Jeeeeeejj America's Next Topmodel iissss....

WHITNEY!!!





Mijn favoriet, vond haar meteen al de leukste! :dance:



Ik had het helemaal niet verwacht, dus vond het extra leuk.



Het was dus de moeite weer waard om te kijken!

Oke, blijkbaar ben ik de enige blije hier! :mrgreen:

@Anneke wrote:

Oke, blijkbaar ben ik de enige blije hier! :mrgreen:




Neeeeeeeeeeeee hoor, ik gun het haar ook zo van harte!

Ik vond haar wel een beetje kapsones hebben, maar dat zal wel een masker van haar zijn.

Maar ze is echt mooi om te zien

Vind haar maar niks. Had ook nooit gedacht dat ze het zou worden.

Het enige leuke eraan vind ik dat het een keer een wat voller model is geworden. Lijkt iets meer op mij zullen we maar zeggen.

ik vind het wel leuk beetje meer een beeld van hoe een vrouw er echt uit ziet



en haar gedrag viel mij wel mee die fatima en dominique waren veel erger.

Heb 't niet gevolgd allemaal omdat ik dan Grey’s Anatomy kijk …



Maar zag net op telegraaf een filmpje en ik dacht meteen : eindelijk eens een wat vollere vrouw, niet van die graatmagere !



Echt heerlijk dus ! :thumbup:

Ja dik verdiend…



Vind het echt een vriendelijke natuurlijke mooie dame !!

Vond haar meteen al opvallen in de groep.

@romata wrote:

Ja dik verdiend…



.
:lol: hihi mooie woordspeling :wink: .



Maarre goed hoor dat het eindelijk niet zo’n mager ding was, ik vind haar mooi :thumbup: .

Ik had niet echt een favoriet deze keer…

Wat betreft het gedrag van de meiden; ik vind ze allemaal erg hoor in z’on serie. Vind ze ook altijd een tikkie erger dan de nederlandse meiden. Typisch Amerikaans dus :wink:

Maaaarrrrrrrr…het is heerlijke televisie! :mrgreen:

Ik had helemaal niks met haar… vind haar totaal geen catwalk of haute couture model… heeft niks met haar gewicht te maken maar met haar gezicht… TE gemaakt, die lachjes en TE overdreven… vond Anya veeeeel mooier, maarja zij liep geen goede show en Whitney dus wel… :mrgreen:



Domonique vond ik vre-se-lijk… :sick:

Fai, heb je die armen zien slingeren toen Whitney op de catwalk liep? Dat kan toch niet! :o Het zag er echt niet uit :silenced:

Oh ja Dominique…dat was gewoon een man hoor!!!

Ik bedoel de armen van Whitney zelf he, heb t een beetje vreemd opgeschreven :shifty:



Ik vind Whitney trouwens een typisch Playboymodel met een Amerikaans hoofd…

B as always kan ik me weer helemaal vinden in je post… :mrgreen:

Ze leek Miss J wel… hij kan dan wel een runway diva zijn maar goed, ik zeg tegen Azzy, lijkt wel alsof ze huppelt… en ze heeft altijd dat trekje met haar mond brrrrrrrrrrr… :sick:

Verder had ze ook geluk met de jurk denk ik…



Ook eeuwig zonde dat ze dr geblondeerd hebben vond haar donker veeeel mooier… kwamen haar ogen ook veel mooier uit… :inlove:

Ik vind dat met die kapsones wel meevallen.



Daar vond ik Dominique een veel betere in.

Ook had ze het er continu over dat zij ging winnen, en vond ik het dus wel heel leuk dat ze dat niet heeft. :mrgreen:

Maar ze is verder gekomen dan ik gedacht had… :o



Ik vind Anya ook heel mooi hoor, en eigenlijk had ik verwacht dat zij ging winnen.

Was echt heel verbaasd toen het toch Whitney bleek, al waren ze tijdens het laatste overleg wel behoorlijk positief.



Dat trekje met haar mond was wel irritant soms, maar ik denk dat dat gewoon haar uitdrukking is.

Net zoals dat ik altijd boos kijk als mijn gezicht in de ‘ontspannen fase’ staat.



Weet niet, vond haar meteen al leuk, niet zo’n zeikerd gewoon recht voor d’r raap.



Fatima vond ik ook mooi, maar een beetje vreemd…

hahahah dat had ik dus ook… Toen Do naar huis moest dacht ik: zow he, trut… eat your heart out… :silenced:



Whitney heeft alleen dat trekje als ze proberen gaat te poseren, zal onzekerheid zijn, dat overwint ze wel gaandeweg… :mrgreen: Verder vond ik haar gezicht mooi op de runway, een beetje streng…



Qua foto’s vond ik Anya dus veel beter, maar Azzy zei dat ze een rotstem heeft :mrgreen:



Zeikerds zijn we he… :mrgreen: :inlove:

Vreemd stemgeluid inderdaad.

Ik wist niet dat ze op Hawaii zo’n accent hadden.





Iedere keer zit er tot nu toe wel iemand bij die een slecht accent heeft.

Volgens mij de vorige keer iemand die een echt straataccent had.



Die Dominique, ohoh, wat heb ik me daaraan geërgerd. Vond het echt zo’n stom (man)wijf.

Ze lelijk als de nacht ook nog.

Dan is Miss J een beauty… 8)





Vinden jullie die Jay ook zo’n schatje…?! :inlove:

@Anneke wrote:

WITHNEY!!!





Mijn favoriet, vond haar meteen al de leukste! :dance:



Ik had het helemaal niet verwacht, dus vond het extra leuk.



Het was dus de moeite weer waard om te kijken!


Goed he!

(Dus ik maak nog een kans…met 130 kilo! Ahaha)

:lol:

@Anneke wrote:

Vreemd stemgeluid inderdaad.

Ik wist niet dat ze op Hawaii zo’n accent hadden.





Iedere keer zit er tot nu toe wel iemand bij die een slecht accent heeft.

Volgens mij de vorige keer iemand die een echt straataccent had.



Die Dominique, ohoh, wat heb ik me daaraan geërgerd. Vond het echt zo’n stom (man)wijf.

Ze lelijk als de nacht ook nog.

Dan is Miss J een beauty… 8)





Vinden jullie die Jay ook zo’n schatje…?! :inlove:






ja he, vroeg ik me ook af, van Anya…

Do jeeeetje wat was zijjjj lelijk… drag queen uiterlijk… :silenced:



Jay, mennnnnnnnn dat is zoooo’n verdomd lekkere vent echttt… maar volgens mij is Jay Gay of niet? :think:

Nef :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





Eigenlijk is Whitney is ‘onze’ wereld nog slank hoor… als je leest dat mt 32 daar standaard is, en wat zal Whitney hebben? 38?

@faizaa wrote:

hahahah dat had ik dus ook… Toen Do naar huis moest dacht ik: zow he, trut… eat your heart out… :silenced:



Whitney heeft alleen dat trekje als ze proberen gaat te poseren, zal onzekerheid zijn, dat overwint ze wel gaandeweg… :mrgreen: Verder vond ik haar gezicht mooi op de runway, een beetje streng…



Qua foto’s vond ik Anya dus veel beter, maar Azzy zei dat ze een rotstem heeft :mrgreen:



Zeikerds zijn we he… :mrgreen: :inlove:




nou tsssssssssssssssss zeikerds :hand: :hand: :mrgreen:





Ik vond Anya echt slecht op de catwalk met die lege blik in haar ogen…en Whitney stond er wel. Whitneys foto vond ik ook beter. Of het echt iets wordt met haar carriere? de modeindustrie wil toch nog steeds graatmagere modellen. Die whitney LEEK dik naast die andere meiden maar ze heeft maatje 38 dus is gewoon mooi slank.



ik had geen voorkeur voor iemand maar ik had een hekel aan Fatima… :sick:



o en die man, dominique was ook niks… :sick:



Mijn favoriet gaat er meestal in de eerste ronde al uit haha…