Me 2! :lol:
Het is dat er hier veel sneeuw ligt, maar anders was ik naar de KV gefietst! (heb geen rijbewijs :oops: )
ik denk dat je in dit soort situaties wel een rijbewijs mist, of niet?? Ik kan er wel voor je meenemen, maar dan heb je er nog niets aan…
Oh dat had ik niet verwacht Memmie!
Over de streepjes, dat weet ik helaas niet.
Ik dacht eigenlijk dat die digitale heel gevoelig waren, maar ik heb ook pas 3 keer in mijn leven een test gebruikt van de kruidvat. Dus ik weet er weinig van.
Ik weet niet wanneer ik nou moet testen. Gisteren was mijn NOD, 12 dagen na mijn ei.
Dit weekend komen mijn souders, daarvoor wil ik niet testen, want dan voel ik me verplicht het te vertellen mocht het zo zijn en dat wil ik nog niet.
maandag operatie kleine dochter,
di/wo/do allemaal afspraken op de avond en snel snel tussendoor testen vind ik ook niks. Ik wil het samen met ML doen als de kids slapen.
Bij de meiden testte ik na 5 weken, want het lijkt me zo erg al ik vandaag posi. zou testen en dan morgen alsnog een bloeding krijg. Dan denk ik liever; ‘oh een late ongi’, dan ‘oh nee een vmk!’.
mijn broek zit nu al strakker!! :shock:
Ongesteld
Moosje Veel plezier met carnavallen. Laat de onzekerheid van wel of niet zwanger de pret niet drukken
Memmie Wat balen dat de test niet zwanger aangaf. Ik heb nog nooit een cb test gedaan, dus geen idee of dat ding altijd 2 streepjes geeft.
Ik zat ook nog te denken dat ik misschien te vroeg had getest en had me voorgenomen of maandag weer te testen. Maar dat hoeft dus al niet meer.
Maytje Ik slik hier vitaal zwanger pillen van de kruidvat. Deze kun je voor en tijdens de zwangerschap gebruiken. Bevatten voldoende vitamines en foliumzuur.
Jeweldrop
Ik ben in december gestopt met de pil en na 29 dagen 2 dagen een bloeding gehad. Vanaf toen begonnen met klussen. Nu op dag 31 ongi. Mag hopen dat mijn cyclus zo blijft (liever niet natuurlijk )
Spannend dat de klusperiode er alweer aankomt. Gebruik je ovu testjes?
Robin: Als je na 5 weken wilt testen dan is dat volgende week voor je? Ik zie op de vrijdag nog geen planning staan…?
Ben nog niet eerder zo blij geweest met mijn ongi.
Nu dus officieel ronde 2 en klusperiode in de valentijnsweek. Hoe romantisch :inlove:
Ik verwacht mijn nod tussen 1 en 4 maart.
Ik ga er nu vanuit dat ik ongi ga worden.
Heb wel nieuwe testjes (3) besteld, mocht ik het over 3 dagen nog niet zijn.
Heb nog steeds symptomen… vanmiddag zelfs ff geslapen zo moe was ik.
Als ik niet zwanger ben hoop ik snel ongi te worden.
Moosje, ik mis een rijbewijs steeds meer. Mijn streven is ook 'em dit jaar te halen.
Robin, wat kun jij het lang volhouden om niet te tesen zeg :thumbup: Ik had er al lang (stiekem) een testje tegenaan gegooid (van die goedkope stripjes dan). Mijn duimen blijven draaien voor je.
how’s the rest?? Heerlijk aan het genieten van de sneeuw?
Wij zijn er ff heerlijk op uit geweest met de mannetjes. Lekker 't skipakjes en de sneeuwlaarsjes aan en sleeen maar! Heerlijk. Nu beide rode wangetjes :inlove: :inlove: 'k Vind het altijd wel wat hebben, sneeuw!
:-*
Oh waarom denk je dat Memmie?
Ja ik kan het lang volhouden. Vooral omdat ik bang ben posi. te testen en dan een dag later toch een bloeding te krijgen, dat lijkt me zo erg.
Robin, omdat ik nu 2x een heel licht streepje heb gehad en daarna een Neg.digitale test. Het had in mijn ogen nu dan toch wel duidelijk moeten zijn. Het streepje hoort om de 2 dagen steeds positiever te worden/zijn en hier was het laatste een negatief resultaat, vandaar.
Ik ga er niet meer vanuit.
Heb dus wel 3 nieuwe testjes besteld en wanneer ik ze binnen heb zal ik daar ook nog een testje van doen voor de zekerheid als ik dan nog niet ongi ben. Zal ze morgen of maandag binnen krijgen. Hoop morgen, heb ze vanochtend besteld en via iDeal betaald dus 't zou dezelfde dag worden verzonden. Ben benieuwd!
Ik snap wel dat je het erg zou vinden om na een pos.test toch nog ongi te worden, maar vanaf je NOD mag je ‘legaal’ testen. Ik zou het dan wel willen weten. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik heb bij jou het idee dat het niet anders kan dan dat je zwanger bent, gezien je klachten. 'k blijf voor je duimen!
Memmie: ik had gelezen dat de digi test van Clearblue ook LH hormoon meet, vandaar 2 streepjes. En mannen schijnen ook LH hormoon te hebben, dus als jouw man ook een digi test doet kan hij ook 2 streepjes krijgen…raar maar waar :? Het zegt dus helaas niks over een zwangerschap.
Balen dat je nu nog steeds onzekerheid hebt, hopelijk komt je ongi gewoon snel, dan weet je waar je aan toe bent!
Lysken: ik heb wel ovulatietestjes ja. Ik heb ze nu 3 cyclussen ofzo gebruikt, maar niet elke dag. Ik gokte maar wat. Heb toen 1x in oktober een hele vette streep gehad en voor de rest geen of hele lichte streepjes. Ik ga dus denk ik deze cyclus wel gewoon elke dag ga testen tussen dag 14 en 28 (of korter natuurlijk als ik een streep heb) om er zeker van te zijn dat ik m niet mis.
Jij nu dus ook door voor ronde 2. Gebruik jij ook testjes?
Robin: lastig dat je de komende dagen niet echt tijd hebt om te testen. Snap je gevoel wel om het niet zo ff snel tussendoor te doen. Ik zou het ook wel willen doen als mn vriend erbij is.
Bah bah wat is het koud zeg, wanneer gaat de sneeuw weer weg
Ik heb er niks mee en verschrikkelijk last van mn handen met dit koude weer. Moet vanmiddag ook nog weg met de auto, hopelijk blijf ik veilig op de weg, hebben gelukkig wel winterbanden maar houd er niet zo van om met dit weer de weg op te gaan.
Fijn weekend allemaal!
Jeweldrop, ik had ook al ff gegoogled en een topic hier (op KOK) geopend en daar werd het idd ook vermeld :-
Ik gebruik ook ovu-testjes maar vind het nog niet altijd even duidelijk :think: De vette streep heb ik eigenlijk nog nooit gehad.
Ik vind sneeuw wel leuk, maar vnadaag is het wel heel erg koud, brrr! Het is vannacht -22,7 graden geweest ik Lelystad :shock:
fijne dag allemaal!
:-
Nou een echte dikke vette streep heb ik ook niet gehad. Maar als ik heb dan vergeleek met de dag ervoor en de dag erna dan zie je wel duidelijk verschil. Maar hij was niet zo donker en dik als het teststreepje. Maar ik werd toen wel 14 dagen later ongesteld dus dat moet wel goed geweest zijn.
Ik had toen dat het streepje donker begon en steeds lichter uitliep richting de teststreep, snap je?
Even juigen voor mezelf :dance: vandaag -6,5 kg :dance: gaat goed! Ik ben 6 januari begonnen, dus dat in krapaan een maand
Jewel, als je idd 14 dagen erna je ongi kreeg dan was 't 'em vast!
Ik heb deze cyclus 2x een iets donkerder streepje gehad, op dag 25 en dag 29. Ik moet dus van dag 29 uitgaan aangezien ik nu nog niet mijn ongi heb. Dag 29 positief dag 30 of 31 eisprong + 14 dagen is dag 44 of 45. Dan moet ik vandaag of morgen mijn ongi krijgen.
Wat goed Memmie :thumbup:
Hoeveel wil je in totaal afvallen? Of had je dat al verteld?
Ik ga voor je duimen dat je vandaag of morgen ongesteld wordt! Of een echte vette positieve test hebt natuurlijk, maar wat je zelf al schreef is die kans eigenlijk heel klein omdat jullie 1x geklust hebben en waarschijnlijk pas een paar dagen later je eisprong hebt gehad.
Vervelend hé, die onzekerheid!
Ik zou heel graag 25 kg kwijt willen (moeten :shifty: ) maar als je zwanger bent mag je niet ‘lijnen’ dus we zien wel hoe lang ik door kunnen gaan
Och meiden wat kletsen jullie veel zeg!
Eerst wat reacties
@ ovutesten, heb ik nooit gebruikt. Ben denk ik ook niet van plan om dit te gaan doen. Dan maar even een thermometer pakken als het na een half jaar nog niet gelukt is om zwanger te worden.
Memmie, wat een topper ben je zeg! 6.5 kilo in een maand. En je mag inderdaad niet lijnen als je zwanger bent maar je mag wel een ander eetpatroon hebben. Bij is het nog steeds spannend zeg! Ik hoop dat het positief mag zijn.
Jeweldrop, ik vind de sneeuw wel even leuk. Hoeft maar voor een weekje en dan iedere dag er een beetje vers sneeuw bij. Daarna ben ik het ook wel zat en wil ik weer met de trein naar het werk kunnen. Was zo blij gisteren dat ik niet hoefde te werken, anders had ik echt een dik probleem gehad. Alles rond Utrecht lag eruit.
Robin, wat een spannende periode nu zeg. Ik testte bij Dylan ook na 5 weken omdat ik er zo zeker van was dat ik zwanger zou zijn had ik er geen haast mee. Ik hoop dat het bij deze ook zo mag zijn. En als ik jou was zou ik lekker een weekje wachten. Je moet de traditie toch in ere houden enne…3x is scheepsrecht dus wie weet de eerste keer gelijk raak.
Lysken, wat heerlijk (ahum) dat je ongesteld bent. En wat een leuke week zullen jullie hebben dan zo rondom/tijdens valentijnsdag.
Verder kan ik niet terugkijken om te reageren. Sorry!!!
Hier gaat het allemaal goed, wat een heerlijk weer is het! Kleine man ligt lekker in zijn bedje en hier is het huis weer bijna aan kant. Er zijn al 2 wassen doorheen en de wasdroger draait.
En wat ook zo heerlijk is is dat ik voorlopig niet meer alleen hoef te slapen. Manlief gisteren opgehaald en wat is dat een fijn gevoel om het gezin weer compleet te hebben. Ergens in maart moet hij weer een weekje weg maar dat red ik prima. 4 weken weg is toch wel lang. In mei moet hij weer 4 weken weg en daarna zien we het wel weer. Hij wil ook wel bij Defensie maar moet eerst nog horen wanneer hij weg kan. En dan kan hij gaan solliciteren naar een andere job omdat het anders zo raar is als je geen datum kan geven wanneer je kan beginnen.
Gisteravond ook weer heerlijk samen geklust alleen heb ik daarna wel bloedverlies gehad. Nu weet ik dus niet of dat het ongi is of wat anders wat is gaan bloeden. Mocht het een ongi zijn dan is het net als de vorige keer want het is weer niet zoals ik gewend ben. Ik beschouw het maar gewoon als het begin en mocht het stoppen dan weet ik het ook niet meer.
@lijstje, ik hoop dat ik het goed heb ingevuld en anders nog even laten weten want dan pas ik het aan.
Jeweldrop, ik stuur je straks even een linkje en die kan je dan gewoon kopieren en bovenaan erbij zetten.
Lieve meiden geniet van het zonnetje en tot snel weer!
Marcella, wat heerlijk dat je man weer thuis is :inlove:
Ik moet er niet aan denken manlief zo lang te moeten missen.
Heb ik ook gehad, heel licht bloedverlies bij het afvegen na het klussen, maar daarna weer helemaal niets. zolang de ongi uitblijft, blijft het spannend he?!
:think: Ik snap er ff helemaal niets meer van… Heb nu een knal positieve ovu-test??? Op dag 44! Pfff… ? Heb ook nog een zw.testje gedaan en die was wederom neg. (jaja, had ze vandaag al binnen, supe service van Sensitest). dusss… aan de slag! :lol: :mrgreen: :inlove:
Jeweldrop Ik heb nog geen testjes gebruikt, maar ben dat aankomende cyclus wel van plan. Maandag maar eens bestellen.
Memmie Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen :thumbup:
Veel plezier met klussen
Marcella Kan me voorstellen dat het fijn is om je gezin weer compleet te hebben. Lekker hoor weer met z’n alle samen.
Als je man naar defensie gaat is hij dan minder vaak van huis? Met een 2de kleintje erbij zou dat natuurlijk wel fijn zijn.
Geniet van de tijd samen en have fun bij het klussen. Hopelijk mag het snel raak zijn
Weer De sneeuw vind ik heerlijk om in te wandelen met de hond. Dat beestje is dol op sneeuw en vermaakt zich er uitstekend mee. Hij snapt alleen nog niet dat sneeuw niet terug blaft :mrgreen:
Maar de “problemen” zoals files e.d. wat een drama. Ik rijd normaal binnen 15 minuten naar mijn werk, gisteren er bijna 45 min over gedaan.
De kou zou ook wel wat minder mogen.
Hebben/hadden jullie ook meer last van je ongi na het stoppen met de pil?
Mijn ongi is veel zwaarder dan voorheen. Ik moet nu echt elke 2 a 3 uur verwisselen anders lek ik door… :?
Geniet van het weekend dames!
Marcella: wat fijn je dat je man weer thuis is! Nogmaals knap hoor dat je zo lang zonder he kan. Vroeg me ook al af (net als Lysken) dat als hij van baan veranderd of hij dan meer thuis zal zijn.
Ik heb ons lijstje op pagina 1 gezet bovenaan. Je had me in het 2e bericht een banner gestuurd hahaha, maar ik heb gewoon het plaatje uit het 1e bericht gekopieerd met rechtermuisknop, dus zo werkt het ook, kunnen jullie m zien?
Ik zie dat je je op het lijstje in ronde 2 hebt gezet met een nieuwe NOD, ben je ongesteld geworden?
Memmie: wat raar dat je nu ineens een knal positieve ovutest hebt. Zou het misschien kunnen zijn dat je al in een nieuwe cyclus zit? Had je ergens deze cyclus bloedverlies gehad?
Lysken: Ik had sowieso voor de pil al niet een hele zware menstruatie, met de pil was het nog wel wat minder en nu heb ik het wel weer zoals voor de pil. Maar het is wel normaal hoor dat je na de pil weer zwaarder wordt dat komt door de hormonen. Of was je voordat je aan de pil ging niet zoals nu?
Gisteravond lekker uit eten geweest met vrienden en vandaag helemaal NIKS, heeeerlijk
Lysken, wat vervelend dat je ongi zo zwaar is, bah :hug:
Bij mij valt het altijd wel mee, maar ik ben het altijd lang.
Jeweldrop, heerlijk ff, lekker en gezellig uit eten geweest :drool:
'k Zal het lijstje zo ff bewonderen.
Ik vind het ook erg vreemd dat ik nu pas een echte positieve ovu-test heb! Ook vandaag is 'ie nog knal. Maar goed, gisteren toch maar ff gezellig gedaan met manlief :mrgreen: :inlove:
Heb dag 39 heel licht bloedverlies gehad, alleen bij het afvegen zeg maar. Dat kan mijn ongi dus niet zijn. Dat zou nl betekenen dat ik na 5-7 dagen alweer een eisprong had en dat is volgens mij niet mogelijk.
Ik denk dat het gewoon een heeeele lange cyclus is dit keer. Komt op zo’n 58-60 dagen uit :roll: Maar nu weet ik wel dat ik geklusd heb rond de eisprong. Nu maar hopen dat het hele proces goed mag verlopen en dat het over 2 weken een positief rusultaat gaat geven
Mijn NOD is 20 febr.
Fijne zondag allemaal! :-*