Jeeeeeeeeeeej!!*vakantie*Over 11 dagen zijn we weer thuis...

We hebben net geboekt naar CURAÇAO!!!

Kon na zoeken en googlen een goede deal sluiten dus we hebben het gedaan!!! :shifty: …gek idee hoor maar van 28 JUNI tot en met 26 JULI zijn wij aan het vakantievieren :dance: :dance: :dance:



Mijn zusje is daar gaan ‘‘wonen’’ niet geheel officieel maar maar wij gaan dus nu bij ze ‘‘op visite’’ :mrgreen:

Oh wauw heb er zin in…

Moeten wel bijna 10uur vliegen :angel: maar dat overleven we wel…ik bedoel 4 weken relaxen ertegenover maakt het mij de moeite wel waard 8)



Enuhhh 4 weken dus dat fotoverslag gaat wat worden dan dames :lol: Ruud tegen die tijd kan je wel plaats gaan maken op de server voor mijn bijdrage :mrgreen: :wink:



:smiley: Wilde even mijn jubelstemming delen met jullie

:-* Sas

Leuk! :dance:

Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor :angel:

Curacao. Daar lijkt me nu helemaal niks aan zeg. :liar: :liar:



Wauwie, alleen de voorpret lijkt me al geweldig! Heerlijk vooruitzicht toch. 4 weken lang met je billen in het witte zand. :dance:

lekker hoor kan ik je vertellen

ben dr net geweest mn ouders wonen daar

dus als je richting westpunt gaat bij playa kalki daar heb ik vertoefd heerlijk 8) 8) 8)

Geweldig!

Ik ben stinkend jaloers!!! :mrgreen: :mrgreen:

Wij gaan dit jaar naar Nergenshuizen…zucht



Dus ik leef mee ‘vicariously’.

Wat een heerlijk vooruitzicht! :dance:

Oh lekker joh! 4 weken genieten van een prachtige zee en de zon en van je zus natuurlijk :thumbup:

Dat wordt vast en zeker genieten!

Heerlijk joh!! :mrgreen:

Alvast veel vakantie voorpret gewenst!!

:smiley: Dank jullie wel!!

Kijk er echt naar uit!

Kan ze me iig laten zien waar ze leeft en doet…ze is nu bijna divemaster dus ik ga ook de zee bekijken.

Heb vorig jaar van haar een proefduik gehad toen we in Egypte waren en dat was erg mooi…nu blijkt Curaçao ook een duikwhahalla te zijn dus dat wil ik dan ook wel eens bekijken helemaal nu zij bijna de papieren heeft zodat ze mij mee mag nemen onder water,echt gaaf!



Vind het wel een hele onderneming en onwijs veel geld…maar het was een kwestie van nu of nooit…nu is de kleinste nog geen 2 en ik denk dat we de aankomende jaren moeten gaan sparen voor andere dingen (misschien eens een ander huis en maybe in de toekomst nog een baby 8) ) dus we hebben zitten rekenen en tellen en het kon…dus hard sparen maar ik denk zo dat dit dat méér dan waard gaat zijn!!

:dance:

Wat gaaf zeg!

Ik ben ook in een jubelstemming omdat wij net een vakantie hebben geboekt, maar ons weekje Texel valt hierbij nu wel een beetje in het niet :lol:

OHH!!! ik wil mee!

Ik heb daar 4 jaar gewoond… Het is hier maar koud… :cry:

Dus als je nog een plekje in je koffer hebt… :wink: :mrgreen:

o wat geweldig sas,

Heb jenog plek wil wel mee :oops: :mrgreen:

Hey wat leuk voor je!!! En je gaat op een feest datum weg(onze Renzo zijn verjaardag) en komt op een feestdatum terug (Jesse zijn verjaardag)!!



Veel plezier!!

@Noasmama wrote:

Wat gaaf zeg!

Ik ben ook in een jubelstemming omdat wij net een vakantie hebben geboekt, maar ons weekje Texel valt hierbij nu wel een beetje in het niet :lol:
Ahhh nee hoor…is toch ook heerlijk…het is sowieso gewoon lekker om even uit je vertrouwde omgeving weg te zijn,lekker met zijn alle en even geen post,rekeningen en alle daagse zorgen enzo…

Denk dat jouw bankrekening een betere jubelstemming heeft dan de onze straks :lol: :wink: :-*

@dromer wrote:

Hey wat leuk voor je!!! En je gaat op een feest datum weg(onze Renzo zijn verjaardag) en komt op een feestdatum terug (Jesse zijn verjaardag)!!



Veel plezier!!
En mijn man viert zijn verjaardag daarzo onder de palmbomen :smiley:

:mrgreen:

YEAAAAAH Super hoor meid!!! :dance: :dance: :dance: Ga lekker genieten daaro !!!



Onze oude buren hebben daar een huis, we mogen daar ook heen op “visite” maar…



Ik DURF dus echt geen 10 uur te vliegen he, vind 2 uurtjes naar Madrid al een ramp :silenced: :eh:

@juulisjuul wrote:

YEAAAAAH Super hoor meid!!! :dance: :dance: :dance: Ga lekker genieten daaro !!!



Onze oude buren hebben daar een huis, we mogen daar ook heen op “visite” maar…



Ik DURF dus echt geen 10 uur te vliegen he, vind 2 uurtjes naar Madrid al een ramp :silenced: :eh:


Muts!

Ga óók in JULI kunnen we daarzo meeten :lol: 8)

Super zeg!! Heerlijk 4 weken weg!!

Ohhhh wauw wat luxe! 4 weken nog wel. Ik is heeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers :oops:



Geniet er maar van.