Jassie :-*
kijk dit had ik op ons kaartje…
die maillotjes zijn ook top van rainbowbabies! kon ze gelijk aan en nu nog!!
jassie, wat klintk dat ontzettend lief zeg, zoals jij sabasis (of zal ik haar alvast isis noemen :mrgreen: ) en haar acties omschrijft! Geniet er nog maar van eigenlijk, van dat lekker dicht bij jou zijn…
hier alles goed hoor! Nano is nog steeds leuk, en ik ook
Jaaaa… hou nou op… ik ga failliet :lol: :lol: :inlove: !
@fiep klophout wrote:
hier alles goed hoor! Nano is nog steeds leuk, en ik ookIk geloof het direct![]()

kijk… :lol:
*boven de 50 euro is gratis verzenden 8) *
:silenced: … ik kijk gewoon niet meer :lol: ! Oh my god… wat ontzettend schattig :inlove: ! Gelukkig lag de RBB site eruit, scheelt me weer bijna 20 Euro, hahaha. Maar dit suddert weer door m’n hoofd vanavond… wordt weer een lange nacht :mrgreen: !
En??
Lekker geslapen!?
:lol:
Leuke kleertjes…
Die heb je maar mooi even gescored…
Ik had er ook een voor Mateo gemaakt: Grote broer…
Leuk dat soort t-shirts…
Hoe voel je je verder?
haha jassie,
ik zag je bij je eigen maandmamma’s vertellen over een topic waar naam van sabasis tussen stond (sorry ik moest even checken of je je al gemeld had vandag 8) ), dus ik helemaal hyper dat ik achter de naam zou komen, staan er weet ik veel duizend namen of zo :shock: Maar ik heb een paar mooie namen gezien, echte namen voor jou. Vraag me af of je weer gaat voor eindigen op een A…
Maar veel meer vraag ik me af hoe het met je is momenteel???
Het kan kloppen dat je weinig foto’s van zoonlief gezien hebt; ik plaats er regelmatig bij de decmamma’s en motormamma’s, maar eigen topics openen voor dat kleine negertje doe ik eigenlijk nooit…
@fiep klophout wrote:
maar eigen topics openen voor dat kleine negertje doe ik eigenlijk nooit…
En hij verdient zo ontzettend af en toe een eigen troontje… :inlove:
@Marlous wrote:
En hij verdient zo ontzettend af en toe een eigen troontje… :inlove:Helemaal mee eens!!
Hier alles oké… vannacht 2x wakker geworden van een joekel van een harde buik en een SabaSis die daarna tamelijk wraakzuchtig terug begint te trappen :lol: en vandaag is het eigenlijk weer zoals de afgelopen dagen. Ieder uur zo’n steek/wee/krampig vervelend gevoel en dan weer niks. Dus we waggelen maar wat aan!
Trouwens, over de naam, ja, hij eindigt op -A…

Vera, SARA :mrgreen: , Lina, Eva, Myrna, Lola :lol: , Gaia?
Ik blijf bij Luca…
ooooooooooowwww echt, toen ik gisteren dat topic doorlas, zag ik een naam waar ik zeker van wist dat da tum werd, Ã ls jullie weer op een a zouden eindigen. Maar ik ben um nu dus kwijt. Heb net nog even gespit (maar het zijn er veeeel) en kom nu op tika, maar die is niet gewoon dus dat wordt um niet, dus ik ga voor zita, wat ook een ontzettend mooie naam is.
(en ondertussen is nano’s meisjesnaam ook al langsgekomen 8) )
Alles nog veilig binnen?
En nog een truitje besteld? :mrgreen:
Fiep… jij bent écht eng qua namen raden, jij mag niet meer meedoen, hahaha. 't Is 'em namelijk niet geworden, maar hij heeft wél wekenlang met stip op 1 gestaan in onze overweging :shock: :thumbup: ! Verder denk ik dat het saai wordt qua rapporteren hoe het gaat… ieder uur een indaaltje/pijntje/wee’tje/harde buik, maar that’s it. Ik begin steeds meer te denken dat ook deze dame de 42 wk. wel gaat halen :shock: :naughty: :mrgreen: . Pffff…
Renzosmam… nee, nog niet. Goed hè?! Ik heb wat problemen met de site gehad, en toen ik er vandaag eenmaal opkon en bijna alles klaar had bedacht ik me. Omdat ik twijfel of ik alleen “zusje” en “grote zus” erop zet, of ook de namen van de dames. Ik laat 'em even sudderen… bestellen is zo gedaan hè ?!
:mrgreen:
Zus en Zusje zou ik doen…maar ja dat ben ik :mrgreen:
En je hebt nog even toch…gaan we dus vanuit :eh:
Ik ga ook binnenkort weer eens even kijken op de site heb weer wat leuke ideetjes voor Celiza en een kadootje,altijd leuk geld uit geven :lol:
Ben wel benieuwd ook hoor naar je naam…helemaal nu!
X Sas