Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

hè!!! Bah!

Slaap lekker! :-*

Sjónge wat een gedoe he… zo’n kind krijgen… Hou je taai hoor!! En ik wens je ook een hele goeie nacht en een snelle bevalling overdag!!

Hihihi… bedankt meiden :-*. De zon is gezakt en jawel… het gerommel begint weer… nou maar hopen dat ze dit niet nog weeeekenlang vol blijft houden, want nou begin ik me een beetje een vleermuis te voelen: 's nachts ondersteboven wakker en overdag in slaapstand :think: :mrgreen: .

Jassie ik hoop voor je dat het doorzet!!!

Hou je ons wel een beetje op de hoogte (jij of pleun)

Jannigje

@Jassie wrote:

Hihihi… bedankt meiden :-*. De zon is gezakt en jawel… het gerommel begint weer… nou maar hopen dat ze dit niet nog weeeekenlang vol blijft houden, want nou begin ik me een beetje een vleermuis te voelen: 's nachts ondersteboven wakker en overdag in slaapstand :think: :mrgreen: .

dat klinkt toch weer erg spannend!!!

En idd al het (voor)werk dat je nu doet, hoeft straks (dadelijk!) niet meer gedaan te worden. Maar dat voorwerk moet natuurlijk niet weken gaan duren. Eens kijken, zullen we gewoon afspreken dat jij straks even gaat baren? :mrgreen:

Succes met het gerommel, en mocht het echt gaan doorbreken dan een heel mooie bevalling toegewenst!

Jullie Kunnen nog altijd tegelijk bevallen :mrgreen:

:-*

Jasia hoe gaat het nu met je??? Is het een beetje doorgezet.?

Idem als de nacht ervoor… met Saba heb ik dat ook best een tijd gehad voordat het eindelijk doorzette, dus ik ga er maar vanuit dat d’r zusje net zo’n grondige voorbereider is :wink:. En nu maar snel meepuffen met Rosa, want daar gebeurt het échte werk nu :dance: !!!

De dames lijken op elkaar dus :mrgreen: Hoe lang heeft Saba in de voorbereidende fase gezeten???

Als je nog tegelijk met Rosa wilt gaan dan moet sabasis wel opschieten nu he :mrgreen: :-*

Ninanien, neeeeee… als ik Rosa’s topic zo lees dan mag zij met alle plezier lekker haar gang alleen gaan vandaag. Ik wacht nog even af :wink: ! Hihihi.

Saba heeft trouwens bijna 3 weken lang dit iedere nacht volgehouden. Tot op het punt dat de vk begon te dreigen met inleiden, toen zette het door en best rap ook. Dus als d’r zusje net zo is, dan kan ik nog veel van dit soort nachten tegemoet gaan zien :roll: . Maar ja, Saba’s bevalling was dan wel redelijk “volgens het boekje” en soepel, dus als dat dan een consequentie is van het vele voorwerk dan hoor je mij niet mopperen.

Benieuwd wat de gyn dinsdag zegt… die heeft inleiden al een keer genoemd, maar ik ben nog wat sceptisch merk ik :think:. Iemand ervaring mee?

@Jassie wrote:

Benieuwd wat de gyn dinsdag zegt… die heeft inleiden al een keer genoemd, maar ik ben nog wat sceptisch merk ik :think:. Iemand ervaring mee?

:shifty: ja… Vraag maar wat je wilt weten en ik vertel het je.

Hoi Pleun :-*… ik heb de vraag ook maar open gegooid bij “mamavraagjes”. Jouw ervaring ken ik natuurlijk, maar kun jij me vertellen - achteraf gezien - of jij dit wel of niet nog 's zo zou hebben gedaan als je weer voor de keuze had gestaan? (Zie evt. ook http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=33663 waar ik Inkie uitleg waarom ik de vraag stel)

Ja, liefie… het mag misschien al duidelijk zijn dat ik bijna nergens meer lees… :mrgreen: …

Maar om antwoord te geven op je vraag: ik had die keuze niet, dat om mee te beginnen. En ik kan je eigenlijk ook niet adviseren, omdat bij mij de ontsluiting gewoon niet op gang kwam. Ik weet niet of het ‘normaal’ is, maar ik kreeg na de 2e keer inbrengen van de gel een weeenstorm van in totaal 9 uur… :shock: óm de 2 minuten een nieuwe wee… zónder verdoving, die kwam dáárna pas… En tóch vond ik dit minder erg dan de bevalling van Roef. Toen kreeg ik rugweeen (én de ontsluiting kwam niet op gang…) tóen dacht ik echt dat het niet meer goed zou aflopen, terwijl ik bij Bo eigenlijk nog best ontspannen was (in vergelijking tot Roef dan… :shifty: ) Dus… tja… ik weet het niet meis… Je moet toch echt je eigen beslissing nemen. Ik hoor vaak dat inleiden niet als prettig wordt ervaren, maar ja… dat is het toch eigenlijk nooit… bevallen bedoel ik. En als het genoeg is en ze stellen het voor… ja… nogmaals: het is JOUW beslissing. Het moet voor jóu goed voelen en dan kan je wel leven met wat volgt. :-*

Even heel brutaal…ik ga dit truitje straks verkopen maar dacht misschien vind jij het leuk…

Heb het laten maken was prijzig maar mag voor een leuk prijsje weg…

Oooohhhh, wat doe je me áán met zo’n foto… een hoogzwangere vrouw zo’n lief, klein, schattig, koddig, fluffie, grappig truitje om zo’n klein mensje laten zien :shock: :wink: :lol: ! Wat een snoepie… wil je die echt niet zélf bewaren voor later als ze groot is???

Nope heb er 2 :mrgreen:

Deze had ze na haar geboorte aan die bewaar ik :wink:

*verkoop dat mutsje en broekje ook van de eerste foto by the way :mrgreen: *

Ik pb je even :wink: !

je hormonen werken prima zie ik :mrgreen: Maar hoe gaat het verder met het gerommel? Hoe was je nacht?

Hoi Fiep… de nacht was érg rustig en ik heb in weken niet meer zo’n zachte buik en zo’n lief kriebelende SabaSis gevoeld. Met als gevolg dat ik alsnog niet kon slapen, want dan gaat het koppie malen hè :mrgreen: ! Ook vandaag is ze gewoon een beetje aan het frunniken, trappelen en duwen, maar geen voorwee, geen harde buik. Gewoon een klein meisje wat regelmatig laat weten dat ze het nog wel prima vindt daarbinnen :inlove:. Hoe gaat het met jou en Nano trouwens…?