O Sas het klinkt geweldig !! Geniet ervan meis :-* :-*
Leuk zeg!
Het lijkt me heerlijk daar, vooral na jouw eerste verslag, geniet er maar van!
Zo een ruime week aan het chillen op de antillen!
We genieten volop!
het weer is goed te doen een heerlijk briesje is er altijd dus als het 32 graden is merk je dat niet eens.
Goed insmeren moet wel maar dat is goed te doen ik heb goede spullen mee.
We hangen op het strand en doen dagjes rondkijken of thuis hangen,zo wisselen we het lekker af.
Mijn zus was nog druk met haar laatste papieren voor duiken bezig maar dat was na 2 dagen ook klaar. en is nu duikinstructeur!!
Mijn zwager werkt gewoon wel de week maar is op tijd thuis en het weekend doen we lekker samen dingen ook.
De eerste week is alweer om…gaat snel maar we hebben nog tijd zat.
Ik lees veel,heerlijk heb al 3 boeken uit!!
Er zijn wel muggen die vooral mij moeten hebben,de kinderen prikken ze niet…dus ik klaag niet dan heb ik liever de beten…
Renzo vermaakt zich ook super.
Op het strand is hij alleen maar in de zee,zo lief.
Hij kan nu ook snorkelen,heel goed dus we kijken veel visjes.
ik ga nog deze week duiken en informeren naar dolfijnen zwemmen…als het even kan wil ik Stef en Renzo ook samen in het ondiepe water laten gaan…volgens mij is dat een prachtige ervaring ook voor ze…ik wil het zelf ook heel erg graag,dus we gaan eens kijken wanneer we dat kunnen regelen!!
En ik ga nog duiken natuurlijk met mijn zus,heb ik ook wel zin in nu ik met snorkelen al zoveel moois heb gezien!!
Ik heb nog geen foto’s op de laptop staan dus die komen nog.
Als het lukt met verkleinen enzo dan…
:shifty:
:-*
Oh kan niet wachten op die foto’s
Oh Sas… klinkt wel supergaaf allemaal! (behalve de muggen dan) Ben stikjaloers hoor! Wauw… jij zit echt in een paradijsje op aard… Ben ook erg benieuwd naar de foto’s!
OOO Sas, klinkt hemels daar en je mag nog lekker lang blijven…
Geniet met je gezin meid…fijn te horen dat jullie het zo fijn hebben.
:-*
Klinkt super, lekker relaxed! En met dolfijnen zwemmen is echt super!! :inlove:
Wat een heerlijke reisverslagen, Sas!! :thumbup:
Geniet ervan met je gezinnetje! :inlove: :-*
@renzosmam wrote:
Ik heb nog geen foto’s op de laptop staan dus die komen nog.
Als het lukt met verkleinen enzo dan…
:shifty:
:-
Tja je bent natuurlijk een muts, dus dat zal wel even duren 8)

Fijn dat jullie zo genieten en bedankt voor je lieve berichtje bij Mika’s topic :- .
Ik kan niet wachten tot jullie weer thuis zijn

Oh, wat klinkt het allemaal super gaaf! Heerlijk aan het genieten dus…dat straalt meteen uit je verhalen.
Super joh, geniet er nog maar lekker van en kom vooral met vééél foto’s!
Klinkt heerlijk 8)
Zwemmen met dolfijnen, ik heb het ook gedaan :inlove: echt zóóó gaaf :inlove:
Ow, klinkt echt zo lekker allemaal!
En met dolfijnen zwemmen!! :inlove: Super zeg!!
Ik ben klaar voor ladingen Antillen spam hoor!! :mrgreen:
Dank jullie voor de lieve reacties…leuk!
Waar is Ruud :roll: kan je mijn verhalen niet aan Ruud :mrgreen: 8)
Nou hou je vast komt weer een update 8)
WAUW!
We hebben met Dolfijnen gezwommen!!
GEWELDIG! :inlove:
geen woorden voor zo gaaf.
Ik heb gezwommen en Renzo en Stef hebben samen in het water gestaan en ze kunnen aaien en knuffelen en kusjes gekregen van ze.
Renzo glom helemaal :mrgreen: …zo mooi!
Ik heb gezwommen,had geen verwachtingen want het zijn immers dieren die uiteindelijk zelf beslissen wat ze doen…
Nou die houding kwam blijkbaar over…of de mamadolfijn (het was moeder en dochter zo cute) snapte mijn moedergevoel want ze waren steeds bij me…ik voelde me bija opgelaten tegen de andere (je bent met een groepje van 6) maar het was van tevoren gezegt dat zij zelf kiezen…
Iedereen kreeg een kusje voor de foto en iedereen mocht een ‘kunstje’ met ze doen maar met zwemmen kozen zij.
Ik aaide blijkbaar lekker 8) want ze kwamen steeds bij me kroelen,echt gaaf.voelde ontzettend natuurlijk eigelijk…ik was letterlijk als een vis in het water,een ervaring om nooit te vergeten!!
Ik heb een hele rits met foto’s en ze hebben gefilmt dus die show ik zeker nog,ben er super trots op!!
Ik krijg deze week iig mijn andere foto’s ook nog op cd dan ga ik eens kijken of ik wat op KoK kan krijgen ook!
tot snel!
X Sas
Sas, klinkt heerlijk :inlove: :inlove: en ik vind het logisch hoor dat ze jou uitgekozen hebben
. Kom maar op met de foto’s :-*
Sas, ben jalours! Wat geweldig! Geniet meid! :-*
Wat gaaf Sas !!! Je bent gewoon een heerlijke meid en dat voelen ze
oooo, ben helemaal niet jaloers :liar: :liar: :liar: wat een bofferds zijn jullie, maar het is jullie ook zooo gegund :-*
geniet, geniet, geniet!
klinkt echt niet leuk allemaal :liar: :liar: lieverd geniet en wij wij genieten mee :-* :thumbup:
Dank jullie wel…ook voor de lieve complimenten
Heb het filmpje die mijn zus heeft gemaakt gister eens terug gekeken en nu zag ik pas dat ze dus echt steeds sámen bij me waren dat de kleine beeb ook rond me zwom als haar mama kwam kroelen…echt gaaf!
Ze zeiden dat het iedereen opviel dat ze steeds bij mij kwamen :oops: ik deed niets bijzonders…
Ik stond erg open voor contact denk ik en ik was de enige die praate tegen ze…
Ik praat ook tegen mij kat…dus ook tegen een dolfijn…of juist tegen een dolfijn…iedereen weet toch dat dat onwijs sensitieve dieren zijn :think:
Maar goed…ik zou wel nog een keer willen :shifty:
Kost wel veel centen…maar denk er wel over na :oops:
Mijn zus gaat waarschijnlijk de dolfijnentraincursus doen,ze is divemaster dan kan ze ook duiken doen naar de dolfijnen in het wild…gaaf niet?!
Ja het was echt heel bijzonder…Renzo heeft het er ook nog steeds over,hij vond het geweldig!!
Lekker vroeg gaan slapen gister,we waren allemaal bekaf.
Straks lekker inpaken en naar het strand 8)
Onder een palmboom een boek lezen…als dát geen vakantie is
Ruudje…waar ben je?? :mrgreen:
Kan je mijn zonnige verhalen niet aan 8)
Dat is een droom van me ooit nog eens zwemmen met dolfijnen. En het verbaast me echt niks dat ze bij je waren ze voelen aan dat jij bijzonder bent en een mooi mens.
Geniet mop doe je mannetje de groetjes van ons