Jeeeeeeeeeeej!!*vakantie*Over 11 dagen zijn we weer thuis...

Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers!

Ik negeer Sas gewoon tot ze ook weer hier in de regen loopt! :twisted:

:lol:

En dát duurt nog ruimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 2 wekennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :dance: :mrgreen: :angel: :silenced: :shifty: 8)

Oooh SAS ik lees nu pas je updates :oops: !! Wat een heerlijke verhalen meid, waaaah ben echt niet jaloers :liar: :liar:

Geniet ervan!!

:-

even een kopietje ook hier zetten;

Wij hebben het heeeeeeeeeeeeeeerlijk en dan te bedenken dat we nog 2 weken hebben :dance:

Het is hier heel fijn…de kinderen doe het super,slapen goed,eten goed en spelen de hele dag!

Zwemmen in de zee is R zijn hobby :inlove: en hij kan snorkelen :inlove: zo gaaf!

C is lekker de hele dag aan het tutten…ook op het strand met de schep en de emmer en lopen in de branding,zo een lief gezicht…op deze stranden…iedere keer kijk ik en denk ik damn…dit zij gewoon van die plaatjes in boekjes…zwembadblauw zeewater,witte stranden met palmbomen,echt prachtig!

het is onwijs goed uit te houden met de temperatuur (ongeveer 32 graden nu) omat er altijd een bries staat hierzo,dat is top.

Ik had steengoede zonnebrand voor de inderen gekocht Vision28+ voor R en voor C en ons ultrasun echt een aanrader…1x smeren en de hele dag bescherming en het werkt écht!

1 min punt…mijn fototoestel is stuk :x :twisted: die nieuwe…baal ik zo van!!Stom ding… :frowning:

Thuis uiteraard terugbrengen maar daar heb ik nu niets aan :roll:

leen nu die van mijn zus…maar zij heeft dezelfde dag dat mijne stuk ging dus de hare in de wasmachine gestopt :lol: :silenced: :eh:

Dus ik ga denk ik maar kijken voor een goedkoop dingetje ofzo…moet toch wat…en hun spiegelreflex sleep je niet overal mee naar toe ook…

Maar verder is het dus erg fijn hier…fijn om zo samen te zijn en lekker te tutten,ik geniet volop!

Tot snel dikke :-

Sas schreef: …

iedereen weet toch dat dat onwijs sensitieve dieren zijn

Ja, meis, dat is zo kenmerkend voor dolfijnen hé.

Zij voelen jou aan én omgekeerd.

Jij bent zo’n lieve mama (die altijd wel heel gepast en juist omgaat met dipjes bij mensen hier op kok - altijd attent en schoudergevend).

Dus soort zoekt soort meis en dat is héél erg pos bedoeld hé.

:-*

liefs en geniet er nog met volle teugen van !!!

Gerda

@marielle wrote:

Dat is een droom van me ooit nog eens zwemmen met dolfijnen. En het verbaast me echt niks dat ze bij je waren ze voelen aan dat jij bijzonder bent en een mooi mens.

kan me hier alleen maar bij aansluiten.. IRL willen mensen al graag bij je zijn lieve Sas.. laat staan dolfijnen die zulke dingen haarfijn aanvoelen.. ben van overtuigd..

ook mijn droom, dolfijnen.. echt.. en krijg kippevel van je mooie verhalen.. zie je meisje gewoon zitten hoor, met haar schepje.. doekje op haar hoofd en flink ingesmeerd waarschijnlijk want mama wil haar spekbillen wit houden.. :mrgreen: en R, posereerd zich suf.. wauw wat een ervaring ook voor hem zo op die leeftijd en zoveel indrukken.. :inlove:

geniet, geniet, geniet... ik mis je zo..

:shifty: wat lief…krijg er tranen in mijn ogen van :angel:

Weet even niets te zeggen…en dát is kanp hoor :wink:

je hoéft niets te zeggen meis.

als je het allemaal maar laat doordringen

en kan genieten !!!

liefs

Gerda

@gerda wrote:

Sas schreef: …
iedereen weet toch dat dat onwijs sensitieve dieren zijn

Ja, meis, dat is zo kenmerkend voor dolfijnen hé.

Zij voelen jou aan én omgekeerd.

Jij bent zo’n lieve mama (die altijd wel heel gepast en juist omgaat met dipjes bij mensen hier op kok - altijd attent en schoudergevend).

Dus soort zoekt soort meis en dat is héél erg pos bedoeld hé.

liefs en geniet er nog met volle teugen van !!!

Gerda

wauw, mooi gezegd Gerda :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Fai: :-*

het was “gewoon” de inspiratie van het moment…

liefs

Gerda

Ook ik mis je maar door je verhalen ben je toch een beetje dichtbij.

Heel cliché, maar ik ben het zo met Gerda, Jel en Fai eens :thumbup: . Daarom is het ook zo heerlijk om te lezen dat je aan het genieten bent, het is je zo gegund :smiley: .

fijn dat je het zo goed heb…maar ben blij ook als je weer veilig thuis bent…en ik ben nog steeds niet jaloers :liar: :liar:

Jullie zijn lief!!

Het is al ‘‘aftellen’’ hoor naar het einde…we zijn dik over de helft…nog 12 dagen :angel:

We hebben het wel heel erg heerlijk…kan niet anders zeggen.

Soms verlang ik wel éven naar álleentijd’’ :oops: vind het super om zo met mijn gezin te zijn maar soms even alleen zoals thuis vind ik niet zo erg :shifty:

Maar ik ga nu soms even met mij zus een boodschap doen.

En mijn man is echt super…hij rent zich rot achter de kids aan en ik kan erg veel genieten met mijn kont op een strandbed en een goed boek (ben aan boek nummer 7 begonnen :oops: zegt genoeg :mrgreen: )

Ik mis wel mijn dagelijkse ritme maar weet dat je daar zo straks gelijk weer in zit dus dan geniet ik nog maar even,ben me bewust dat er genoeg mensen zijn die er een moord voor zouden doen dus dat hou ik me goed voor :angel:

We hebben er goed voor gespaard en hard genoeg voor gewerkt dus nu ontspannen en straks weer knallen met mijn man zijn eigen onderneming…ons volgende avontuur :thumbup:

Jullie zijn lief dames…dikke :-* voor jullie!

Alleen al het zinnetje kroelen met dolfijnen :inlove: :inlove: :inlove:

Geniet maar lekker!!

heerlijk meid!!! Ik vind het fijn om te lezen dat jullie het zo vreselijk naar jullie zin hebben!