Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

Vind Sabasis ook een leuke naam… :lol: :lol:

Emo-hormonen doen in ieder geval hun werk… zit ik hier met tranen een aantal reacties te lezen (Pleun, :-* ) .



En Ninanien, ja, zul je zien dat ze net als Saba de bijna 42 wk. gaat halen. Nooooouuuuu, dan moeten we nog maar 's een hartig woordje met de buik gaan praten, want dat ziet mams dus niet helemaal gebeuren :naughty: :mrgreen: ! (p.s. alles klaar voor het verjaardagsfeestje bij je dit weekend? )



Hier gisteren belachelijk toegegeven aan nestel- en poetsdrang :oops: . Met allerlei chemische troep aan de slag gegaan om alles zo goed als steriel te krijgen (sanitair, babykamer, etc.) :lol: en dat slaat dus op je longen. Soms vergeet ik nog wel 's dat ik op dat soort dingen moet letten, maar vandaag straffen m’n longen me netjes af zoals dat hoort. Maarrrrr… zo’n rust in m’n koppie nu. Het huis is netjes en schoon, zkh tas is klaar, kolf is gesteriliseerd, kleren van Saba en SabaSis zijn nog nooit zo netjes gestreken :oops:, hihihi, dus mams doet een paar dagen rustig aan :wink: !

42 weken :shock: neee… dat doet sabasis niet :naughty: gewoon nog even 37 weken volmaken en dan huppa :thumbup:



Tenzin vind ik ook wel mooi bij Saba passen… of Tamar :mrgreen:

Dat zou wat wezen hihihihi 42 weken :silenced:



Jassie dat klinkt als een zwaar gevalletje nesteldrang :inlove:



Er komt meer bezoek dan verwacht hihi dus zonet snel nog even wat versnaperingen gehaald bij de hema :mrgreen:



Ben nog wel in denial over mijn nieuwe leeftijd hoor :lol:

heb stiekum gespiekt bij de juni mama’s en wat lees ik :shock:

Jassie, je gaat me toch niet inhalen???

Iig veel sterkte meid en zet em op! :-*

Kom op!! Doe je best jullie, verbaas ons te pletter: TEGELIJK!!! :dance: :dance: :dance:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA tegelijk!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

ik geloof dat ik als de wiedeweerga even bij de juni-mamma’s moet gaan spieken. Is ze begonnen?

Hoei hoei hoei tis spannend hier!!! Pleun houdt ons ook op de hoogte als het zover is Pleun???

Ja tergelijk dat zou een stunt zijn!!!

*ik ga ook even spieken :oops: *

@Ninanien wrote:

Hoei hoei hoei tis spannend hier!!! Pleun houdt ons ook op de hoogte als het zover is Pleun???


Nou… niet snachts al hoor… (ik ga er nog steeds iedere dag vanuit dat ik slaap snachts!! dapper he!!! :mrgreen: :wink: )

Heel dapper maar wel balen voor ons :mrgreen:

Ben zó benieuwd! Ga hier vaak kijken vandaag!

Heb ik iets gemist… :shock:



Ik helemaal Rosa’s topic volspammen omdat ik dacht; oooh die gaat eerst…



Zit je te puffen???



Je kan het meid…Kom op… :-*

Heb nog niks gehoord hoor!!

Maar… ze heeft zich ook nog niet gemeld…

O … wat spannend he!!!

:shock:

Nog niks gehoord… :think:



Ik hoop dat je zit te puffen dan…

Of je slaapt uit :lol:



Ben benieuwd!

Echt wel spannend!!!



Zal ze jou sms en Pleun???

Dat zei ze wél ja, maar ik weet nog dat ik bij Roef daar zelf niet zo’n behoefte aan had meteen, dus ik zou het me goed kunnen voorstellen als ze eerst even zélf gaat vieren en bijkomen!!!

Allereerst, ik belóóf plechtig Pleun te sms’en zodra er iets serieus te melden is :wink: :-* ! Hihihi. Sorry dat ik jullie in spanning heb laten zitten, maar wat een kl@tenacht (scuse me voor het taalgebruik). Urenlang om de 10 minuten een serieuze wee (oooohhh jaaa, zóóó voelde dat… je weet niet half hoe snel je dat gevoel herkent :sick: ) en maar op de klok kijken of het misschien langzaamaan sneller ging. Maar het ging steeds langzamer, 10 minuten, 15 minuten, 20 minuten, half uur… en vanmorgen om 5.00 uur: niks, nada, noppes, einde verhaal. En vandaag? Een supervrolijke rondtuimelende SabaSis die me de hele dag laat weten dat ze nog lekker actief is met een schopje hier en een handje daar. Of er niks aan de hand is. M’n buik heerlijk zacht, en géén wee mee te voelen, of ook maar iets wat erop lijkt :roll:.



Maarrrrr… ieder pijntje nú geleden is er straks één minder, toch :wink: :mrgreen: ?!



Dus sorry voor de spanning (nee Rosa, ik zou niet durven om je in te halen :oops: :wink: ) en een sms’je volgt sowieso als er iets interessants te sms’en is! En nu ga ik even slapen aangezien dat vannacht NIET gelukt is… ggggrrrr.

:?



Welterusten :wink: