Jeeeeeejj America's Next Topmodel iissss....

@faizaa wrote:

Hhahahaa ow ja ik ben ook 100% fan…

Nou hebben we weer wat anders om over te kletsen ipv stomme merkkleding… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I LOVE HEMA…

:lol: :lol: :lol: :lol:

gelukkig EINDELIJK een raakvlak met jou…weet nooit zo goed wat ik moet zeggen tegen je… :angel:

Man die benen van die Iman trouwens… :inlove: JEEEEESUUUSSSS

gaaa weggggg… serieus??? :mrgreen:

wij praten toch altijd over Marokkanen… :mrgreen:

ja Iman en haar benen, jezusssss… :inlove:

@faizaa wrote:

gaaa weggggg… serieus??? :mrgreen:

wij praten toch altijd over Marokkanen… :mrgreen:

ja Iman en haar benen, jezusssss… :inlove:

da’s waar en over de snorren van onze dochters… :lol: :lol: …

@faizaa wrote:

Nou hebben we weer wat anders om over te kletsen ipv stomme merkkleding… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I LOVE HEMA…

He misschien houdt Jo ook wel van S.E.X nog een raakvlak.

Ik vind het super dat Whitney gewonnen heeft vond haar een super mooie meid.

en hun harige rugjes en zwaar behaarde beentjes… och erm kiendjes…

@marielle wrote:

@faizaa wrote:

I LOVE HEMA…

nee nee…Jo is een heel net meiske :angel: :angel: :angel: dat onderwerp laat ik aan jullie over…

:wink:

:lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

en hun harige rugjes en zwaar behaarde beentjes… och erm kiendjes…

gelukkig is er blondering en hars Fai… :twisted: :twisted: :twisted:

@Jolanda24 wrote:

@marielle wrote:
@faizaa wrote:

I LOVE HEMA…

nee nee…Jo is een heel net meiske :angel: :angel: :angel: dat onderwerp laat ik aan jullie over…

:wink:

:lol: :lol: :lol:

Waarom geloof ik dit nou niet?

:mrgreen:

Through the last few episodes of last seasons ANTM, I gotta say I was rooting for my girl Anya. Anya Rozova AKA Anya Kop as she was called on the show is just so gorgeous and I have to admit she had what seemed like a great personality from what I saw on America’s Next Top Model.

It’s definitely no surprise that she got snatched up by Elite Model Management as soon as the show ended. From what I read, Elite picks up a few of the “losers� each season and the ANTM losers end up winners all around, signed to one of the top modeling agencies on the planet, Elite.

From Fashion Model: Losing on America’s Next Top Model may in fact be better than winning. Seems, if you lose you may get the modeling contracts just that much faster. Two of last season’s losers got snatched up by Elite as soon as they went off the show and I am hoping that the other girls got snatched up by other modeling agencies.

Anya Rozova, or Anya Kop ANTM last season is now signed with Elite, and we may see much more of her in the near future as the agency starts booking her. Anya, Now back to being a brunette says the blonde hair color that America’s Next Top Model gave her was a bit hard for her to keep up and I for one think she looks much better as a brunette than the ANTM look of “bleached blonde�. I loved her on the show and was hoping she would win it. I am glad Anya still came out a modeling winner with a very coveted spot with Elite post ANTM.

here’s some commentary from a news report…

“Each season Elite plucks non-winners from the ANTM cast. Rozova’s former housemate and competitor, Katarzyna Dolinska, was signed “the second she lost.� “Last season was a great batch,� Covarrubias added. “Whitney’s kicking butt, Anya’s kicking butt, Katarzyna’s kicking butt. We’re doing really well with the three girls we ended up with.�

(bron:enmode)

he wat goed… :mrgreen: dus second best is vaak nog beter dan nr 1… 8)

ben blij dat Katarzyna ook geboekt is, menn wat een mooi dametje… en Anya weer donker, mooi mooi mooi… :inlove:

Ik vond het idd ook leuk om te lezen dat ze zo goed gaat!

Ik ben altijd erg benieuwd naar de “story after” :mrgreen:

Kunnen jullie je dat meisje nog herinneren die bijna blind was? Als ik het goed heb heeft ook zij een leuke carriere opgebouwd!

Enne Mister Jay is van mij :mrgreen: :stuck_out_tongue:

@faizaa wrote:

he wat goed… :mrgreen: dus second best is vaak nog beter dan nr 1… 8)

ben blij dat Katarzyna ook geboekt is, menn wat een mooi dametje… en Anya weer donker, mooi mooi mooi… :inlove:

had ik wel verwacht, kijk naar die Sylvia die deed het ook veel beter terwijl ze 2de was geworden.

en sowieso denk ik dat de top 3 altijd wel goede modellen zullen worden. :thumbup:

Ik zag inderdaad recente foto’s van Anya vanochtend toen ik aan het googelen was, en daar was ze inderdaad donker.

Staat haar veel beter.

En Katarzyna… :inlove:

Zij was donker ook veeeel mooier.

Vond die moedervlek ook zo leuk. Echt een kenmerk voor haar.