. Volgens andere testen krijgen we een meid… En moet zeggen dat ik dat gevoel ook heb.
Ik denk dat ik het hier wel bekend maak wat het word.Dus over 2 week weten jullie het De Gyn kon niks zien, geen goeie ap ervoor zei hij :think: (en ik heb al zoveel geduld pff nog 2 week wachten)
:lol: :lol: :lol:
En Maar…nog geweest en getest?
Ooh spannend Debz. Nou wat zijn die 2 weken nou nog…lukt je vast om nog even te wachten
Oh ben het alsnog vergeten, ga deze week proberen de rode kool te halen en het testje te doen
ik vindt dit zoooo grappig…ben benieuwd.
@Maar wrote:
Oh ben het alsnog vergeten, ga deze week proberen de rode kool te halen en het testje te doen
Hormonen
Haha idd die pest hormonen heb echt overal wekkertjes voor klaar staan hahahha! Zodat ik dus niets vergeet