Ach Robin, je oudste ook al ontstoken oren… :hug:
Beterschap voor je meiden!
Hier trouwens van een ongi niets meer te bekennen :shifty: vanochtend bij 't afvegen oud bloed bij de afscheiding en ook een heel klein beetje rood, dus ik dacht: het is losgebarsten. De rest van de ochtend niets meer en ook geen buikpijn oid :think: Heb anders nooit zo’n lange aanloop naar de ongi. Ben altijd patsboem ongi. vaag!
Houd ik stiekem toch weer hoop :oops: :shifty: :roll: Heb wel weer hele gevoelige/pijnlijke (.)(.) :eh: Loop steeds naar de wc om te checken :oops:
Gisteravond zo :sick: dat ik zelfs een emmer naast bed had.
Aaaargh! Ik word gek van mezelf!!! Ik wil duidelijkheid: ongi of zwanger! Sorry hoor meiden… ik schaam me voor mezelf… :oops: ben anders echt niet zo :wall:
Kan het me wel voorstellen hoor Memmie! Anders nog even een hele gevoelige test doen?
want streep is streep heb ik altijd begrepen?
Misschien een Clear Blue :hug: (zijn wel erg duur vind ik)
die vind ik normaal ook duur… Had toevallig een pak met 3 stuks gekocht met 50% korting (digitale) dus nu 3 voor E 9,99 bij de E.tos. Maar die wil ik alleen doen als ik het (bijna) zeker weer
Heb nog 1 zw. test stripje (nog gevonden in de badkamerkast :dance: ) en dan dus de 3 digitale. Als ik na de 41 dagen (langste cyclus) nog niet ongi ben dan test ik eerst met 't stripje en is de test dan duidelijker dan doe ik een digitale. Dus donderdag of vrijdag.
Op zich is een streepje een streepje, maar aangezien ik heel wat afgetest heb in de afgelopen 5 jr moet ik eerlijk zeggen dat het nog niet echt een overtuigend streepje is.
Op Internet zie ik ook wel foto’s waarvan het heel licht positief lijkt, maar het toch een ‘indroog’ streepje is (engelse sites, waar je ‘unsure’ (twijfelgevallen) testen kunt beoordelen). Daar hebben sommige meiden de leveranciers gemaild. Dusss… Afwachten! En dat doe ik nu ook!
Hoe is het bij jullie?
Marcella, voel jij je anders of heb je (nog) nergens last van?
Echt super kanp dat je zolang kunt wachten met testen :thumbup:
Robin, hoe is het met je meiden? heb jij ook al symptomen?
En met de rest??? Allemaal aan het werk vandaag?
Hallo allemaal,
beetje laat (januari is al bijna voorbij) maar ik wil me toch graag bij dit clubje voegen. een vriendin van mij stuurde me deze site door nadat ze me vertelde zwanger te zijn .
in 't kort: wij (beide 27) gaan dit jaar voor ons eerste kindje. We zijn al heel wat jaartjes samen en nu 3 jaar samenwonend. We hebben dan ook eerst lekker wat geklust (in t huis ) en hebben nu besloten de pil weg te gooien.
ik heb eind december mijn laatste pil gehad. veel last van ontpillen zoals dat heet, maar wel een redelijke cyclus (31 dagen) tenminste de eerste keer.
ik heb nog niet alle posts gelezen maar ben er wel mee bezig…dan weet ik ook een beetje hoe t met jullie gaat.
gr Mar
Zo, even een wat uitgebreider antwoord.
Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben vandaar dat ik ook niet de drang heb om te testen. Ben 22 dec gestopt met de pil en de 30e beetje bloedverlies. Weet ook niet zo heel goed wat ik daarmee moet. Als ik vanaf de 30e ga rekenen dan zit ik nu op de 30 dagen en wacht zeker tot ik 5 dagen overtijd ben. Ik zou het ook wel heel bijzonder vinden als ik nu zwanger ben want dan ben ik vlak na de 22e zwanger geraakt en dus al zeker 5 weken zwanger. En mocht het in de ronde erna zijn dan kan het niet want manlief is al vanaf de 4e weg. Vandaar dat ik niet zo heel goed weet wat er aan de hand is.
Verder wel lekker gewerkt.
Dylan is in ieder geval weer van zijn koorts af. Wel erg jammerig nog. Vandaag bedacht hij zich ook 'mama heeft een nieuw colbertje aan laat ik die eens lekker onder kotsen tijdens het hoesten :(.
Mar2, welkom! Spannend een eerste! En leuk dat je vriendin ook zwanger is. Hopelijk kunnen jullie een hele tijd samen zwnger zijn.
Kan je mij laten weten wanneer je je volgende ongesteldheid weer verwacht want dan verwerk ik je in ons lijstje.
Robin, beterschap voor je meisjes!
Overigens vind ik het lijnen niet zo moeilijk, moet er zelfs aan denken om te eten.
Memmie, balen zeg! Hopelijk mag het de volgende ronde wel raak zijn. Laat je mij weten wanneer je weer je NOD hebt?
Moosje, hoe is het met je huiswerk gegaan? Ik hoop dat je streepje woensdag/vrijdag een stuk donkerder mag zijn en je ons gaat vertellen dat je zwanger bent.
Ik ga even wiien en dan lekker tv kijken. Misschien nog even tot straks en anders tot snel en een fijne avond.
Voor alle zieken een dikke :hug: en beterschap.
Welkom Mar2. Leuk dat je mee gaat schrijven. Al een lekker groot clubje zo
Memmie en marcella: wat een onzekerheid meiden erg vervelend. Hoop dat er snel duidelijkheid komt. Hadden we thuis maar allemaal zelf zo’n echo apparaat kon je het beter checken :mrgreen:
Hier de eertse dag bij mijn afstudeerplek gehad. Bij de brandweer. Erg leuke mensen. Net een grote familie.
Hier verder nog niet veel gevoeld. Heb alleen al tijdje gevoelige (.)(.).
een eisprong voel ik denk ik niet. Waar moet je op letten dan?
Het voelen ken ik niet. Als je wat ‘dikke’ afscheiding heb die wat stroperig is dan weet je dat het geweest is of je moet heel snel gaan klussen
Het sporten zit er weer op hoor!
Memmie, de zwangerschap van imme is ook vaag begonnen. 9-7 had ik mijn nod. Ik getest, negatief. s’avonds werd ik ongesteld, dacht ik. Alleen die avond en in de ochtend klein beetje bloedverlies. Maar de testen bleven negatief. Tot zondag 13-7… Eindelijk positief…
Ik duim nog steeds voor je dat je zwanger bent.
Kenza, de eisprong voel ik meestal laat in de middag zo’n halverwege de cyclus. Het voelt bij mij aan als ongesteldachtige kramp…
Marcella, Ik ga ondanks dat jij het gevoel hebt dat je niet zwanger bent, toch hopen dat je over een paar daagjes een positieve test in je handen hebt…
Het is zoveel huiswerk, ik heb er 2 uur aangewerkt en ben nog niet eens halverwege, pff…
Mar2, welkom hier… Hopelijk kun jij ook snel van een zwangerschap genieten. Geniet nu nog maar even van een onbezorgd leven, lekker uit gaan, geen rekening houden met kids…
Memmie, heb je nog niet getest?? Ik zou het echt niet uit kunnen houden… Ik blijf :thumbup: voor je!
robin, beterschap met je dochter… Niet tof als ze ziek zijn…
Mar2, welkom bij de januari-stoppers 2012! Gezellig dat je mee komt kletsen.
Marcella, balen van je nieuw colbertje :hug: Fijn dat Dylan van z’n koorts af is. Hopelijk is ’ ie snel de oude.
