Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

Wally Walrus :mrgreen: :oops: :lol:

ehm…Oprah in haar jonge jaren?

Zoiets

:think: Jasia… voel je je nog wel thuis op je eigen topic??? :lol: :lol: :lol:

Vind het wel een heel bijzonder stuk tekst worden onderhand. Eén voor een plakboek, voor de eeuwigheid vastgelegd!!! :mrgreen:

Meid, je weet in ieder geval dat áls het nog 3 weken gaat duren, dat het dan wel 3 weken lol is… :lol: :lol: :lol: (geruststellend he… WHOEHAHAHA!!)

Zeg Jasia wie had dat gedacht!!! Eerst de stress van misschien komt Sabasis te vroeg. Nou…daar heeft ze goed naar geluisterd geloof ik hihi. Want nu ga je toch eng dicht op weg naar de 40 weken hoor.

Ga es ff bevallen jij :wink: :-*

Ja meis schiet eens op :angel:

Hahaha… moest erg lachen om de optie kangaroe… en dat plaatje… :silenced: :lol: … ja, nu heb ik écht zin in carnaval. Hahaha. SabaSis, blijf nog maar even zitten. Mama gaat een kleine aardbeving bij elkaar hossen in het zuiden des lands :mrgreen: !!!

:mrgreen:

hihihi ze stuitert er gewoon uit straks :mrgreen:

jassie, laat anders eens zien hoe je er tegenwoordig ongeveer uitziet, dan hebben we allicht nieuwe inspiratie voor een carnavalspakkie! dussssu FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Nou, vooruit dan… de stand van zaken vandaag… (is Pleun’s rokje trouwens, rete comfi :thumbup: ). Mijn hoofd staat niet op heel helder zie ik nu :lol: . Nou ja, als je buik maar recht zit hè?!

Hee lodderkoppie!!! :mrgreen: :wink:

Je blijft een lekker ding hoor!! Vind je buik ook echt PRACHTIG!!! Tis eigenlijk sund… ga maar gewoon nog even niet bevallen hoor… :lol: :lol: :lol:

JEEE WAT EEN MOOI BUIKJE HEB JE ZEG…

ZAL ME EEN MOOIE BABY ZIJN WAT DAARUIT KOMT :inlove:

*OW capslock :oops: *

Je ziet er voor iemand die bijna 40 weken is echt KEI goed uit :thumbup:

@victoria wrote:

Je ziet er voor iemand die bijna 40 weken is echt KEI goed uit :thumbup:

bijna 40 weken + dreumes rondlopen :clap: :clap: :clap: :thumbup:

Oh ja :oops: :oops: hahahaha :thumbup:

Prachtbuik Jassie…

Of heet je nu Jassia? (ben in de war wat betreft je naam hoor)…

Maar eh…Is ze er nu al eens??

eeeehlalalalalalallalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

wauwww echt een prachtige buik… en je bent zo slank… :evil: :mrgreen: wil mijn foto’s niet meer zien van 40 wkn zwanger :oops: je ziet er echt goed uit! :thumbup:

Nou, daar zeg je zowat Faizaa… ik zag van de week foto’s van mijn hoofd :shock: !!! Wat een dikke plofkop had ik zeg!! Neeee… ik bedoel het niet zo negatief, want ik weet wel dat ik hartstikke zwanger was, of harststikke geweest… hihi! Maar ik snap nu wel dat mensen de hele tijd zeggen dat ik zo ben afgevallen, terwijl ik er voor mijn eigen gevoel gewoon weer uitzie zoals altijd. Ik heb 2 jaar lang (2 zwangerschappen lang) er anders uit gezien… ik schrok even van hóe anders…

Jasia, hoe was je nacht? Nóg maar een dagje mét buik?? Hou vol he!! Dikke kus!!

Na het doorlezen van 12 pagina’s ook maar even naar de naam raden van sabasis.

Wordt volgens mij Lara of Yara!