Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Huh, waar lees je dat dan Memmie?

Opzich was ik wel teleurgesteld, maar ergens wist ik wel dat het nu nog niet raak zou zijn, omdat ik geen eisprong heb kunnen ontdekken, dus ik was er al wel op ingesteld dat ik ongesteld zou worden en mocht het van mij wel snel komen.

@Jeweldrop wrote:

Marcella: het kan natuurlijk goed dat je even een lichte bloeding hebt gehad van het stoppen met de pil en dat je lichaam het nu weer zelf op moet pakken. Kans dat je nu al zwanger zou zijn lijkt me ook erg klein, wat je zegt.

Wat sneu dat Dylan zo moest spugen en dan over je nieuwe jasje heen :frowning:

Moosje: spannend hoor, een licht streepje!

Robin: wat sneu dat je andere dochter nu ook ooronsteking heeft!

Memmie: jij dus nog steeds in de onzekerheid! Bloedverlies kan goed aan het begin van de zwangerschap, aangezien je ook een licht streepje had, of misschien was je kort zwanger en is het toch misgegaan, omdat je het streepje licht blijft? Bah wat een onzekerheid!

Mar2: Welkom. Jullie ook voor de eerste, leuk hoor! Ik ook!

Kenza: wat leuk een stage bij de brandweer! Eisprong voelen weet ik ook niet zo goed. IK denk ook steeds wat te voelen, maar vaak is het volgens mij toch niet mn eisprong, als ik die uberhaupt al heb?

Hier de ongi goed doorgebroken, flinke steken ook, heb ik normaal niet zo. En ook wat meer bloed dan normaal, maar ik had al gelezen dat dat door die teunisbloem/tarwekiem kan komen, omdat dat zorgt voor een betere doorbloeding.

Ik tel toch vandaag maar als dag 1. Gisteravond was het zo weinig en vaak lig ik om die tijd al in bed dus dan had ik het ook pas vanochtend opgemerkt. Vorige keer was het ook 's avonds laat bedenk ik me nu.

Ben benieuwd hoe lang de volgende gaat zijn…

Verder vandaag drukke dag gehad op werk. Ik werk op een kinderdagverblijf en op maandag zijn de meeste kinderen niet te genieten omdat ze allemaal een druk weekend met weinig slaap hebben gehad :?

En ik was natuurlijk ook lichtelijk chagrijnig door het ongesteld zijn, dus dat was een leuke combi :wink:

Kom ik thuis, vriend zou koken, had hij ook gedaan, maar hij wilde wat zout bij de boerenkool en aardappelen in de pan doen tijdens het koken en toen brak de deksel, waardoor de hele zoutpot in de pan lag…oeps!

Dus toen hebben we maar even vette hap gegeten…en eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet erg nu ik ongesteld ben…erg hé!

Verkeerd begrepen dus… :doh: Sorry! Ik en goed lezen… :roll:

:-*

Marcella zeterdag testen! Spannend! Ik duim!

En idd mooie dag, wel koud maar echt zoveel beter dan regen!

Lysken genoten in Parijs! Heerlijk!! Jammer van de test joh…

Memmie vrijdag ook dus! Spannend! Ik ga denk ik donderdag testen haha komt mij beter uit (alsof het zoveel tijd kost hihi)

Heb vandaag een zeurende buikpijn, voelt als ongesteld… Maar ben het niet. Ga zo lekker een kruik het bed in denk ik.

@Memmie wrote:

@Jeweldrop wrote:
Marcella: het kan natuurlijk goed dat je even een lichte bloeding hebt gehad van het stoppen met de pil en dat je lichaam het nu weer zelf op moet pakken. Kans dat je nu al zwanger zou zijn lijkt me ook erg klein, wat je zegt.

Wat sneu dat Dylan zo moest spugen en dan over je nieuwe jasje heen :frowning:

Moosje: spannend hoor, een licht streepje!

Robin: wat sneu dat je andere dochter nu ook ooronsteking heeft!

Memmie: jij dus nog steeds in de onzekerheid! Bloedverlies kan goed aan het begin van de zwangerschap, aangezien je ook een licht streepje had, of misschien was je kort zwanger en is het toch misgegaan, omdat je het streepje licht blijft? Bah wat een onzekerheid!

Mar2: Welkom. Jullie ook voor de eerste, leuk hoor! Ik ook!

Kenza: wat leuk een stage bij de brandweer! Eisprong voelen weet ik ook niet zo goed. IK denk ook steeds wat te voelen, maar vaak is het volgens mij toch niet mn eisprong, als ik die uberhaupt al heb?

Hier de ongi goed doorgebroken, flinke steken ook, heb ik normaal niet zo. En ook wat meer bloed dan normaal, maar ik had al gelezen dat dat door die teunisbloem/tarwekiem kan komen, omdat dat zorgt voor een betere doorbloeding.

Ik tel toch vandaag maar als dag 1. Gisteravond was het zo weinig en vaak lig ik om die tijd al in bed dus dan had ik het ook pas vanochtend opgemerkt. Vorige keer was het ook 's avonds laat bedenk ik me nu.

Ben benieuwd hoe lang de volgende gaat zijn…

Verder vandaag drukke dag gehad op werk. Ik werk op een kinderdagverblijf en op maandag zijn de meeste kinderen niet te genieten omdat ze allemaal een druk weekend met weinig slaap hebben gehad :?

En ik was natuurlijk ook lichtelijk chagrijnig door het ongesteld zijn, dus dat was een leuke combi :wink:

Kom ik thuis, vriend zou koken, had hij ook gedaan, maar hij wilde wat zout bij de boerenkool en aardappelen in de pan doen tijdens het koken en toen brak de deksel, waardoor de hele zoutpot in de pan lag…oeps!

Dus toen hebben we maar even vette hap gegeten…en eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet erg nu ik ongesteld ben…erg hé!

Verkeerd begrepen dus… :doh: Sorry! Ik en goed lezen… :roll:

Haha ja dat ging dus over de vette hap ipv zoute boerenkool :wink:

Na nog een keertje GOED lezen, kwam ik daar ook achter… :doh: :roll: :oops:

Meiden, kan het zijn dat mijn ongi uitblijft omdat ik nog 1x bv geef per dag?

ofwel…nog niet ongesteld :slight_smile:

Memmie; oh blijft spannend bij jou!!

Marcella; lijkt me niet eigenlijk met maar 1 keer bv per dag. Misschien toch door het stoppen met de pil dat je cyclus nog niet op orde is?

Mar; welkom!

Lysken: leuk Parijs! Wat hebben jullie gedaan allemaal?

Jewel; op naar de volgende ronde!

Iemand vroeg nog naar eisprong; ik voel flinke pijn rechts en links onderin mijn buik. Het begint als een beetje pijn, en neemt toe, in totaal een uur of 12. Als ik er op druk doet het echt veel zeer. Ook heb ik veel meer afscheiding en ook veel meer zin in sex. (komt dat even goed uit. :slight_smile:

Gister bij de KNO; Kleine dochter krijgt maandag buisjes. Hopelijk zijn we dan van de oortonstekingen af!

Morgen NOD. En ik voel van alles! Moe (kan ook komen door de slechte nachten), misselijk (kan ook komen doordat ik een ontsteking aan mijn maag had deze maand) en labiel! Gisteren huilen tijdens de groepsles op de sportschool en vanmorgen een driftbui in de fietsenstalling op het kdv! Dat heb ik meestal niet zo. Dus spannend!!

Ik ben niet zo’n tester. Ben dan bang dat het ‘zwanger;’ aangeeft en dan een dag later toch weeer misgaat. Bij de meiden heb ik tot 5 weken gewacht (2.5 week na eisprong)

Marcella, was je met de pil wel gewoon ongesteld?? Ik heb niet zo veel verstand van hormoonhuishouding icm borstvoeding. ik heb zelf nooit geen borstvoeding gegeven… Misschien heeft je lijf toch even tijd nodig om van de pil-hormonen af te komen. Ik weet het verder echt niet.

robin, spannend… Hopelijk is je kleine meid binnenkort verlost van de oorontstekingen. het is niet prettig, ik weet er alles van…

Ik ben wel een tester, dus ikl heb vanmorgen nog maar eens getest. Negatief, natuurlijk… Ik denk dat vrijdag mijn nod is, maar zeker weten doe ik het niet… Even afwachten dus…

Marcella, ik denk dat het wel mogelijk is dat je door het geven van (1x) BV nog niet een cyclus hebt. Ik werd ook pas weken/maanden (2,5 mnd geloof ik :think: ) nadat ik gestopt was met de BV voor 't eerst weer ongi. (daarom waren we ook zo verbaasd dat ik zwanger bleek toen (2e zwangerschap mk 6a7 weken). Dus, je KAN ook zwanger zijn :wink:

Robin, handig dat jij je eisprong voelt! En dat je dan meer zin hebt komt dan idd goed uit! Fijn dat de jongste buisjes krijgt. Ik hoop voor je/haar dat de oorontstekingen daarna over zijn.

