Jassie is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Update blz 15!

@Pleun wrote:

Nou, daar zeg je zowat Faizaa… ik zag van de week foto’s van mijn hoofd :shock: !!! Wat een dikke plofkop had ik zeg!! Neeee… ik bedoel het niet zo negatief, want ik weet wel dat ik hartstikke zwanger was, of harststikke geweest… hihi! Maar ik snap nu wel dat mensen de hele tijd zeggen dat ik zo ben afgevallen, terwijl ik er voor mijn eigen gevoel gewoon weer uitzie zoals altijd. Ik heb 2 jaar lang (2 zwangerschappen lang) er anders uit gezien… ik schrok even van hóe anders…

Jasia, hoe was je nacht? Nóg maar een dagje mét buik?? Hou vol he!! Dikke kus!!

Vertel mij wat! :snooty: :wink: ik herken mezelf niet… echt… ik wist niet wie die vrouw was daar in het kraambed :mrgreen: ik kijk ook niet graag naar die foto’s… en hoewel ik het nu niet zie in de spiegel begint mijn hoofd waarschijnlijk weer zo op te zwellen… :mrgreen:

Daarom, als ik die foto’s zie van Jassie… :inlove: wat MOOI zwanger kan een vrouw zijn… :evil: :wink:

En?

Hoe gaat het vandaag?!

Joh… ik word er helemaal verlegen van :oops: :-* ! En ik vind mezelf al zo’n plofhoofd hebben :oops: :mrgreen: .

Vandaag veel steken in onderbuik en vagina, maar dat hoort denk ik allemaal gewoon bij het voorwerk. Vanmorgen een heeeeeeerlijke ochtend gehad met Saba. En SabaSis reageert nu al zo sterk op d’r :inlove:. Ga even een uurtje op bed liggen nu Saba slaapt… zal m’n energie nog hard nodig hebben de komende dagen :wink: !

:lol: :lol: :lol: Hebben wij nou écht een date 1 dag na je uitgerekende datum??? :o :o :o Weet je wel zeker dat dat kan???

Pleun, ik ben zwanger, niet invalide, kluizenaar of grotbewoner :wink: :mrgreen: ! Túúrlijk kan dat. Of ik moet dit weekend bevallen, maar dan ben jij gewoon het allereerste kraambezoek :-*. Ik hoef jou toch niet te vertellen dat het leven gewoon doorgaat… óók als je banner verandert in “… dagen overtijd of al bevallen” :lol: !

ow das ook wat, bedel ik om een foto, word ik op mijn wenken bediend, vergeet ik te reageren.

jassie/a een olifantenpak zou je echt niet staan :snooty: Echt wat zie jij er goed uit, en wat ben je mooi plaatselijk zwanger zeg :shock:

nu nog even net zo’n mooie bevalling en dan ook nog net zo’n mooi kindje er bij (of leuk/lief, het draait tenslotte niet allemaal om het uiterlijk he! :wink: ) en dan is alles helemaal goed!

:-*

Steken beneden…mhhh dat had ik op de dag van mijn bevalling ook… :stuck_out_tongue:

Spannend…

Oooooh wat een prachtige buik heb je trouwens!

En dat rokje is ook mooi :wink: !

En wat fijn zo’n heerlijke dag met Saba, en dat SabaSis nu al reageert op haar grote zus! :inlove:

Jasia het is vandaag de grote dag!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Sabasis kom je buiten spelen? :pray:

wauw, wauw, wauw…

Spannend!!!

Nou, hier een leuke dooddoener: het kan nooit meer dan 2 weken duren nu… :roll:

Joehoeeeeeeeeeeeeeeee…

Gisteren behoorlijk wat weeën gehad, schoonouders op alarmfase 1 gezet om Saba op te halen indien nodig, maar in de loop van de dag werd Saba ziek… koorts, snotterig, auw in d’r buik zei ze… en da’s een perfecte weeënstopper :roll: :lol: . En sindsdien weer rust in de buik. Vannacht een lange nacht gehad met d’r, ah gossie, dus tamelijk moe nu (het is al een aantal nachten raak…) en ik hoop dat ik nog even een paar dagen “krijg” om bij te slapen :wink:. Wat wel vreemd is… ze vraagt midden in de nacht om “mama” en “water” en “poep” (schone luier), maar sinds een paar nachten ook om “beeeeebie”. Alsof zij er nu ook wel genoeg van heeft om naar die buik te turen :inlove: .

P.S. Die banner… klopt dus niet hè :naughty: :mrgreen: ?!

Zie, Saba doet ook al de lokroep! :thumbup: :inlove: beeeeeeebie

Maar eerst beterschap met haar.

ach gossie arme Saba

Arme mama!!!

Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee KOM! :inlove:

Die lui die gaan over taakverdeling hebben wel érg veel vertrouwen in jouw draagkracht he?! :mrgreen: Meid, wat zwaar met ook nog een zieke dreumes… Wel superlief zeg, dat ze om de beebie vraagt… wauw!!

Hou je taai hoor, wat een klus he… Nog maar even, hoewel ik ook wel weet dat elk úúr al zolang duurt… Kop op en dikke kus!

Ik duim voor je…

En sterkte met de kleine meid!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Pleun wrote:

wel érg veel vertrouwen in jouw draagkracht he?!
Jaaaa… er is iets of iemand die ons het afgelopen jaar erg aan het testen is geweest op gebied van flexibiliteit, stress bestendigheid, gezondheid en doorzettingsheid :mrgreen:. Maarrrrr… vooralsnog winnen we de uitdaging :wink: ! Oh… er staat een klein meisje om “hoepoep” te vragen naast me (Sesamstraat liedje over hondenpoep op straat :oops: :inlove: ). Moet gaan!

Bedankt voor jullie meeleven allemaal :wink: :-* !

Beterschap voor Saba!

En veel rust voor mama…

en dat dan beeeeeeebie maar snel mag komen!

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

jassia, ik weet niet of het nouy vandaag wel of niet je uitgerekende datum is, maar als dat wel zo is (of als dat morgen is, wat praktisch nu is 8) ):

mag ik je heel erg feliciteren met de 40 weken? Voor een zwangerschap die dreigde een vroeggeboorte te worden, is dat toch een wonderlijke en positieve mijlpaal! (al schat ik in dat je daar momenteel iets anders tegen aan kijkt :wink: ) En nu mag ze gewoon naar buiten komen hoor. 40 weken lijkt me precies lang genoeg om in jouw mooie buik te wonen…

:-*

en nu ook beterschap voor Jasia :-* :hug:

Beeb kom morgen maar als je mama weer wat is opgeknapt :-*

Hoe is het?? :think: