Jeeeeeeeeeeej!!*vakantie*Over 11 dagen zijn we weer thuis...

Heel, heel, heeel veel plezier! Lekker genieten van je mooie gezinnetje en van je familie. Een wijs fijne vakantie en wij zijn natuurlijk errug benieuwd naar al die foto’s. Geniet er van :-*

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lieve mensen!!

Ik ben wegggggggggggggggggggggggggg…

Als ik kom spieken zal ik even tussenverslag doen maar over 4 weken ben ik pas weer écht actief op KoK!!

:-*

Gisteren helaas niet meer op Kok geweest verder, maar hoop dat je een superleuke vakantie hebt en weer heerlijk kan bijkletsen met je zus!

Veel foto’s maken hoor!!! :dance:

Ik werd vanmorgen wakker en dacht gelijk, Sas zit nu lekker in het vliegtuig, waar je al niet mee wakker kan worden hè 8) :lol: .

Het duurt nog wel een paar uurtjes voordat jullie erzijn, maar als je daar dan eenmaal bent kan je genieten, van zon, zee, strand, lekkere coctails :drool: , je zus en haar familie, de kindjes lekker zwemmen enz. enz. enz. Kortom het is vast helemaal niet leuk :liar:

Genieten nu hè :inlove: :-*

Veel plezieeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

Oohh heerlijk. Dan komen ze zo rond half zeven aan vanavond Nederlandse tijd.

Zou ze er al zijn :think: :think: :think: :think:

Oooh je zit NU ws met je gat op een heerlijk wit strand… ofzo…

GENIET lief! :-*

Ja ze is er vast al ik kreeg in ieder geval een smsje dat ze om 9.15 het vliegtuig ingingen. Dus geen vertraging.

:mrgreen: jullie zijn lief! :inlove:

Arkefly duurt dus langer gemiddeld dan andere vluchten en we hadden een tussenlanding…

Dus half 10 jullie tijd waren we er :angel:

Even verslagje jajjajajajajjaj ik weet het ik ben verslaafd 8)

We hebben zoveel plezier…nu al!

De vlucht was lang maar de kinderen waren zo super!!!

Echt en mijn kerel ook…zoveel geduld met ze en achter ze aan enzo…ik moet af en toe dan even verstand op nul en even lezen…anders ga ik mopperen :lol: :oops: 8)

En hij is dan zo geweldig…mijn tegenpool…kan juist dan niet echt stil zitten en gaat bezig met de kids :inlove:

Mijn kleine monster sliep slechts 45 minuten van de 12 uur :lol: :lol: :lol:

En tóch gezellig hé…rennen door het pad,sjansen…klimmen en gek doen ze heeft heel wat mensen vermaakt 8)

Renzo was lief…op het end wat drukker maar ja het is ook wel ergg lang!

Tussenlanding gehad dus de vlucht was best lang,we waren er om half 4 deze tijd dus half 10 jullie tijd.

Gelijk lekker even alles een plekje gegeven hier,de bedjes gemaakt,lekker zitten tutten.

De kinderen kregen nieuwe energie en waren lekker bezig.

het zwembad is nog net niet af :thumbdown: jammer dus niet gelijk zwemmen…

Maar lekker de bbq aan en tutten…de kids volgehouden tot 20u tijd :shock: wij erachteraan ingestort om een uur of 9…was precies goed want renzo was om kwart over 5 wakker en C pas om een uur of half 7/7u dat lekkere moppie zit vanaf dag 1 gewoon in haar ritme,ongelofelijk!

Middag slaap alles al op Curaçaotijd :inlove: :thumbup: :dance: heel fijn en handig dus!

Dag 1 lekker boodschappen gedaan en even op het strand gelegen en gezwmmen in de mooiste zee die ik ooit heb gezien :o wauw 8)

Dag 2 met mijn zus op stap die dus haar dive master diploma heeft gehaald even snel voordat wij kwamen dus was druk met examen doen de laatste dag dat wij aankwamen.Dus nu even lekker samen wat lopen door de stad en een duik in de zee en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk OP het strand met de voeten in het zand gegeten :inlove: met zulke loungebedden (waar R op is gaan slapen de schat :inlove: ) en met C op schoot in slaap lekker zitten smullen van vis :drool:

Vandaag lekker al heeeeeeeeeeeeeeel vroeg op het strand bij een baai zo mooi en heerlijk…mijn zus moest nog wat duikspecialties doen en wij hebben liggen chillen…de héle dag 8)

R niet uit het water te slaan :mrgreen: lekker ding,waterrat.

C zooooooooooooo blij met de levensgrote zand bak :lol: geen kind aan dus.

Lekker poepen in haar zwembroek :roll: de dag ervoor zat ze in haar blote kont gewoon live op het strande schijten…lekker op haar hurken al spelend :lol: ontspannen en wel 8)

Om half 7 naar huis…De red snapper van R gister meegenomen van het restaurant want hij was in slaap gevallen :mrgreen: de schat…dus die hebben net de vis op met wortels en liggen schoon en gesmeerd in bed en wij gaan zo de bbq aansteken (het is nu dik 21u hierzo)…

Op de veranda…daar leven we…

Het zwembad is deze week hopelijk af,die lui zijn retetraag en lui en komen soms gewoon helemaaaaaaal niet opdagen :eh: :roll: :x

Maar dat hoort ook bij het eiland :lol:

8)

Verder lekker tutten en doen…geniet volop…ook van de kiddies…oh heerlijk die kontjes in zwembroekjes :inlove: en de heerlijke rode konen van alle indrukken en het zonnetje…

ja het genieten is begonnen…ik chil 8)

:-*

Wow klinkt nu al als een topvakantie! Geniet er nog maar lekker van, en chillze!

Whaaaa zie je wel je hebt superkids! :mrgreen: :thumbup:

Geniet ze en ooooh ik ga vannacht vast over stranden en zee dromen gni gni.

En knuffel en tut ze ook met je family! :-*

Leuk leuk nu al een verslag :dance: :thumbup: . Jullie zijn heerlijk aan het genieten en zo hoort het :inlove: :inlove: . En wat super van R en C dat ze de vlucht zo goed hebben volgehouden :smiley: .

Heerlijk om te lezen meis, zeker vanachter mijn bureautje op het werk 8) , heb ik ook een beetje het vakantiegevoel :smiley: .

Lekker verder genieten :inlove: :-*

haha jij bent echt érg…na drie dagen al richting kok gaan voor je shotje :mrgreen:

maar het klintk alles behalve vervelend. sterker nog: ik wor der stikjaloers van 8)

1. wat klinkt dat heerlijk, geniet ervan en niet te vaak komen kijken hier he :naughty: gewoon lekker chillen :smiley:

Niet jaloers, niet jaloers, niet jaloers…

Heerlijk Sas, en dat nóg dik drie weken. Zalig!!!

Owh lekker zeg!!!

Hier hebben we overigens ook niet te klagen met ruim 30 graden 8)

Weet je al iets over het appartementje?

Hey

Hoezo verslaafd 8) ? Maar superleuk dat je een verslag doet!

Zo te lezen genieten jullie echt van elkaar en de omgeving! Heerlijk hoor, neem het ervan en CHILL! :-*

Ik mis je en ja ik ben gewoon vet jaloers, maar ik gun het jullie van harte hoor. :-*

Sas leuk zo’n verslagje lijkt net of we dan ook daar zijn. :mrgreen:

genietse verder. :-*