Spannend ook bij jou dus :pray:

How is the rest? :-*

Ja zeker handig! Ik klus gewoon als ik zin heb, niet met opzet om de dag of zo, zoals ik vaak lees dat het advies is. En het is al 2 keer snel goed gegaan.

Moosje; bij jullie ook veel oorontstekingen gehad? Wat kan dat je slopen qua slaap he?

Mag ik nog een paar verschijnselen spuien?

De hele tijd koud!! ik ruik veel sterker (collega rook lekker, klant heel vies) en al het eten heeft een raar bijsmaakje,

Hoe maak je jezelf gek, hihi

Robin, als ik het zo hoor dan kan het bij jou bijna niet anders! Ik zeg…TESTEN! :angel: :lol:

Moosje, jammer dat de test (nog) negatief was… :hug: Ik vind het ook erg moeilijk om me in te houden, maar heb nog maar 1 stripje, dus moet er zuinig mee zijn…

Pff erg he hoe je jezelf zwanger kunt “denken”

Wij dachten we stoppen gewoon met de pil en dan zien we wel. Maar dan begint t. Je kunt en niet wachten tot het “eindelijk” zover is en je voelt vanalles haha.

Ben benieuwd of ik de eisprong zal voelen.

Was eerst ook beetje huiverig om me aan te melden maar vind t erg leuk om jullie ervaringen te lezen en die van mij te delen.

Fijne dag gr Mar

Met die instelling heb ik ook het spiraaltje laten verwijderen; Ach we zien wel hoe lang het duurt… haha… En nu… Ik denk dat het ook te maken heeft dat het de vorige keren ook meteen raak was. Ach, als het deze ronde niet lukt kan ik wel nog volop carnaval vieren… :smiley:

en weet ik ook precies hoe mijn cyclus eruit ziet.

Memmie, ook ik heb nog maar 1 stripje… Vrijdag gaat hij gebruikt worden als ik dan nog niet ongesteld ben.

Robin, de kinderen hebben gelukkig geen last van oorontsteking. Imme 1 keertje, dus niet noemenswaardig. Ik zelf heb er heel erg veel last van gehad. Ik heb ook verschillende keren buisjes gehad, de laatste keer was 5 jaar geleden…

Die kwaaltjes kunnen je helemaal gek maken, he? Ik heb er ook last van. Bij alles denk je; Zou het dan toch?

Het enige wat echt telt is de positieve zwangerschapstest, dus daar zullen wij toch op moeten wachten, heel geduldig… :liar: :mrgreen:

Ik ga mijn nieuw navigatiesysteem uitproberen. Kijken of ik met dat ding de bibliotheek en het huis van mijn ouders kan vinden… :mrgreen:

aaaargh! Ik word gek! Heb toch getest… :shifty: Ben een beetje misselijk en heb geen eetlust,maar mijn maag borrelt wel, mijn (.)(.) zijn weer volop aanwezig en ben ook nog steeds er kribbig :evil: Ook moet ik vaker plassen.

nou… het streepje is iets donkerder geworden, maar is nog wel erg licht!

Ik zou 'em opplakken, heb ik met de vorige ook gedaan zodat ik het mijn man kon laten zien, verpruts ik het! :doh: :wall: Plakband er scheef op en het eraf trekken lukte niet goed, helft van 't stripje eraf… :roll:

Toch maar nieuwe stripjes bestellen op MP (worden ze erg goedkoop aangeboden. 10 voor E5,25 incl verzendkosten! Iemand uit Emmen).

aaaaahhh, wat moet ik hier mee! 'k Maak mezelf nog gekker :clap:

En de ClearBlue doe ik nog niet, daar moet 't streepje toch echt nog iets donkerder voor zijn (lees: overtuigender).

volgens mij is het gewoon raak memmie; nu al 3 keer een streep toch?

Memmie, een streep is een streep meid… ik kan me voorstellen dat je een streep wil zien die van de test afspat, over een dagje nog eens testen. Heb je al een digitale gedaan?

Ik wil ook!!!

Ik ook :stuck_out_tongue:

klinkt inderdaad veel belovend die streepjes. zou mooi zijn! :smiley:

moet er nog even inkomen. hopelijk komt er een dag dat ik al jullie namen weet en de verhalen die erbij horen en dat ik niemand vergeet :wink:

gr

Memmie :dance: klinkt veelbelovend!