Jeeeeeejj America's Next Topmodel iissss....

Toen Dominique er uit ging hebben wij, aanstaande en ik, ook heel hard zitten lachen en joelen :dance:

Ik vind het leuk dat er eens een vollere meid gewonnen heeft, maar met Whitney zelf heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel op…

Fatima vond ik ook een beetje vreemd…

En het accent van Anya vonden wij redelijk verdacht, heb nooit iemand van Hawaii zo raar horen praten… Zou ze misschien hoorproblemen hebben of zo?

@faizaa wrote:

@Anneke wrote:
Vreemd stemgeluid inderdaad.

Ik wist niet dat ze op Hawaii zo’n accent hadden.





Iedere keer zit er tot nu toe wel iemand bij die een slecht accent heeft.

Volgens mij de vorige keer iemand die een echt straataccent had.



Die Dominique, ohoh, wat heb ik me daaraan geërgerd. Vond het echt zo’n stom (man)wijf.

Ze lelijk als de nacht ook nog.

Dan is Miss J een beauty… 8)





Vinden jullie die Jay ook zo’n schatje…?! :inlove:








ja he, vroeg ik me ook af, van Anya…

Do jeeeetje wat was zijjjj lelijk… drag queen uiterlijk… :silenced:



Jay, mennnnnnnnn dat is zoooo’n verdomd lekkere vent echttt… maar volgens mij is Jay Gay of niet? :think:






Jay?? die homo met grijs haar??? :sick:



Ok Fai neem jij Jay Gay dan neem ik die fotograaf wel een keer :drool: :drool: :drool:





nee hoor maris, I was first :twisted:

:smiley:

Ha Nef, is er geen English Next Topmodel? :mrgreen:



Ik denk ook dat Jay Gay is.

Maar voor 1 keertje maakt mij dat niet zoveel uit hoor… :angel:

@Anneke wrote:

Ha Nef, is er geen English Next Topmodel? :mrgreen:



Ik denk ook dat Jay Gay is.

Maar voor 1 keertje maakt mij dat niet zoveel uit hoor… :angel:




whoehaha :mrgreen: :smiley: :smiley:

Jo, ja klopt hoor… Anya keek ook raar op de runway, maar dan nog… woesh woeshhhhh daaaar komt Whitney… :silenced: :silenced: en ik kan dat lachje dus niet uitstaan hahahaha…



Tweet, ze praatte erg nasaal vond ik… net alsof haar neus ook een beetje dicht zat… :mrgreen:

@Jolanda24 wrote:

dan neem ik die fotograaf wel een keer :drool: :drool: :drool:




1 keertje maar? :mrgreen:







Ja, die met dat grijze haar. Sexxyyyyyy! :twisted:

@faizaa wrote:

Jo, ja klopt hoor… Anya keek ook raar op de runway, maar dan nog… woesh woeshhhhh daaaar komt Whitney… :silenced: :silenced: en ik kan dat lachje dus niet uitstaan hahahaha…



Tweet, ze praatte erg nasaal vond ik… net alsof haar neus ook een beetje dicht zat… :mrgreen:






jij hebt gewoon iets tegen blond Fai gisteren zat je me ook al te negeren :twisted: :twisted:



:lol: :lol: :lol:

Ja, er bestaat Englands Next Topmodel, en ja, Jay is very gay :wink:

Whoehaaaaaa!!









Ben er alleen nog niet uit of ik hem op deze foto nou leuk of eng vind… :eh:

Hij lijkt wel een beetje op Ken van Barbie. Alleen dan in een andere kleur. :lol:

@Anneke wrote:

Whoehaaaaaa!!









Ben er alleen nog niet uit of ik hem op deze foto nou leuk of eng vind… :eh:

Hij lijkt wel een beetje op Ken van Barbie. Alleen dan in een andere kleur. :lol:




volgens mij is hij in het echt ook heel klein…



nee ik vind hem TE smooth…magoed als het zou moeten met hem…zou ik me wel opofferen hoor :mrgreen: :angel:

Ik ben zelf ook maar 1.66 dus dat komt goed uit.



Maar jij vind die Nigel Barker dus leuk?

Dat vind ik dus echt een creep.

Hij heeft thuis een mooie vrouw zitten, maar volgens mij vermaakt hij zich best in dat wereldje met al die mooie vrouwen.

Jo, ik heb idd nikssssss met blond… :mrgreen: Maar vond Anya wel mooi hoor als model…



Nigel Barkerrrrrrrrrrr ja ook niet verkeerd…



Maar Jay damn, hij heeft iets Arabisch, Tunesisch of zo…



Ik geil op Jay… hartstikke… :drool:

jay is ontzettend gay

en doe mij die foto graaf ook maar :drool:



en anya heeft volgens mij inderdaad hoor problemen.

of ze komt stiekem niet echt uit hawai maar uit rusland ofzo

zou me niks verbazen maris…



katarsyna zag je dat ook echt aan, dat oostblok type meiden zijn MOOOI… :inlove:

Hij is leuker als hij lacht.

Dat sexy kijken is niks voor hem… :mrgreen:









Zou dat grijze haar weleens anders willen zien.

@faizaa wrote:

Jo, ik heb idd nikssssss met blond… :mrgreen: Maar vond Anya wel mooi hoor als model…



Nigel Barkerrrrrrrrrrr ja ook niet verkeerd…



Maar Jay damn, hij heeft iets Arabisch, Tunesisch of zo…



Ik geil op Jay… hartstikke… :drool:






OK jij en Anneke delen Jay…ik neem Nigel :drool:



Ik vond Anya super op de foto’s maar verder zero personality en ik denk dat je dat als model toch moet hebben in die business. Zij was zo schuchter en bedeesd en idd dat accent :silenced:



Ik vond Whitney ook knapper met bruin haar moet ik zeggen hoor.

@faizaa wrote:

zou me niks verbazen maris…



katarsyna zag je dat ook echt aan, dat oostblok type meiden zijn MOOOI… :inlove:




ja die vond ik echt heel mooi, ik hou wel van die oostbloktypes…maar zij had ook zero personality en het is toch het totaal pakketje.

Oh ik wil Jay best delen, misschien met 2 vrouwen dat ie zich dan bekeerd… en wat ik van Anneke gezien heb ik ook niet verkeerd… volle lippen blauwe ogen donker haar, dat icm een Portugeesje met lange zwarte haren en volle lippen, jaaaa Jay blijft niet Gay… :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

hey jo ik en iemand anders waren alvoor je dus netjes op je beurt wachten voor nigel

@Jolanda24 wrote:

@faizaa wrote:
zou me niks verbazen maris…



katarsyna zag je dat ook echt aan, dat oostblok type meiden zijn MOOOI… :inlove:




ja die vond ik echt heel mooi, ik hou wel van die oostbloktypes…maar zij had ook zero personality en het is toch het totaal pakketje.






nee klopt, beetje schuchter… niet aanwezig… jammer…