Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Nog een paar dagen en dan begint het nieuwe jaar.

Tijd voor een januari stoppers topic :slight_smile:



Mijn vriend en ik hebben besloten om er in januari voor te gaan.

Vind het zo ontzettend spannend.



Wie starten er nog meer in januari en komt er gezellig meekletsen?



Edit: hier ons lijstje!



Ja Hiero,



Eiiiiindelijk na al dat wachten nu voor het echie eind januari.

Oh leukkk, ‘nieuwejaars’ stoppers.

Ik hoop dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan.



(ik hoop ook dat mijn man een verrassing heeft en voor een 3e wondertje wil gaan in 't nieuwe jaar :silenced: :pray: )



Veel klets-plezier toegewenst! En natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar! :wink:

Dank je wel! Jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst.

En hopelijk wil je man snel voor een 3e gaan, misschien zo snel dat je met ons mee kunt kletsen? :wink:



En Kenza, jullie beginnen dus eind januari, moet je nog een pilstrip afmaken?



Hopelijk volgen er snel nog meer meiden!



Voor nu alvast een fijne jaarwisseling gewenst en op naar een vruchtbaar en gezond 2012!! :pray:

Jaa! Wij gaan er ook weer voor :smiley:



22 december is mijn spiraaltje eruit gehaald en ik heb mijn menstruatie er net op zitten. Ben benieuwd!!

Ik ook! Vorige week gestopt met de pil. Nu wachten op mijn periode (heb 9 maanden bv gegeven met een pil die daarbij kan. Deze kon ik gewoon doorslikken dus ben nu al 1,5 jaar niet ongesteld geweest).



Deze maand in manlief weg dus de eerste keer zal het niet raak zijn ;).



Succes allemaal en dat we het jaar 2012 als zwangere of mama kunnen sluiten (toch een mooi streven op de 2e dag van het jaar).

Gelukkig nieuwjaar!!



Hier zojuist definitief de knoop doorgehakt. We gaan voor een derde. Superspannend, maar ook superleuk!



Ik was al gestopt met de pil en gestart met foliumzuur vorige maand, maar nu mijn menstruatie er weer op zit… :mrgreen:

We zijn al met z’n 4e :). Ongi wil niet doorzetten :frowning: Aan de andere kant ook niet erg want manlief is nog 2 dagen thuis :wink:

Marcella, Klopt het dat ik ergens gezien had dat jullie eigenlijk eerst wilden wachten tot Dylan een jaar is? Wat heeft jullie doen besluiten om toch maar eerder te starten?



Memmie, zit de kans er in dat je man een verrassing voor je heeft? Of moet daar dan nog over gesproken worden? Hier toch wel een tijd aan het wikken en wegen geweest. Uiteindelijk ik niet van mijn stuk af te brengen :mrgreen: En manlief die het eigenlijk ook wel wil. :lol:

Dat klopt.



Ik zit aan een pil die bij de bv past maar aangezien ik dat nog maar 1x per dag doe zou ik nu een maand wachten tot mijn ongi en dan aan de gewone beginnen. Manlief komt brgin feb weer thuis en gaat in maart weer 3 weken weg. We waren het daarna samen eens dat ik dan net zo goed kan stoppen aangezien hij bijna 2 van.de aankomende 3 maanden weg is. En waarom mijn lichaam dan vervuilen met de pil.



Dat is onze reden om toch nu al te stoppen.

Aha… Duidelijk!!! :mrgreen:

Gezellig, er komen gelukkig al wat meer meiden bij, hopelijk krijgen we een gezellig druk clubje.

Voor mij wordt het de eerste, vind het echt zo ontzettend spannend!

Wat leuk allemaal die stoppers en spannend!

Jewel: Ik moet idd de strip afmaken.

Is best wel een raar gevoel. Het wordt voor ons de tweede, maar is een tijdje geleden dat onze eerste geboren is. Dus voelt een beetje onwerkelijk dat het nu eindelijk zover is om voor de tweede te gaan. Ik vind het in ieder geval suuuuper spannend. Ben ook benieuwd hoe alles zal verlopen enz. Bij de eerste ging alles goed hoor, maar ja dat is geen garantie bij een tweede.

ow ja en allemaal een gelukkig nieuwjaar en succes allemaal :slight_smile:

Vandaag m’n laatste pil geslikt!!



Kan alleen niet dagelijks meeschrijven

Vinden jullie dit een probleem??

Het blijft spannend Kenza. Hier is onze jongen pas 9 maanden maar ook vind het wel weer heel spannend. Hou oud is jullie eerste? En hebben jullie een jongen of een meisje?

Dijo, spannend hoor :slight_smile: Hoop voor jullie dat het net zo snel raak mag zijn als bij de eerste. En dat je niet dagelijks schrijft is niet zo’n probleem. Ook ik zal niet dagelijks schrijven:)

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Spannend allemaal hoor!

Hoe zijn jullie cyclussen?

Die van mij onregelmatig. Ik zit nu op dag 18, maar er zijn nog geen tekenen van een ei te bekennen.

Gebruiken jullie ovulatietestjes?

Ik wel, maar niet elke dag. Heb er nu vandaag en woensdag en zondag eentje gebruikt en er was wel een licht lijntje te zien, die vandaag ietsjes donkerder was dan die van zondag, maar nog niet echt duidelijk. Ben benieuwd hoe lang deze cyclus is.



En Dijo, volgens mij zijn er hier nog niet echt dames die elke dag kunnen, dus dat maakt niks uit toch!

Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is. Heb net 9 maanden nonstop pil geslikt. Voor mij is het dus nog even afwachten. Ben nu anderhalve week gestopt en paar keer een heel klein beetje bloed verloren, van een echte menstruatie is nog niet te spreken. Voorheen zat hij tussen de 29 en 31 dagen.



Ook heb ik nooit ovutestjes gebruikt. Vond het zonde van mijn geld, na een half jaar ben ik wel gaan tempen en heeft manlief zich laten testen maar alles zat goed.

Hey jeweldrop je eerste leuk joh… T mooiste geschenk op aarde noem

Ik mijn dochter en alles er omheen klinkt zonder kinderen cliché maar is in werkelijkheid wel zo!! Dus komt tn mooie maar spannende tijd aan en moet wel zeggen laat je niet gek maken als t de eerste keer niet lukt gemiddeld duet t een half jaar tot een jaar je hebt ook geluksvogels die eerder zwanger zijn! :slight_smile:



Voor mij zou t de 2e worden ik ga alleen niet klussen op speciale dagen we zien je gewoon wel! Gezinsuitbreiding is welkom maar wil t geen obsessie malen! Had ik de vorige keer ook en toen ook gauw zwanger!



Ben ff vergeten wie z’n man nou weggaat is hij militair of heeft hij een buitenlandse baan??



Het werkend ga zo potje voetballen en verser lekker rustig

We zijn verslaafd geraakt aan hompelend en moeten nog 3 series dus die zullen vanaaf wel bekeken worden!!

Fijn weekend

Goedemorgen dames,



Leuk weekend gehad??

Ben benieuwd hoeveel jan. stoppers er gaan komen:)