hey jassie, ik heb nog even voor je zitten kijken, mocht je er nog neit uit zijn: nila niks voor jullie? :mrgreen:
ennuh, speciaal voor jou: kijk hier!
Jassie!
Nog steeds niets? Ben heel benieuwd hoor. Veel succes vor als je gaat beginnen…
liefs, Hilda
Spannend hoor meid…
Ben je het al ECHT heel erg zat, of mag ze wel komen?
Ja, ik ben het meestal écht zat… heb nu al 5 nachten valse weeën en wordt er behoorlijk sjagrijnig van. Maar ja… dan zit ik, net als nu, achter de laptop, m’n buik heerlijk zacht, voel ik d’r billen onder m’n handen doorschuiven, kan ik een voetje of handje “beetpakken” wat voorbij komt zeilen en dan valt het allemaal wel weer mee. Dus echte wanhoop nog niet .
Daarnaast heb ik nog niet helemaal voldaan aan alle nesteltaken (morgen nog wat poetsen en opruimen) dus een dagje langer mag nog wel :lol: ! En Saba… ze is zooooooo ontzettend lief de laatste dagen. Geen pre-puber-gedrag meer te herkennen dus daar geniet ik ook nog even van zo lang het duurt .
===
Fiep, Saba en ik hebben genoten van de foto’s van Nano :inlove: !!!
Hilda, hoe gaat het met jou en de meiden…???
Jassie? Hoe gaat het met jou en Sabasis?
Oh ja :oops:… meldingsplicht natuurlijk hè … vannacht was de eerste nacht sinds een week dat ik niet iedere 8 à 9 minuten (valse) weeën had en dat was best schrikken, hahaha. SabaSis is erg rustig geweest, en nu ook nog. Vanmiddag controle bij de gyn. Benieuwd wat hij ervan gaat vinden.
Nog even en je haalt de 39 weken :mrgreen: Is inleiding van de baan nu? Hoe gaat het met jou Jassie???
Succes bij gyn :-*
@Jassie wrote:
Oh ja :oops:… meldingsplicht natuurlijk hè… vannacht was de eerste nacht sinds een week dat ik niet iedere 8 à 9 minuten (valse) weeën had en dat was best schrikken, hahaha. SabaSis is erg rustig geweest, en nu ook nog. Vanmiddag controle bij de gyn. Benieuwd wat hij ervan gaat vinden.
typisch gevalletje stilte voor de storm :mrgreen:
Ben je trouwens de 19de uitgerekend? Dan is het gelijk met een vriendinnetje van me. Leuk! (voor mij dan, voor jou is het weinig verschil dat er ergens in limburg iemand op zelfde dag is uitgerekend als jij… :doh: )
Fiep, officieel de 18e… maar leuk om te weten dat er in Limburg ook hoogzwangere dames rondlopen ! Vind ik altijd een bijzondere gedachte… al die vrouwen met babies in hun buik… kan ik bij de gyn ook zo over na zitten denken: al die bolle buiken met babies die naar elkaar zitten te kijken, klaar voor de ‘worp’ . Is bijzonder toch? Of zit ik nou gewoon slap te kletsen… ja, hou het daar maar op :oops: :lol:.
Oké, net bij de gyn geweest. SabaSis ligt prima, helemaal vast, bloeddruk goed, vruchtwater helder en voldoende. Inleiden liever nog niet (eigen idee) en gyn was het daar gelukkig mee eens. Afgesproken dat we het dag voor dag bekijken. Zodra mijn (long)conditie achteruit gaat trek ik aan de bel en gaat hij inleiden. Tot die tijd waggelen we gewoon nog even door :thumbup: ! Beslissing ligt dus vooralsnog bij onszelf en da’s best een fijne gedachte.
Word nu wel echt spannend he!?
:mrgreen:
Ja… spannend, maar ook op een rare manier vertrouwd en herkenbaar… bij Saba voelde het allemaal nog zo onwerkelijk, zo vreemd, zo ver weg. Zo’n klein bewegend iets in je buik, waarvan je je geen voorstelling kon maken. Nu weet je toch wel beter wat er gaat gebeuren en hoe snel je leven weer op z’n kop staat (positief bedoeld ). En nu kijk ik er echt naar uit, terwijl ik Saba nog m’n kop in het zand stak tot het laatste moment aan toe… 'k Heb er zin in! Maarrrrr… als ze nou nog een weekje blijft zitten vind ik het ook wel prima.