Ondanks dat het een kleine kans is bij jou, blijf ik voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Bij mij is het ook een (hele) kleine kans, aangezien we maar 2x hebben geklust deze cyclus :oops: dat moet dus net op het goede moment zijn geweest, dusss… (ben niet zo’n klusser. Na de zwangerschappen en bevallingen is mijn libido libiNO geworden :roll: Zou er wel helemaal zonder kunnen :oops: Arme man van mij.)
Kenza, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad op je afstudeerplek. wat studeer je als ik vragen mag? Wil je brandweervrouw worden of een andere taak daar?
Ik voel mijn eisprong ook niet helaas, was een stuk gemakkelijker (en goedkoper ) geweest. Ik heb 1x gevoelige (.)(.) gehad rondom de eisprong dus ook niet structureel. Je zit in de groene zone van je cyclus, dus veel plezier :mrgreen:
Ik ga nog ff bankhangen en tv kijken en dan vroeg mijn nestje in. Ben nog steeds wat bluh…
Fijne avond allen!
:-*
Marcella: het kan natuurlijk goed dat je even een lichte bloeding hebt gehad van het stoppen met de pil en dat je lichaam het nu weer zelf op moet pakken. Kans dat je nu al zwanger zou zijn lijkt me ook erg klein, wat je zegt.
Wat sneu dat Dylan zo moest spugen en dan over je nieuwe jasje heen
Moosje: spannend hoor, een licht streepje!
Robin: wat sneu dat je andere dochter nu ook ooronsteking heeft!
Memmie: jij dus nog steeds in de onzekerheid! Bloedverlies kan goed aan het begin van de zwangerschap, aangezien je ook een licht streepje had, of misschien was je kort zwanger en is het toch misgegaan, omdat je het streepje licht blijft? Bah wat een onzekerheid!
Mar2: Welkom. Jullie ook voor de eerste, leuk hoor! Ik ook!
Kenza: wat leuk een stage bij de brandweer! Eisprong voelen weet ik ook niet zo goed. IK denk ook steeds wat te voelen, maar vaak is het volgens mij toch niet mn eisprong, als ik die uberhaupt al heb?
Hier de ongi goed doorgebroken, flinke steken ook, heb ik normaal niet zo. En ook wat meer bloed dan normaal, maar ik had al gelezen dat dat door die teunisbloem/tarwekiem kan komen, omdat dat zorgt voor een betere doorbloeding.
Ik tel toch vandaag maar als dag 1. Gisteravond was het zo weinig en vaak lig ik om die tijd al in bed dus dan had ik het ook pas vanochtend opgemerkt. Vorige keer was het ook 's avonds laat bedenk ik me nu.
Ben benieuwd hoe lang de volgende gaat zijn…
Verder vandaag drukke dag gehad op werk. Ik werk op een kinderdagverblijf en op maandag zijn de meeste kinderen niet te genieten omdat ze allemaal een druk weekend met weinig slaap hebben gehad :?
En ik was natuurlijk ook lichtelijk chagrijnig door het ongesteld zijn, dus dat was een leuke combi
Kom ik thuis, vriend zou koken, had hij ook gedaan, maar hij wilde wat zout bij de boerenkool en aardappelen in de pan doen tijdens het koken en toen brak de deksel, waardoor de hele zoutpot in de pan lag…oeps!
Dus toen hebben we maar even vette hap gegeten…en eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet erg nu ik ongesteld ben…erg hé!
Hoi,
Leuk jullie reacties.
Als mijn cyclus weer ongerveer 32 dagen is dan zou t 26 feb moeten zijn dat ik weer ongesteld word. Of niet natuurlijk
Succes jullie allemaal!
Gr
Marcella, mijn nieuwe NOD is nu trouwens 11 maart (ongeveer )
Hoi meiden!
weekend weer voorbij, hier erg druk gehad, dus geen moment achter de computer gezeten
Beter geen alcohol dus inderdaad. Is ook niet erg, vroeg het me gewoon af gezien de “nog niet verbinding” met het evntuele kindje.
Jeweldrop jammer… duim voor je deze ronde!
