ze is al meer dan 24 uur niet op KOK geweest? :shock: :o
Laten we hopen dat ze vannacht eerst lekker heeft geslapen, daarna helemaal beter is wakker geworden door de eerst weeen én van een oma die een kerngezonde Saba onverwachts komt ophalen en dat ze nu in haar bed een stralende moeder van 2 prachtige meisjes ligt te zijn met een bevalling die ze nog wel 10 keer had willen doen…
spannend
pleun is nog niet gesmst dus? :mrgreen:
Ooooooooo wat ben ik een KOE zeg!!! Mijn mobiel… áltijd in mijn tas!! in de kamer!! zat nu in mijn jaszak… in de gangkast…
BERICHT OM 11.00 UUR!!!
JASIA HEEFT 3 CM ONTSLUITING EN IS IN HET ZIEKENHUIS!!!
SPAAAAAAAANNEND!!! :dance: :dance:
:dance:
:kaars:
Whaaaaaaaaaaaaaa Pleun :lol: Ik rol onder mijn buro nu.
Ik vind je een DRUIF :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Go Jassie go Jassie go Jassie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
hahah Pleun :thumbup:
Spannend zeg
Spannend hoor!
Zet hem op meid!
Spannendd!!!
Whaaaaaaaa! Eindelijk! Ik ben zoooo benieuwd!
Jasia, zet em op meid, nog maar eventjes en dan kan je je meissie zien, ruiken, voelen, knuffelen enz enz…
Heel veel succes iig!
liefs van Rosa :-*
Oh, spannend, succes!!! :dance:
Spannend!!!
Hou dit topic ff extra in de gaten nu :oops:
Jassie ,you go girl!!!
wooowww spannend… hahaha DIE PLEUN… Jassia… ik duim voor je… dat je een voorspoedige bevalling mag hebben en een wolk van een baby…
wat spannend zet hem op jas
:dance: Ik hoop zo dat nu al ‘klaar’ is!!
Ben ook erg nieuwsgierig naar de naam :oops:
GO JASSIE!!! :thumbup:
O jippie! Spannend spannend spannend! Ik ga dit topic in de gaten houden!
:wall:
Wat ben ik weer rap vandaag…
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Jasia… JE KAN HET… :dance: :dance:
Spannend… :thumbup:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!ZE IS ER!!!
Geboren om 13.45 u. Tosca Bella!!! 7.6 pond!!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Jasia Robert en Saba, allemaal ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Wat een prachtige naam!! En wat is de wereld blij met nóg zo’n moppie van jullie!!!
Jasia, ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je een droombevalling hebt gehad, maar het is hoe dan ook voorbij nu!! Geniet van je kraamtijd en tot snel hoop ik!! :-*
Jippieeeee… :dance: :dance: :-* :-* :inlove: van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje… Goed gedaan meis!