Ik kruip m’n bedje in… hé dames, bedankt voor het meeleven, is erg leuk en lief :-* !!!
Heej Jassie fijn dat alles ok is met jou en Sabasis! Op naar de 38 weken en 3 dagen :mrgreen: :dance:
even een knuffie voor de laatste loodjes die het zwaarst zijn :-* :hug:
Fijn is dat he…Dat het ook wel weer vertrouwd is…
Ik vond dat wel en niet prettig…
Want ik vond soms dat ik Micah verwaarloosde in mijn buik…
Bij Mateo was ik bewust van alles, bij Micah ging het allemaal zo snel…
Dus ik had niet zo’n haast bij hem…Wilde toch nog even genieten aan het einde…
Toen ik het echt zat was zei ik dat hardop en die avond begonnen de weeen… :mrgreen:
dat was met 41 weken :lol: :lol:
Hoe ben je de nacht doorgekomen?
Hoi hoe is het??
Heel herkenbaar wat je schrijft zeg…
krijg er bijna zin van om weer zwanger te raken :lol:
maar we wachten nog een paar jaar hoor 8)
Ik vond het ook zo anders genieten met de 2e…
En de 1 vind het snel gaan en minder bewust maar ik had juist het tegenover gestelde…veel bewuster omdat je weet hoe snel het gaat en hoe bijzonder het is.
Juist omdat je nu weet ‘wat’ eruit komt,de 1e keer is het allemaal abstracter (schrijf ik dat nou goed :think: ).
Maar dat is ieder voor zich denk ik…en ik had natuurlijk meer tijd omdat Renzo al zo groot en dus zelfstandig was.
Nog even genieten Jassie…voor je het weet is ze er!! :inlove:
Willen jullie een lokroepje gaan doen… want ik ben het een beetje zat :oops: :oops: :oops: . Erg hè? Heb mezelf beloofd dat nooit hardop te zeggen, en heb dat bij Saba (bij bijna 42 wk.) ook nóóit gedaan, maar nu ben ik al vanaf eind juni aan het sukkelen met m’n gezondheid en het is óp… ik wil haar zien, haar voelen, haar tegen me aan houden, en haar voorstellen aan haar grote zus en d’r lieve vader. Ik wil haar delen met de rest van het gezin i.p.v. haar ‘voor mezelf’ te houden in mijn buik, want daar is de rek nu echt letterlijk uit…
En ik wil weten of de bv net zo voorspoedig gaat als bij Saba in het begin. Ik wil haar naast me zien liggen, haar knappe koppie zien, haar knuffelen en tegen me aanhouden. Haar warme nieuwe pyjama’tje aantrekken en d’r oeliewoelie kleine roze mutsje… en met nu nog goede moed de slapeloze nachten ingaan, binnenkort gaan vloeken van vermoeidheid, kloven en stuwing :lol:. En dan wanhopig bij jullie aankloppen voor tips en adviezen :-*.
ik ben niet zo heel goed in lokken, maaaaaar ik ben zo benieuwd naar de naam, en ik vind je hierboven geschreven verhaal zo schattig dat ik wel een poging wil doen:
het is maar een heel klein meisje he, met heel kleine oortjes, die zal schrikken als ik heel hard ga schreeuwen, toch?
lief klein meisje, met je mooie naam, met je lieve mamma en mooie zus en vast ook met je lieve pappa: kom eens naar buiten, er wachten zoveel mensen op je! kom kom kom kom
beebje van Jassie…kom maar hoor! Je moeder is zó nieuwsgierig naar je! en je knappe zus ook en je lieve papa…
laat je ons niet zo lang meer wachten???
beebje komkomkomkomkomkomkomkomkom…
Je pap en mam en je grote zus willen je zien horen voelen en verzorgen!
en wij willen je naam weten!!!
joehoehoehoeeeeeeee…
Poetiepoet…kom dan maar…Vannacht is een prima mooie nacht…