Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

Joehoe!!! :dance: :dance: :dance: Saba haar zusje gaat bijna geboren worden. Nog een BV beebje erbij :inlove: We gaan daarom aftellen met Jassie :dance:



Misschien een idee om de naam van de beeb te proberen te raden? :inlove:







Jassie veel plezier en sterkte met de laatste loodjes :-*

Ninanien, wat lieeefffff… ben weinig op het bv gedeelte geweest de laatste tijd, maar hoop er binnenkort weer heel veel topics te mogen (aan)vullen :-* !

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :-*

Jaaaaaaaaa…we gaan ook weer aftellen voor Fannie…

Spannend weer…En topics bevuilen is altijd goed… :mrgreen:

Oke naam raden… Meisje Suri

jongen…Fedde…



Nog even heerlijk weer zo’n klein wurmpje!!!

fannie krijgt toch een meisje???

Ja, ze noemt haar nu Sabasis!



Nog eventjes Fannie! De naam raden…pfjoe! Lastig…zal wel weer iets heel bijzonders zijn waar ik nog nie van heb gehoord…moet ik even over na gaan denken :smiley:

De laatste loodjes, Fannie.



Maar niet alleen Fannie: Rosa JIJ OOK!

Spannend…

Uuuuhm een naam :think:



Saba en ZOEY???

Saba en BIBI???

Saba en LUNA???



Nou nog even wachten dan maar dan weten we het :mrgreen:

Spannend!



Saba en Myrthe

Saba en Lea



Groetjes,

Mireille

zal ik alvast beginnen met tellen dan? :mrgreen:

Waar zullen we starten? Las dat Sabasis al is ingedaald en er kans is dat ze wat te vroeg komt? Dus maar hoog inzetten om haar nog ietsje langer in je veilige buikej te houden?

@fiep klophout wrote:

Dus maar hoog inzetten om haar nog ietsje langer in je veilige buikej te houden?
Dáár gaan we zéker voor natuurlijk. Ik hoop haar in ieder geval tot minimaal 36 weken vast te houden in m’n buik en we gaan er gewoon vanuit dat ze net als Saba uiteindelijk tot 2 weken te lang blijft hangen :pray: .



Oe, wat een leuke namen komen er voorbij… ga bijna twijfelen aan de naam die we hebben gekozen :mrgreen:. Ennuh, Rosa, deze keer is ie weer niet alledaags, maar je hebt de naam vast wel gehoord ergens ooit. Jij ook succes met de laatste loodjes!!!

Heej Fannie als iemand de naam raad zeg je dan wel ff dat ie geraden is? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Voor de eer enzo he :mrgreen:



Ff denken:



Saba en Mare

Saba en Doenja

Saba en Myrthe

Saba en Lara



:mrgreen:

Ik kreeg weer inspiratie



Saba en Dosha

Saba en Ninthe (zo heet een kindje bij de augustus06 mama’s

Saba en Iza

jaaaaaaaaaaa, ik vind Ninthe zooo’n gave naam :inlove:

Maar ik ken die Ninthe (de dochter van Nala van de aug. moeders) toevallig persoonlijk… hihihi… voelt wat raar dan om haar hetzelfde te noemen :wink:. Hihihi. En tuuuuuurlijk, als iemand de naam raadt dan meld ik dat meteen!! Moet wel eerlijk zeggen dat ik een heel aantal namen voorbij heb zien komen die we serieus overwogen hebben (Iza, Lara, Bibi…) :thumbup: .

ojojoj… hier nog 1 die enorm neusgierug is :liar: Saba is al zo een leuke maar aparte naam, dat ik er vanuit ga hem niet te kunnen raden…



Maar goed, poging…



Saba en Jorna

Saba en Liara

Saba en Nora

Saba en Naftalie

Saba en Tirza

Saba en Tess



En nou geef ik t maar weer op.



We zullen duimen hier dat Sabasis nog even blijft zitten :pray: :pray: :-*

Cell, dank je voor het duimen :-*. Tirza wilde ik héél graag, maar hubbie was niet zo voor. Maar de meesten van jullie zitten wel helemaal in de categorie van namen die we leuk vinden :thumbup: !

Ik vind trouwens Saba en Gaia (of Chaya) erb mooi :inlove:

Saba en Luca / Luka?