Memmie druk aan t teten… hoop dat ie binnenkort echt duidelijk positief is hoor! Vreselijk die onzekerheid…
Robin beterschap voor je dochters!
Marcella knap dat je nog niet getest hebt! Maar inderdaad zoals je schrijft is de kans klein idd…
Mar2 welkom!!! Spannend hoor!!
Nou mijn NOD (maar ik gok op een Wel OD helaas) is vrijdag dus. Als ik niet ong ben dan ga ik wel testen :oops: voor de zekerheid. Maar ik heb het gevoel van niet dus. En dan hoop ik dat ik in ieder geval gauw ongesteld wordt. Daar ben ik best zenuwachtog voor, dat ik bijvoorbeeld een cyclus heb van 50 of 60 dagen ofzo… :think:
maar goed, afwachten maar!!
Test is in huis hoor! Ga alleen nog niet testen. Denk dat ik er zaterdag een testje tegenaan gooi en mocht het dan raak zijn dan kunnen we het de dag erop aan familie vertellen
Verder gaat hier alles goed. Hoe is het bij jullie? Mooie dag he!
Hoi dames,
Hier weer terug van weekendje Parijs. Hebben het ontzettend leuk gehad en heerlijk ontspannen.
Ik heb nog niet alles bijgelezen, jullie kletsen ook zoveel
@Memmie: Vervelend hoor die onzekerheid. Heb wel eens gehoord dat je bij de huisarts via het bloed kan laten controleren of je zwanger bent…?
@Moosje: Spannend een licht streepje
@Jeweldrop: Jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vandaag mijn nod en vanmorgen getest. Helaas negatief, geen twijfel over mogelijk. Was en (ben nog steeds) even heel teleurgesteld, terwijl ik eigenlijk al wel wist dat het negatief zou zijn. Heb totaal geen klachten meer, het is erg rustig in mijn buik, geen gevoelige (.)(.)
Helaas ook nog geen enkel teken van een ongi…
hallo allemaal,
heb een poging gedaan ook zo’n ding aan te maken dat je cyclus bijhoudt.
ben zo’n kluns met computers. maar goed met dit bericht ga ik dus maar een kijken of t gelukt is.
fijne dag nog
gr
Hay Meiden!
Jeweldrop en Lysken, jammer van de neg.test en de ongi… :thumbdown: :hug:
Je hoopt toch dat het meteen raak is en dan is het toch ff een teleurstelling.
Lysken, fijn dat je een lekker ontspannen weekendje Parijs hebt gehad!
Jeweldrop, deze ronde dus nog niet een teleurstelling voor je? Hoezo vind je het niet erg dat het deze ronde nog niet raak is? Vind je het nog (te) spennend? Of moet je nog even aanhet idee wennen? OF begrijp ik je nu verkeerd?
Moosje, ik ben benieuwd. Ik hoop dat dit ‘vage gedoe’ ook resulteerd in een (goede) zwangerschap
Pfff, wat een huiswerk…moet er niet meer aan denken!
Hoe staat het er bij jou voor?
Marcella, de test dus al in huis. Kun je je nu bedwingen om 'em niet te doen??? Knap hoor! Spannend!
Mar2, leuke banner! Hopelijk mag 't snel een zwangerschapsbanner worden.
Robin, hoe gaat het nu met je dochters? Knappen ze een beetje op?
Kenza, hoe is het met jou? Moest je vandaag weer naar de bandweer?
Was het nog steedszo leuk?
Maytje, vrijdag. spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Volgens mij heb ik nu iedereen gehad :think: En als ik toch nog iemand vergeten spijt me dat. :-
Hier nog niet weer getest, goed he?! :lol: Ik wacht nog tot vrijdag, als ik het dan nog niet ben waag ik nog 1 test.
Mijn buik blijft gevoelig en heb nog steeds een bluh gevoel in mijn maag. (.)(.) zijn vandaag niet zo gevoelig als de afgelopen dagen.
Spannend hoor!
Ik ga er eerst weer ff vandoor. Manlief heeft de laptop nodig.
:-