Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

Whoehoeeeeeeee 34 weken Fannie :dance:

@Ninanien wrote:

Whoehoeeeeeeee 34 weken Fannie :dance:
:-* … afgelopen donderdag ben ik vreselijk geschrokken, dacht echt dat het al ging gebeuren. Had overdag onderzoeken gehad i.v.m. voorweeën en 's avonds thuis kreeg ik bloedingen :shock: . Jeeeeeetje, dan schrik je. Uiteindelijk nog een halve nacht op de verloskamers gezeten, alles weer een keer onderzocht en uiteindelijk mocht ik naar huis omdat de oorzaak onbekend was. Pfffffffooeeee. In de loop van de volgende ochtend verdwenen de krampen en de bloedingen :dance: . Dus het vele geduim van vele KOK-dinnetjes helpt geloof ik :wink: :mrgreen: !



Gaia is óók een mooie naam!

Jeetje zeg wat een schrik :shock: :shock: :shock:



Weten ze ook waar de bloedingen door veroorzaakt werden?

Wat een mooie namen komen er voorbij!!!

Ik ga niet gokken want ik zou het echt niet weten. Maar ik duim wel voor jou dat de kleine meid nog even blijft zitten in jou warme buik!

He bah Fannie, dat zal schrikken geweest zijn! Fijn dat beeb nog steeds zit waar die hoort. :-*

zo jeetje je zal idd wel geschrokken zijn.

Pfoeffff oorzaak onbekent is ook wel erg makkelijk gezegt vind ik persoonlijk.



Nou maar hopen dat Sabasis nog even blijft zitten hoor.

Gaat het nu beter???



Jannigje

Wat een schrik!

Nog even volhouden hoor! (maar je bent in ieder geval al verder dan ik ooit gekomen ben :wink:)

Oei…wat kan je dan schrikken he…

Gelukkig is het nu weer rustig…

Hij/zij moet nog minstens 3 weken blijven zitten hoor… :-*

hihi ik zie dat ik wel een hele blonde vraag gesteld heb grinnik…je antwoord staat er al boven :doh: Ik gooi het gewoon nog op het ontzwangeren hoor, ook al is het al meer dan een jaar geleden :lol:

CTG’s waren goed, SabaSis reageerde prima, ook tijdens de harde buiken een flinke hartslag, placenta zag er op de echo’s prima uit en ook inwendige onderzoeken lieten zien dat er geen ontsluiting en nog geen verweking van de baarmoedermond was. Ook niet nadat er na een paar uur nog een keer gekeken werd. Die voorweeën hebben dus geen uitwerking gehad gelukkig. Wel blij dat ik hier alvast wat vroeggeboorte bv tips op kan doen, want het blijft natuurlijk in je achterhoofd spelen… :-* !



Ninanien, ontzwangeren mag toch jaaaaaaaaaaaaren duren :angel: :wink: :mrgreen: !?!

oei fannie, das schrikken geweest zeg :o

Fijn dat je lichaam blijkbaar zelf nog helemaal niet bezig is met een bevalling :thumbup: Sabasis gaat gewoon de 37 weken binnen blijven hoor! :thumbup:





En tjonge wat een goed topic is dit om ideeën op te doen voor mooie meisjesnamen :inlove: Ik zou er bijna weer zwanger van willen raken :wink:

@fiep klophout wrote:

Ik zou er bijna weer zwanger van willen raken :wink:
:mrgreen:

Nog een grote week en dan zitten we weer in de veilige zone… :mrgreen:



Hoe voel je je?

pffff weet het nog steeds niet Fannie! Maar je bent al wel BIJNA 36 weken! Ik ga ook maar niet gokken…weet het écht niet, maar denk dat ik het vast wel weer heel mooi zal vinden :smiley:

Fannie hoe gaat het? Sabasis nog altijd veilig binnen? :-*

He Fannie…

Trek je het allemaal nog???

Of is alles gewoon goed en fluitend???

Ik las ergens dat ze een voorhoofd kaak holte ontsteking had. Of heb ik het nou echt mis???(bij de juni 2005 mama’s)





Fannie…hoe gaat het met je???

Hallooooo… ben ik weer :oops:… ik zal jullie niet te veel vermoeien met de soap die hier speelt, maar inderdaad: ik heb een voorhoofdholte-, kaakholteontsteking en weer een luchtweginfectie :roll:. Gek word ik ervan. Het wordt nu een tamelijke uitputtingsslag moet ik eerlijk zeggen. Maarrrrrrr… 36 weken zijn rond :dance: , en alles lijkt behoorlijk rustig in de bolle buik :dance: ! Blij, blij, blij. SabaSis zit nog prima, haar kleertjes liggen klaar, d’r kamertje wordt deze week nog eens grondig gepoetst (hoewel ze toch eerst lekker bij ons op de kamer komt te liggen :wink: ), geboortekaartjes zijn drukproef akkoord en de ziekenhuistas ligt vanaf morgen klaar (mét kolf, voedingsbh’s en telefoonnummers van de lk en VBN). En Saba? Die oefent al druk met haar babypop met luiers verschonen, aan- en uitkleden en véél knuffelen :inlove: !



Lief dat jullie zo meeleven :-* !!!



Heb trouwens vandaag nog 's naar Saba’s baby- en bv foto’s gekeken. Ooooohhhh, hormonen gierden volop… wat hoop ik dat het nu weer gaat lukken :pray: !!!

Fijn dat je de 36 weken gehaald hebt!!!



Ontstekingen en luchtweginfectie zijn niet fijn :evil: En al helemaal niet nu…Mag je wel medicijnen gebruiken??? Hoop dat je snel opknapt :inlove: Prachtige foto van je buik trouwens! Mooie buik hoor (zei zij bijna jalours :mrgreen: ). Heb je ook foto’s van een luierverschonende Saba? :inlove: :inlove: :inlove:

@Ninanien wrote:

Heb je ook foto’s van een luierverschonende Saba?
U vraagt, wij draaien :wink:… hihihi… ik zal morgen een foto maken met luier en pop! Qua medicijnen zit ik weer aan de ab, maar da’s de 3e Amoxicilline kuur déze maand :roll:. Morgen overleg met de gyn wat de vervolgstap wordt, want ik ben nog te kortademig na de laatste kuur.