Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

oooooooooooh mooie buik…



En beterschap dan maar…



Eerst maar even beter worden he, aansterken en dan Sabasis verwelkomen…

Lieffffffffffffff :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Beterschap!!

En wauw wat een prachtige buik heb je zeg!!

En wat een poppetje is Saba :inlove:

:thumbup: 36 weken!! :thumbup:

ZWIJMEL ZWIJMEL… wat een mooie dochter heb je toch… en een prachtige buik :thumbup:

hey fannie,



wat super goed dat je de 36 weken het gehaald :thumbup:



En superbuik met een mooi voorbeeld erbij wat voor moois er in zou kunnen zitten!



Wat een r*ktiming dat je juist nu allerlei ontstekingen te pakken hebt :evil: Hoop dat je er snel mee klaar bent en dan volop kunt aansterken voor de grote klus!

Hoi Jassie!



Wat onwijs balen zeg van al die ontstekingen!!! Sterkte ermee.

Ik vind je buik ook onwijs mooi!

Leuk hè, als ze zo gaan imiteren, doet Rinke ook, zo lief!

Echt wel heerlijk dat je 36 weken hebt gehaald, :thumbup:



groetjes, Rosa :-
*

Rosa, het komt voor jou ook zó dichtbij nu he… spannend!!!

Lief dat jullie zo meeleven :-* !





Vandaag op controle bij de gyn en die wil over 2 wk. eventueel mogelijkheden tot inleiden bespreken, mits er inwendig al enige verweking is. Mijn luchtweginfecties lijken niet weg te gaan met ab-kuurtjes en mijn conditie gaat zienderogen achteruit. Niet ideaal om ook nog even een bevalling te doen :wink:. En eerlijk gezegd sta ik er niet heel negatief tegenover… we zullen zien!

En hoe is het met jou?

En je gezondheid dan met name…doet die ab zijn werk??

:-*

Helaas doet de ab z’n werk niet… mijn luchtweginfectie blijkt deze keer viraal en niet bacterieel :roll:. De holteontstekingen zijn wél weg :dance: ! Spannend hoor, het komt zoooo dichtbij nu :inlove: ! Heb vandaag 2 nieuwe bv hempjes gekocht, best hip en leuk voor bv kleding :wink: :mrgreen: . Kreeg spontaan weer zin in plof- en lekborsten, hahaha.



(Nu nog wel… over een tijdje piep ik wel weer anders :oops: :wink: )

:lol:

Is maar even…daarna is het weer zooooooooooooooooooooo leuk!

:inlove:

fannie opeens weet ik ut, weet niet of ie al langs is gekomen, maar ze gaat Isis heten! Ik weet het helemaal zeker! En mooie naam hoor, hebben jullie weer goed gekozen :thumbup: :wink:

@fiep klophout wrote:

fannie opeens weet ik ut, weet niet of ie al langs is gekomen, maar ze gaat Isis heten! Ik weet het helemaal zeker! En mooie naam hoor, hebben jullie weer goed gekozen :thumbup: :wink:
Hahaha… je bent wel héél zeker van je zaak :wink:. We zullen zien… :silenced: :mrgreen: .



We moeten hier thuis wel op gaan passen nu, want Saba kan de naam van d’r zusje steeds beter duidelijk uitspreken. En afgelopen weekend slingerden hier geboortekaartje proefdrukken in de huiskamer terwijl mijn schoonouders hier op bezoek waren :oops:. Maar ik hou hier nog even m’n mond, okay :mrgreen: ?!

@Jassie wrote:

want Saba kan de naam van d’r zusje steeds beter duidelijk uitspreken. ?!




tja, het zijn eigenlijk ook maar twee letters he, das natuurlijk een fluitje van een cent :mrgreen:

:lol:

dat moet het zijn… :thumbup:

Saba en Isis :inlove:

ja en van sabasis kun je ook heel makkelijk isis maken.



Eerlijk gezegd he Jassie, vind ik dat zelf als je een andere naam in gedachte had, je nu het beste kunt switchen naar Isis, gewoon omdat die naam jullie op het lijf geschreven is. (en heb je je schoonma ook mooi tuk, die denkt namelijk nu de naam te weten, kom jij opeens met Isis aan!)

Hahaha… Fiep, je hebt helemaal gelijk wat dat betreft :lol:… oké, eerlijk… de naam Isis is inderdaad héél serieus in overweging geweest en was bijna definitief totdat manlief per ongeluk over de naam heenrolde in een snel praatmoment en “crisis” zei i.p.v. “isis”. En toen was bij mij de lol eraf en ging er gelijk een grote streep door de naam :roll: :lol:.



Maar ik vind het echt verbazingwekkend hoe dicht sommigen van jullie in de buurt zitten qua naam… zijn we dan zó voorspelbaar :think: :wink: :mrgreen: ?!

Ik had Saba en Isis ook erg mooi bij elkaar gevonden hoor.



Hoe gaat het nu eigenlijk nu verder met jou?

Hmmm, dan moet ik de namen hier nog eens nalezen…



:mrgreen:

Crisis… :lol: … ja, dat vat haar leventje tot nu toe aardig samen he… :mrgreen: :wink:

Jammer, vond dit ook een hele mooie naam. Ben nu nóg nieuwsgieriger naar wat het dan wél wordt…

Nou ja… én ik moest natuurlijk onderhand ook hier laten weten dat ik dus met je mee leef… :roll: :mrgreen: Ik vertrouw de rest hier voor geen meter meer sinds ze me hier niet van op de hoogte hebben gebracht!! :evil: :lol:



Lieve Jasia, heel veel sterkte meis, ik denk dagelijks aan je en ik vind het rete knap hoe jij het allemaal doet!! Het wordt vást weer zo’n prachtig prinsesje en jij wordt daarna weer heel snel ook fysiek sterk!! Beloofd? :wink: :-*

Je bent er bijhijhijhijhijna.





Zul je zien dat Sabasis nog lekker lang blijft zitten uiteindelijk :shifty: