Jeeeeeejj America's Next Topmodel iissss....

Ik blijf erbij dat die Dominique een omgebouwde is…ook door de opmerkingen die Tyra zo her en der maakte hierover…

nee denk niet dat ze omgebouwd is, denk dat ze gewoon pech heeft gehad… :silenced: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: Proest Fai! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Miss zou ze wel een heel mooi mannelijk model zijn. Kan best toch? :angel: :liar:

Nouwww zo groot is Giselle’s neus niet hoor.

nouwwwwwww :mrgreen:

gisele is gewoon een mooie vrouw… maar ze is al vaak gevraagd een nose job te doen… :thumbdown:

nou moet ze niet doen, die neus past bij haar. maar Anya had zo’n dikke bobbel erop zo’n verdikking…

Gisell heeft geen kleine neus maar wel mooi gevormd.

Hier is de volgende ANTM al een poosje bezig, MET travestiet. Ik heb het deze keer niet gevolgt. De hele opening vond ik wazig en een beetje saai. Maar het verklaard wel de reden voor Jay’s hair kleur!

Oke Nef, ik wil geen spoilers maar ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden nu…

Bij jullie lopen ze dus voor en er doet nu een ‘echte’ travestiet in mee?

En wat is er met Jay’s haarkleur?

:mrgreen:

dat wordt weer smullen dus volgend seizoen

en volgens mij heb ik net via google per ongeluk gezien wie er gaan winnen in de komende 2 episodes… :wall: :wall: :wall:

owww dat wil ik snellll vergeten… :wall: :wall:

Ik was zwaar teleurgesteld…

Whitney is leuk voor een Miss World verkiezing mi (“WORLD PEACE!” Neppe glimlach, zwaaihandje etc.)

Ik vond Fatima het allermooiste model van aaaaalle episodes.

@Frischling wrote:

Whitney is leuk voor een Miss World verkiezing mi (“WORLD PEACE!” Neppe glimlach, zwaaihandje etc.)

.

echt welll… :mrgreen:

@faizaa wrote:

en volgens mij heb ik net via google per ongeluk gezien wie er gaan winnen in de komende 2 episodes… :wall: :wall: :wall:

owww dat wil ik snellll vergeten… :wall: :wall:

Aneeeeeeee he, dan is er niks meer aan… :wall: :wall: :wall:

Fatima vond ik een 2de Naomi Cambell. en die hoeven er geen 2 te zijn…

nee man naomi campbell… :naughty:

Fatima was een 2e Iman… :inlove: :inlove: :inlove:

Ik vond haar nog mooier dan Iman.

Fatima was wat mij betreft de enige die er nog beeldschoon uitzag als ze zo haar bed kwam uitrollen.

ik vond Fatima ook veruit de mooiste, maar het poseren ging haar gewoon niet zo goed af als de andere 2 (vooral die afleveringen dat ze moeten vechten hahaha)

Ik vind Whitney een terechte winnaar!! Hoewel die 1e outfit van versace haar echt :sick: stond!

Joehoeee een plus-size-model gewonnen!!!

Iman:

Iman, die bedoeld ik Fai :oops: :oops: :oops:

Tsja smaken verschillen ik had gewoon niet zoveel met Fatima…

Ik hou wel van de typical american beauty, niet whitney, maar er is nog eens een blank meisje gewonnen met bruin lang haar. die vond ik ook heel mooi.

He Fai: wist trouwens niet dat jij zo’n Antm fan was anders had je niet over boring jottumshirtjes hoeven kletsen… :lol: :lol:

Ik volg het al vanaf cycle 1 en ben helemaal verslaafd. Mijn vriendin ook en meestal bellen we tijdens de uitzending om lekker te kleppen en de modellen af te kraken, of complimenteren… :angel:

Hhahahaa ow ja ik ben ook 100% fan…

Nou hebben we weer wat anders om over te kletsen ipv stomme merkkleding… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I LOVE HEMA…

:lol: :lol: :lol: :lol: