memmie: ik zou ook zeggen een streepje is een streepje, zeker als hij toch wat donkerder is dan de vorige.
Verder niet veel bijzonders, ben zo moe dat ik maar besloten heb om nu al naar bed te gaan, beetje vroeg, maar kan mn ogen amper open houden!
Weltrusten allemaal!
ow memmie, spannend
Hier vanochtend getest, tja en waarom…geen idee, omdat hij er lag denk ik. En uiteraard was hij negatief. Zo zonde van de test weer
Jammer Marcella…
Hier wilde ik testen, maar dat hoeft al niet meer ben al weer ongesteld, en daar ben ik blij mee, ik verwachtte al dat het niet raak was, was alleen heel bang dat ik pas over een hele poos weer ongesteld zou zijn, maar mijn eerste cyclus was dus netjes 27 dagen en wij zitten nu dus officieel op dag 1 in ronde 2.
He jammer Maytje en Marcella.
Hopelijk volgende keer positief!
Maytje en Marcella, jammer van de neg.test en de OD… :hug:
Welke testen gebruiken jullie? de 2 voor E 5,- Kv of via internet?
Hier nog steeds niks… Gisteravond na 't klussen ff heeeel licht bloedverlies en nu weer niks, noppes, nada, njet! Vind het toch wel erg spannend hoor! Begin nu steeds weer te twijfelen of we het wel moeten doen een 3e wondertje :oops: -zucht- dat eeuwige getwijfel ook :roll:
Als het nu raak is dan moest het zo zijn. De kans is/was zo klein, dan heeft het lot voor ons bepaald. We hebben in de maand januari 1x geklusd :oops: (15 januari, dag 24 v/d cyclus) op dag 25 had ik een iets donkerder streepje op de ovu-test, maar op dag 29 was het streepje nog iets donkerder (maar volgens mij niet helemaal positief. Heb 25 ovu-testjes gedaan deze cyclus en heb geen super positieve ovu-test gehad die je volgens de beschrijving moet hebben; streepjes even dik of zelfs dikker dan de controle streep). Als ik dus van dag 29, meest donkere sreep, af moet gaan dan zou het betekenen dat de ‘zwemmertjes’ zo’n 5 a 6 dagen in mij moeten hebben overleefd. En da’s lang! Meestal/gemiddeld zo’n 3 dagen mits de omgeving van de vrouw optimaal is. Jullie begrijpen nu dus wel dat ik het niet kan geloven dat het raak zou zijn :shifty: Maar hoop het wel! :inlove:
Ook vandaag weer gevoelige (.)(.) en wederom niet 100% lekker op mijn maag. 'k Moet eerlijk bekennen dat ik me wel zwanger voel. Ik voel me net zo als de 2e zwangerschap, die geheel als een verrassing kwam. (alleen hoop ik dat ALS het raak is, deze zwangerschap goed af loopt!)
Robin, hoe staat het er bij jou voor? :thumbdown: :thumbup:
Moosje, ook nog geen :twisted: gespot? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Marcella, voor jou blijf ik ook :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Kenza, jij bent net de kluszone voorbij toch? dus onze :thumbup: :thumbdown: :thumbup: kunnen ook voor jou beginnen te draaien.
Mar2, ik moet ff terug lezen hoever jij in je cyclus bent… weet het ff niet meer :oops:
En ik moet ff kijken wie ik nog vergeten ben… :oops:
:-*
Zie je wel, Toch een paar vergeten…
Lysken en Dijo, sorry meiden :-
Hoe is het met jullie?
En natuurlijk de zwangere dames Shirly en Noor. Hoe voelen jullie je?
Jullie hebben het natuurlijk ‘druk’ bij de oktobermama’s '12. Logisch hoor! :-
Zo, ik ga ff met mijn kleine ventje spelen. We hebben de zeehondenshow klaar gezet (playmobil).
Fijne dag allen!
Marcella, ik hoop voor je dat je cyclus snel opgang komt. Dit lijkt mij echt niet tof… :hug:
Maytje, jammer… Maar nu kun je wel gericht klussen over een week…
Memmie, ik kan me indenken dat je het ongelooflijk vind. maar je had gister toch een vaag streepje?? Wanneer ga je weer testen??
Ik ga er gewoon van uit dat je hartstikke zwanger bent.
Hier nog niks geen kenmerken van een naderende ongesteldheid. Volgens mij zou ik morgen ongesteld moeten worden… Graag zou ik voor morgenavond zeker willen weten of ik zwanger ben, ja of nee. Aangezien we morgen al gaan carnavallen, en bij carnaval horen wel een paar potjes bier, eigenlijk. Tenminste, als ik morgen niet drink, weet iedereen genoeg… Ik hoop dat ik morgen zeker weet dat ik niet mag drinken en als ik het niet zeker weet drink ik ook niks… 8)
Pff ja vervelend he die onzekerheid.
Ik ben sinds een tijdje wat meer aan t snowboarden en vind dat erg leuk. Ook is er kennedymars waar ik graag aan mee wil doen maar ja t allerliefst zou ik een goed excuus hebben om t niet (meer) te doen. Er zijn toch altijd genoeg redenen om nog niet aan kinderen te beginnen
Heb gister maar wat testjes besteld op internet.
De klusperiode is niet zo heel ver weg meer
Mn vriend snapt er nog niet zoveel van, denkt dat zodra de ong weg is dat er baby’s gemaakt kunnen worden! Miscchien snapt ie t ook wel maar doet ie alsof haha.
Meiden wat kletsen jullie veel
Hier nog steeds geen ongi helaas en ook niets waaruit ik kan opmaken dat het eraan komt
Ik snap er helemaal niets meer van. In de week van mijn eisprong 2x geklust, in die week en de week erna licht bloed bij afvegen en een soort slijmprop gehad, had ook gevoelige (.)(.)
Het is dat de test zo overduidelijk negatief was…
Aaaaargh laat die ongi nu toch gewoon doorkomen. Stom lichaam :oops:
Robin: Wat vervelend steeds die oorontstekingen. Hopelijk gaat het met de buisjes straks beter. En spannend hoor al die klachten!
We zijn 2 dagen in disneyland geweest en 1,5 dag in Parijs. Hebben de stad in sneltreinvaart bekeken, zoals de Eifeltoren, Notre dame, Louvre, Arc de Triomph. Maar vooral hebben we heerlijk tijd voor elkaar gehad, flink geklust :oops: en lekker tot rust gekomen.
Mar Hier ook gestopt met de gedachten we zien we hoe het gaat. Maar eenmaal gestopt dan begint de “ellende”. Je denkt ook vanalles te voelen en je lichaam kan je goed voor de gek houden. Had van te voren niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn…
Tja en mannen… Die van mij begon zelf over kinderen, stelde zelf voor om te stoppen met de pil en nu is hij zo vreselijk nuchter.
Memmie Nog steeds erg spannend dus. Een streepje is een streepje he. Misschien dan toch maar eens een digitale doen. Je hebt ze niet voor niets
Meiden fijne dag allemaal. Ik ga zo maar weer eens werken.
haha, 't begint manlief nu ook wel te kriebelen geloof ik. Komt net thuis en 't eerste wat hij vraagt is: en, al ongesteld? Ik: nee, nog niet! Hij, oeh, dan toch zwanger! Ik: morgenochtend maar een digitale zwangerschapstest doen. Geen geleuter met vage streepjes, maar zwanger of niet zwanger. Hij, jah, dat moet maar dan.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Zoooo, leuk! mijn (2-ling)zusje haar bio klok begint nu ook te tikken. Ze heeft nu ook steeds meer dat het gaat kriebelen voor een kindje :inlove: Ze gooit het steeds voorzichtig in de ‘groep’ zodat haar vriend wat kan wennen aan het idee. Ze heeft nog 2 ringen en dan haalt ze niet weer. Als hij dan nog niet wil, dan moet hij maar een ‘regenjasje’ aan. Zo kan hij voorzichtig aan het idee wennen. Leukkkk! Hopelijk is hij snel overstag Lijkt me zoooo leuk, mijn eigen zusje zwanger :inlove: heb ook 2 broers met kids, ook leuk. Maar het lijkt me nog meer bijzonder van mijn zussie. zij is ook bij de bevalling van T. geweest. Bij de bevallig van J. zat ze in zuid-afrika… Hoop ooit ook bij haar bevalling te mogen zijn.
Lysken, wat vervelend dat je lijf niet mee werkt. Wanneer heb je getest? Misschien iets te vroeg nog? Geen bloed geeft moed! Ik duim toch nog even door! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Mar2, hhahahaa! Je vriend ziet zijn kans om veeeel te klussen goed in. snoepert :mrgreen:
Och wat genieten dit weer he! Als je uit de wind zit lijkt het bijna wel lente, maar helaas, dat duurt nog even
Memmie spannend… idd digitale doen dan maar, dan weet je het zeker Spannend!!!
maar idd het zou wel heel gaaf zijn als het nu raak is als ik je spoiler lees Ik duim!!
Ik heb testjes besteld via internet, 5 voor 6 euro ofzo, maar volgens mij doen ze het prima, heb en keer getest en toen kwam er keurig het controle streepje in te staan. Maar ik heb er een verkloot :doh: hihi dus heb er nu nog 3 liggen.
Moosjezou je al kunnen testen dan? Ivm carnaval? Zou in ieder gerval fijn zijn als je niet kunt drinken
Mar2 Klus ze ahhaha. Mijn vriend dacht ook dat als we zouden stoppen dat hij al bijna vader was zeg maar :lol: Maar toch maar gezegd dat het bij sommige stellen best lang kan duren, haha. Volgens mij leest hij zich soms ook wel al eens wat in op internet als ik sommige dingen hoor Grappig. mannen zijn daar heel anders in dan vrouwen volgens mij he
Lysken Aaahh vreselijk die onzekerheid… Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, dit lijkt me echt rot!
Nog even een vraag algemeen:
Wat slikken jullie nu voor vitamines?
Ik slik nu alleen Evasin Foliumzuur, maar ik was vanmiddag bij de Etos en daar zag ik Zwanger worden pillen. Nu ik daar op ggogle lees ik veel negatieve maar ook positieve verhalen erover…
Is iemand van jullie hier bekend mee? Het enige nadeel vind ik dat je er twe pillen van moet nemen op 1 dag, en smorgens vind ik te doen, maar ik ben bang dat de avondpil er bij inschiet zeg maar…
Ervaringen?
En anders ben ik zowiezo wel beneiwud wat jullie gebruiken.
En verder draaien mijn duimen voor de spannende mensen zeg maar :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Maytje: ik slik vitamines voor zwanger worden/zwanger zijn, hier zit de benodigde hoeveelheid foliumzuur in en andere vitamines die van belang zijn voor als je zwanger wilt worden of bent. Verder slik ik nog Visolie omega 3, omdat dit goed zou zijn voor de ontwikkeling van je kindje. En het is ook goed voor jezelf natuurlijk
En verder slik ik dan nu nog Teunisbloemolie en Tarwekiemolie omdat ik een onregelmatige cyclus heb en ik gelezen heb dat dit goed werkt om je cyclus wat regelmatiger te krijgen, heb er veel positieve reacties over gelezen.
Waar heb jij de testjes besteld, 5 voor 6 euro?
Memmie: spannend dus morgen, ik ga voor je :thumbup: En wat leuk van je zus, zou wel leuk zijn als jullie redelijk tegelijk zwanger zijn toch?
Lysken: wat vervelend he, die onzekerheid. Ik weet even niet meer zo goed :oops: was je nou net gestopt met de pil? Of normaal regelmatig ongesteld?
Moosje: spannend hoor, jij dus ook morgen testen! :thumbup: Hopelijk mag je niet drinken morgenavond
Marcella: haha dat gevoel had ik ook zaterdag, ergens weet je dat de kans zo klein is dat je zwanger bent, maar dan toch even testen en achteraf denken ‘zonde van de test’.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid over je cyclus.
Robin: bij jou ook spannend! :thumbup: draaien
Ben ik nog iemand vergeten? Sorrie dan :oops: We hebben al een flink clubje!
Marcella, hoe gaat het met het lijstje, moet ik al iets op de 1e pagina zetten?
En hoe gaat het met de zwangere dames?
Hier weinig nieuws, ongi loopt al weer richting het einde gelukkig, op naar de komende klusperiode.
En ben ik de enige hier die niks met dit weer heeft? Brrrrr ik heb het al de hele dag koud! Kom maar op met de lente en zomer! (zonder regen graag dit jaar )
En welk merk vitamines zijn dat? of waar koop je ze? Ik zag ze ook nog bij de hema, en idd ook visolie capsules. maar ik dacht laat ik eerst hier even vragen, want ik kan zowel van alles gaan nemen maar misschien is dat dan weer teveel van het goede.
Even kijken ik had ze besteld op http://123zwangerschapstest.nl
Maar ik zie dat ze nu weer een andere aanbieding hebben.
Kreeg het in een witte envelop, je kon er niet aan afzien wat erin zat.
Ik heb ze van het Kruidvat. En de visolie van de Hema.
Memmie, wat leuk dat je man er ook stiekem wel mee bezig is… Lijkt mij inderdaad ook wel speciaal als je zus zwanger is. Ik heb 2 broers, dus ik zal het nooit weten hoe het is om de zwangerschap van een zus mee te maken.
Ik heb geen testen meer in huis en ga de komende dagen ook geen test meer kopen. Is veel te duur. Als ik morgenavond niet ongesteld ben, drink ik niets… Bij de zwangerschap van Imme, testte ik ook pas positief met 4 dagen overtijd… Dus ik wacht heel geduldig :liar: af…
Hi lady’s!
Ik heb ook de zwanger worden vitamines van Kruidvat. Heb ik alle keren geslikt, ook met de BV. Beviel/bevalt me prima!
Je hebt idd veel sites waar je goedkope zwangerschapstestjes kunt bestellen. (had ik Marktplaats hier al genoemd? 10 testjes (stripjes) voor E 5,26 incl verzenden!)
pfff, ik vind het echt rete spannend… morgenochtend een digitale test als ik dan nog niet ongi ben Ben echt zo bang voor een teleurstelling… Maar goed, dan weet ik wel waar ik aan toe ben.
Thnx dat jullie alllemaal zo lief voor me :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Breng morgen de kids even naar de gastouder en zal daarna posten wat de uitslag was (+/- 9.15 - 9.30 uur).
Straks lekke vroeg mijn nestje in, ben moe
Ik heb foliumzuur van da huismerk dagravit. Verder eet ik zo gezond mogelijk en drink niet veel koffie en wat extra water.
Ben benieuwd memmie spannend
Ik slik alleen maar foliumzuur. Als ik zwanger ben, ga ik over naar mama totaal van davitamon met visolie.
Hier nog geen ongi!
Gister zwaar dagje met de kids; kleintje huilde de hele tijd, grote had wel 3 keer en driftbui, dus ja Memmie dan herken ik me wel in jou; ‘waarom begin ik er weer aan!’.
"s avonds lekker naar de film met ML een hele mooie over Finse mannen in de sauna die allemaal persoonlijke verhalen vertellen.
En memmie hoe was je digitale? Wat leuk van je zus! En 5 dagen overlevende zwemmers is wel een beetje erg lang inderdaad. Maar je weet het nooit.
Lysken; vervelend dat je ongi. wegblijft nu je test negatief was.
Moosje; wel verstandig voor de zekerheid niet drinken. Al valt het dan wel op je inderdaad! Je kunt altijd nog zeggen dat je het aan je maag hebt oid.
Maytje; oh dat zijn goedkope testjes! Ik ken alleen maar die kruidvat 1 voor 7,50 dacht ik! Vet duur!
Mar; geeft niks hoor, ik ken ook nog steeds niet iedereen. Oh cool snowboarden! Haha die VL van jou, lekker klusgraag, wat grappig.
good morning!
De digitale test gaf vanochtend ‘niet zwanger’ aan :thumbdown:
Wat kan je lijf je dan gruwelijk voor de gek houden zeg! :evil:
Maar goed, nu hebben we duidelijkheid.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
(heeft een van jullie wel eens een digitale test van CB gedaan? wat ik gek vond is dat er wel een duidelijk streepje op het test stripje staat maar de test neg. aan geeft. Is dat altijd zo met die test?)
Robin, spannend! Hopelijk vandaag een betere dag met je meiden.
Moosje, een heel gezellig carnavalsweekend toegewenst! Weet jij al wat meer of ga je gewoon niet drinken?
Meiden, alvast een fijn weekend!
Hier ligt behoorlijk wat sneeuw, dus de anetjes zullen wel lekker naar buiten willen. Hebben we de skipakjes niet voor niets gekocht
Memmie, Als ik jou was zou ik zondag nog een keer testen. CB test pas laat positief… Heb je nog kruidvat testjes liggen.
Met de zwangerschap van Imme was ik gewoon zwanger ondanks dat de test aangaf dat ik niet zwanger was. wel 2 strepen op de teststrip…
Geen ongesteldheid is nog hoop…
Maar ik kan mij erg goed voorstellen dat je er van baalt…
Ik ben niet ongesteld en als ik dat vanavond nog niet ben, ga ik ook niet drinken… Ik zit er wel aan te denken om strakjes nog een testje te halen, ik ben verslaafd… :mrgreen: