Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

koooooooooooooom nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :dance:

Kóm buik: DRUKKEN!!!

Zet m op Jasia!! We zijn allemaal een beetje bij je. Hou vol hoor meissie… duurt niet lang meer, beloofd!! :-*

:think: en heeft het gewerkt???

:mrgreen:

Nee, nog niet… maarrrrr… gisterenavond heb ik serieus zitten klokken en stond ik nog snel m’n zkh tas na te kijken of ik alles wel had. Om de 7 Ã 8 minuten, maar wederom, helaas, in de loop van de nacht niks meer. Ook vanochtend nog een paar lichte “naschokjes”, maar nu is SabaSis weer lekker aan het zwaaien en schoppen zonder ook maar ietwat de neiging te hebben d’r bekkie te laten zien :roll: :lol: . We wachten gewoon nog even af… Bij Saba was het precies zo, zij hield het bijna 2,5 week vol met dat voorwerkgedoe zonder echte actie, dus d’r zusje volgt haar grote voorbeeld blijkbaar!

Tsssssssssssssssssssss… rótkinderen!!! :naughty: :naughty: :naughty:

:oops: :lol: … hihihi… rare Pleun :-*.

wij :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat jullie snel jullie dametje mogen in de ogen mogen kijken :inlove:

eindigend op een a he, jassie. Ik heb zo nog eens zitten denken en wil toch nog een gokje wagen :mrgreen: BiancA of CinderellA???

zal ik je opbeuren met wat dooddoeners? Zoals dat al het voorwerk straks scheelt bij het ‘echte werk’… :roll: Dat het voor je kleintje toch echt beter is als ze de 40 weken mooi vol maakt in je buik… :roll: Dat…uh…dat je over 3 weken sowieso je kind hebt (hmmm dat klintk wslk helemaal niet bemoedigend…)… dat je straks vast helemaal vergeten bent dat ze met zoveel voorwerk kwam… :roll: Ehhhh, dat je nog even lekker kunt genieten van dat lekkere wezentje in je buik, dat je je nog lekker kunt laten verwennen…hmmmm, zal ik toch maar weer overgaan in het lokken? :roll:

Oooooooooooooow ze maaklt het wel spannend he!? :eh:

:lol: :lol: :lol: die Fiep!!! Jasia, als je dan tóch niet bevalt, dan kan je in ieder geval hier nog aan je dagelijkse portie humor komen!! :lol:

Oooohhhh Fiep, zo veel cliché’s in één reactie… pffoooeeee… hahahaha… nee, dat helpt niet :wink: :lol: , maar toch erg bedankt voor de aanmoediging :-* :mrgreen: !

Morgen weer naar de gyn, 's even kijken hoe het met de kleine dame daarbinnen is. Denk dat ik vantevoren maar een rondje Ikea doe. Aangezien ik een grote fan ben :liar: :liar: :liar: doet die wandeling door zo’n pand misschien wel een extra zetje, hahaha.

beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebju van Jaaaaaaaaaaaaaaaaaasia!!!

Kom je met Merle spelen???

Ik weet niet of je iemand kent die naar de huishoudbeurs gaat maar bij de 9 maanden beurs kan je bij de simplycolorsstand het 2e shirtje gratis laten bedrukken…

dacht ff melden… :mrgreen:

Renzosmam… ooohhh… jij bent ook vals :naughty: :mrgreen: :lol: :wink: ! Hihihi. Ik moet me al dagen zoooo inhouden om me niet helemaal failliet te kopen :silenced: . Net als zo’n H&M… gooien er gewoon een kinderkleding kortingsactie van 10% tegenaan als je nu online bestelt. En bedankt :roll: :mrgreen:.

:silenced:

:lol:

Vanmiddag naar de gyn voor controle… schreef net al bij de juni dreumessen dat ik hoop dat daar spontaan de weeën op gang komen, hahaha. Zal wel niet hè… nee… vast niet.

Net bij de gyn geweest… aangegeven dat ik mijn dosis corticosteroïden heb verhoogd om normaal te blijven ademen, maar dat ik inleiden nog steeds niet zie zitten. Was hij het weer mee eens. Omdat ik koortsvrij ben en dus geen echte reden tot (long)paniek. SabaSis even zitten porren, echootje gemaakt, en zag er allemaal nog prima uit, dus ik kon weer weg. Volgende week terug. Zou ik dan toch nog carnaval kunnen vieren dit jaar…? Hoe zal ik gaan… jaaaaaa… als OLIFANT :lol: !!!

dromedaris!!! :mrgreen: :lol:

Kangarooo… :inlove:

vertikale slak!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: