Jeeeeeeeeeeej!!*vakantie*Over 11 dagen zijn we weer thuis...

@renzosmam wrote:

@juulisjuul wrote:
YEAAAAAH Super hoor meid!!! :dance: :dance: :dance: Ga lekker genieten daaro !!!



Onze oude buren hebben daar een huis, we mogen daar ook heen op “visite” maar…



Ik DURF dus echt geen 10 uur te vliegen he, vind 2 uurtjes naar Madrid al een ramp :silenced: :eh:


Muts!

Ga óók in JULI kunnen we daarzo meeten :lol: 8)




Ja, moet je doen, kunnen jullie samen met een cocktailtje onder de palmboom!! :dance:



Leuk Sas, ben nu al benieuwd naar de foto’s! :smiley:

@Claudje wrote:

@renzosmam wrote:
@juulisjuul wrote:
YEAAAAAH Super hoor meid!!! :dance: :dance: :dance: Ga lekker genieten daaro !!!



Onze oude buren hebben daar een huis, we mogen daar ook heen op “visite” maar…



Ik DURF dus echt geen 10 uur te vliegen he, vind 2 uurtjes naar Madrid al een ramp :silenced: :eh:


Muts!

Ga óók in JULI kunnen we daarzo meeten :lol: 8)




Ja, moet je doen, kunnen jullie samen met een cocktailtje onder de palmboom!! :dance:



Leuk Sas, ben nu al benieuwd naar de foto’s! :smiley:
En ik naar de jouwe…die zijn er iig sneller dan de mijne :inlove:

Nog even en jullie meisje is er :inlove:

Ik hoop ze toch heeel snel te kunnen plaatsen… :pray: :inlove:

:-*

Owwww zwijmeldezwijmel, heb je geboekt… 8)

Heerlijk Sas… de zon, zee… EN je zussie… wat een fijn gevoel daarnaar uit te kijken… :angel: Dat maakt het pootje wel wat minder erg nu… :silenced: :inlove:

Echt gaaf Sas, en ga je dan ook bij je zus in huis wonen??



4 wkn…gelukkig zijn wij in de tijd ook een week weg dus als ik terugkom ben jij nog maar 3 weken weg :think: Goh t zal rustig worden hier op KOK zonder jou Sas.

Wat een super vooruitzicht zeg!! :thumbup: Héérlijk idee!!! Hoop dat je groots gaat genieten zowel van het eiland als van je zus weer zien!!



Ik ben helemaal niet jaloers hoor, vind Stoephuizen net zo leuk. :liar: :liar:

@Jolanda24 wrote:

Echt gaaf Sas, en ga je dan ook bij je zus in huis wonen??



4 wkn…gelukkig zijn wij in de tijd ook een week weg dus als ik terugkom ben jij nog maar 3 weken weg :think: Goh t zal rustig worden hier op KOK zonder jou Sas.
Ja huis met zwembad :mrgreen: 8)

En internet :lol:

:dance: :dance: :dance: wauw lekker sas … genieten … maar 10 uur vliegen moet te doen zijn … alleen … zit je dan nog met je pootje in het gips of niet ??



:-*

Yeahhhhhhhhhhhhhh we gaan naar Curacao oh gaat nog harder lijnen zodat de bikini goed past.



Oh meis het is jullie gegund lekker vooruitzicht hoor.





Wij gaan dit jaar naar Tynaarlo ook leuk :mrgreen:

@mukkemuk wrote:

:dance: :dance: :dance: wauw lekker sas … genieten … maar 10 uur vliegen moet te doen zijn … alleen … zit je dan nog met je pootje in het gips of niet ??



:-*
Dat is niet te hopen Willeke :lol: 4 maanden gips lijkt me overdreven voor een gebroken teen 8)

@renzosmam wrote:

En internet :lol:




:lol: :lol: :naughty:

@Mip wrote:

@renzosmam wrote:
En internet :lol:




:lol: :lol: :naughty:


8)

:dance: :dance: :dance: :dance:

Lekker genieten van de vakantie én je lieve zussie!! :-* :-*

had het al gelezen! Geweldig hoor!

Kan me zooo goed voorstellen dat het heerlijk moet zijn je zus weer te zien! En daarnaast is Curacoa natuurlijk ook niet akelig :wink: :dance:





haha… en ons Meet-beest Juul wil weer meeten :lol:

:dance: :dance: :dance:

Super Sas!!Heerlijk hoor!!!

Echt lekker genieten :dance: :thumbup: :thumbup:

goed gedaan :thumbup:



wordt vast fantastisch en heel goed om de band te houden



:-*

Lekker hoor! alvast heel veel plezier!

Dank jullie wel!!!

Heb er zoooooo een zin in!

Ben benieuwd hoe ze daar leven…kan nu alleen horen en zien vis de skype en de webcam… :lol: ik heb ze vorige keer rond laten lopen met de laptop om het huis waar ze nu wonen te laten zien :mrgreen:

Ze gaan nu zelf een huis zoeken om te kopen ook…

Maar als ze nog daar zitten is het ook geen ramp,is geen vervelend huis met zwembad en al 8)

:shifty: Ik heb net de aanbetaling gedaan :shifty:

Nu is het echt…echt :angel: vind het wel een ‘‘onderneming’’ hoor :shifty: en dan te bedenken dat wij helemaal niet zo avontuuristisch ingesteld zijn :lol:

8)

OOOOOOOOOOOO helemaaaaal niet jaloers :liar: :liar: …ben geweest net voor geboort van Sanne…heeeerlijk…ben meer een globetrotter a la lekker primtief zeg maar…had niet gedacht dat ik het daar zo heeerlijk zou vinden…waar ga je precies naartoe?