Jeeeeeeeeeeej!!*vakantie*Over 11 dagen zijn we weer thuis...

Sas, kan er nog 3 man extra mee? :angel:



Geniet er maar van!!

Oh heeeeerrrrrrrlijk!!!

En 4 weken…jemig!!! Dat wordt echt relaxen zeg… dan is 10 uur vliegen heel goed te doen. :mrgreen:

Ik wilde al schrijven: als je nog tips nodig hebt…mijn man komt van Curacao en ik ben er ook een paar keer geweest, maar je hebt je zus…dus tips zijn niet nodig!

Geniet ervan!!! :dance:

En maak je veeeeeeeeeeeeeeeel foto’s???



P.s. ga je nog met dolfijnen duiken?

Oh ja en 's avonds naar Mambo Beach gaan hoor (als je oppas hebt) lekker relaxen op het strand…cocktailtje erbij…oeps nu begin ik toch met tips…(mocht je geen oppas hebben is eten op het strand al een heerlijke bezigheid met je gezin!) :angel:

Nou dan ga ik wel met mijn zussie samen Jewel :mrgreen: :thumbup: :wink: mannen kunnen dan oppassen 8)



Tips altijd welkom!



Ja ik wil erg graag ook met dolfijnen zwemmen.

Mijn zus heeft dus met wilde dolfijnen gezwommen,was ze tegen gekomen en die kwam spelen :inlove:

Ooooooooooooooooooooooooooooh ik ga jullie missen hoor…

Ben druk aan het inpakken en poetsen…

Er komt oppas in huis voor de diertjes :thumbup: dus huis ook netjes voor ze achterlaten.

Kids gaan zo slapen bij Oma kan ik even de laatste dingen met mijn hub regelen en morgenmiddag gaan we ze halen.

Lekker op tijd naar bed en zaterdag om half6 6 uur er al uit en om half 10 het vliegtuig in :shifty:

Helpen jullie hopen op en goede vlucht zonder vertraging??

we moeten 10u vliegen en gaan 6uur terug in de tijd :lol:

Ik heb er zin in!!

:dance:

Sas wat doe je nou :shock:

Even een maand bij ons allemaal weg :frowning: :mrgreen:



Heel veel plezier alvast en laat je af en toe even weten hoe het gaat?

Ik hoop dat jullie er helemaal bijgetankt weer vandaan komen.

Geniet van de tijd samen met je zus, want jemig het is toch wat; je zus aan de andere kant van de wereld.



DAAAAG sas :-*

Heerlijkkkkkkkkkkkkk. Veel plezier. :dance: 8)

Dank je mop :-*



Ja ik mis mijn zus…maar ze is ook nog vaak in NL dus we zien elkaar nog wel 3 a 4 x per jaar…maar toch…we zagen elkaar 3 a 4 x per week :shifty:



Foto’s van haar huis 8)

Cas Grandi heet de [laats geloof ik.

Er is een zwembad in die tuin gemaakt…die is nét af :smiley:

Wow ziet er mooi uit zeg. Toppie.

Je had nog een plekje in je koffer, toch? :angel:





Heel veel plezier! Geniet er van! (maar dat zal vast wel lukken)

heel veel plezier enne ben niet jaloers hoor :liar: :liar:

heel veel plezier!

zucht ik wil meeeeeeeeeeeeeeee



Heel veel plezier, geniet ervan en pas op dat je niet ook plannen gaat krijgen om te emigreren he :mrgreen:

zoooo even lekker een MAAND bijtanken… :mrgreen:



Heerlijk hoor, geniet ervan! Tot over een weekje of 4 dan maar :-*

Ik ga je zo missen lief dinnetje, maar goed 3 augustus zien we elkaar weer. Kan je maar 1 ding zeggen, geniet geniet geniet



Oh en sorry maar dat plekje in de koffer is al ingenomen, heb namelijk niet voor niets een maagverkleining laten doen :lol:

Heerlijk, en wat een superhuis!

Heel veel plezier!

Sas en familie heel veel plezier en geniet! En wel met mooie foto’s terug komen he!

wooooow gaaf hoor



heel veel plezier

Wat lief dames :smiley:

Ik ga jullie missen…al kom ik af en toe wel even spieken denk ik…mijn zus heeft internet…maar ik ga maar 1x per week mijn mail checken en dan zal ik wel even langswippen denk ik :lol: anders ga ik trillen 8)



En als we terug zijn krijgen jullie megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaspam hoor 8)



Oh en Marielle het zoú kunnen hé…ik mag 85 kilo bagage mee :mrgreen: :thumbup: 8)

@renzosmam wrote:

Wat lief dames :smiley:

Ik ga jullie missen…al kom ik af en toe wel even spieken denk ik…mijn zus heeft internet…maar ik ga maar 1x per week mijn mail checken en dan zal ik wel even langswippen denk ik :lol: anders ga ik trillen 8)



En als we terug zijn krijgen jullie megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaspam hoor 8)



Oh en Marielle het zoú kunnen hé…ik mag 85 kilo bagage mee :mrgreen: :thumbup: 8)




:shock: :shock: :shock: echt zoveel oh neem maar geen kleren mee, ik ga meeeeeeeeeeeeeeeee.

:lol:

Ja ik mag 3x 25 kilo mee en 1x 10 voor C…en dan nog 3x 5 kilo handbagage…dacht daar kom ik nooit aan…ben dus mooi bang van wel :oops: :lol: 8)