Jeeeeeejj America's Next Topmodel iissss....

Ik denk dat vooral jouw tieten het hem zullen doen Faizaa… :angel:



Had even wat Whitney foto’s zitten kijken en over deze foto waren zo ze enthousiast gisteren, maar ik vind dat het net lijkt alsof ze net haar kies heeft laten trekken en haar wang nog verdoofd is…



@faizaa wrote:

Oh ik wil Jay best delen, misschien met 2 vrouwen dat ie zich dan bekeerd… en wat ik van Anneke gezien heb ik ook niet verkeerd… volle lippen blauwe ogen donker haar, dat icm een Portugeesje met lange zwarte haren en volle lippen, jaaaa Jay blijft niet Gay… :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:




ik wacht met smart op de foto’s :mrgreen:



he fai en terwijl jij met Jay en anneke bezig bent pas ik wel op Az, die vind blond tenminste WEL leuk :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :mrgreen:



Maris? ik was eerst hoor met Nigel magoed hij zit misschien niet op zwangere buiken te wachten :think:

hahaha Maris, gelijk heb je…





Anneke… vast wel, moet ie wel goed bukken om ze te vinden…



Heb je geen foto van Anya haar covergirl shoot…?

Bukken zal Jay vast geen probleem vinden… :silenced:



Dit zijn ze alle 3, moet zeggen dat ik persoonlijk Fatima hier de mooiste vind.



Ik vond Eva ook leuk uit een paar series geleden… geweldige persoonlijkheid… minder haute couture maar och wat een mooi koppie…

@faizaa wrote:

Ik vond Eva ook leuk uit een paar series geleden… geweldige persoonlijkheid… minder haute couture maar och wat een mooi koppie…




jaaaaa eva is mooiii…en die had ook ruzie met iedereen in het begin haha…

@Anneke wrote:

Bukken zal Jay vast geen probleem vinden… :silenced:



Dit zijn ze alle 3, moet zeggen dat ik persoonlijk Fatima hier de mooiste vind.









Hoe Fatima haar hoofd houdt vind ik mooi… ze kijkt te veel omhoog (zeiden ze gisteren ook al) de enige die goed kijkt is Whitney maar ik vind Anya echttttt een model, kan niks aan doen… :inlove:

Ze zegt me zo even niks.



Dit was seizoen 10, ik geloof dat ik het vanaf 5 of 6 ongeveer heb gekeken.



Volgens mij gaan ze in seizoen 11 of 12 naar Amsterdam, lijkt me leuk om te zien.

@Jolanda24 wrote:

@faizaa wrote:
Ik vond Eva ook leuk uit een paar series geleden… geweldige persoonlijkheid… minder haute couture maar och wat een mooi koppie…




jaaaaa eva is mooiii…en die had ook ruzie met iedereen in het begin haha…






geweldig toch hahahahha…

ik vind anya’s neus daar echt lelijk, zou mij opvallen als ik zo’n advertentie in een boekje zag staan.

Oe Jay…die foto’s de ik hier voorbij zie komen van hem zijn ook wel heel erg geretoucheerd hoor! Jek!

Van mij had Fatima best mogen winnen, alleen jammer dat ze vaak niet naar de aanwijzingen van de fotograaf luisterde…daarom is ze ook afgevallen.

Die Nigel is een mooie vent…

@Anneke wrote:

Ze zegt me zo even niks.



Dit was seizoen 10, ik geloof dat ik het vanaf 5 of 6 ongeveer heb gekeken.



Volgens mij gaan ze in seizoen 11 of 12 naar Amsterdam, lijkt me leuk om te zien.






ow spannend… heb er nu weer zin in… baal altijd als de show weer afgelopen is… :frowning:

Me too…





Hoopte dat nu HNTM weer zou beginnen maar volgende week komt beauty en de nerd… :thumbdown:

En gewoon weer geen Jay elke maandagavond!



Waar moet ik dan van glibberen? :think: :roll: 8)

@Anneke wrote:

Me too…





Hoopte dat nu HNTM weer zou beginnen maar volgende week komt beauty en de nerd… :thumbdown:




mm balen dat vind ik niet zoveel.



Meestal wisselen ANTM en HNTM elkaar af.





Kennen jullie die Sylvia nog van hollands next topmodel? die is al 2 seizoenen het gezicht van het merk Gaastra. dus die doet het goed. mooie meid.

PROEST









Sylvia ja, weet niet goed wat ik daarvan vind.

Vind de modellen van de Hollandse versie sowieso vaak niet zo mooi.

toch vind ik het geen lelijke meid hoor, ze heeft wel iets aparts…ok geen model…maar zeker niet lelijk…

Ze heeft wel een mooie opbouw qua gezicht.



Maar op die eerste foto lijkt ze echt trailer trash, en de 2de is veel beter natuurlijk.

Wat een metamorfose ook. Ben benieuwd wat ze van mij kunnen maken. :wink:



Lelijk is ze inderdaad niet echt, maar een model vind ik het ook niet.

@Anneke wrote:

Ze heeft wel een mooie opbouw qua gezicht.



Maar op die eerste foto lijkt ze echt trailer trash, en de 2de is veel beter natuurlijk.

Wat een metamorfose ook. Ben benieuwd wat ze van mij kunnen maken. :wink:



Lelijk is ze inderdaad niet echt, maar een model vind ik het ook niet.






trailertrash :lol: :lol: :lol:



nou anneke plaats eens wat foto’s dan :mrgreen:

wahahhhaha DO… jeutjeeee… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





Sylvia, hm… ja mooie meid… maar ik vind ze nooit zo sprekend als de Amerikaanse meiden…



Grote neuzen ja ik heb er iets mee hahaha… ook die van Anya… maakt haar apart vind ik…



Gisele heeft toch ook een grote neus… kijk es wat een superrrr model…



Vind trouwens de echte couture modellen vaak niet eens mooi maar apart… ze hebben allemaal vaak iets wat niet echt klopt… :mrgreen: