Goedemorgen dames,
Memmie, hopelijk heb je in een mum van tijd het rijbewijs op zak. Je voelt je dan zoveel vrijer… Je cyclus is volgens mij een beetje de weg kwijt. Lijkt me erg frustrerend als je cyclus je een beetje in de steek laat… 6,5 kg afgevallen, goed hoor… Ik wil er ook zo’n 25kg vanaf, maar ik kan de discipline niet vinden om de strijd tegen de kilo’s aan te gaan.
Marcella, hoera! je vriendje weer heerlijk bij je. Kan me voorstellen dat je daar echt van geniet. En dat kun je voorlopig ook nog wel blijven doen.
Succes met klussen, maar dat gaat denk ik wel goed komen… :mrgreen:
Vrijdag ben ik lekker op stap geweest, zonder alcohol… gister ben ik samen met Imme en wat vrienden naar de kinderfeest middag geweest. Imme zag er geweldig uit in het ruige ‘Wonder woman’ kostuum…
Vanmorgen getest, negatief. Daarna ben ik ongesteld geworden, als het doorzet… Op dit moment is dat nog niet echt het geval.
Ik wacht af, meer kan ik toch niet doen.
Manlief is al begonnen met vrienden in de stad, ze zijn naar de Herrenzitsung: halve liters bier, worst, en lompe praat… Dus daar heb ik de rest van de dag ook niets meer aan
Fijne zondag allemaal!
Moosje, wat jammer dat je test wederom negatief was :thumbdown: en je ongi zich aan heeft gediend… :hug: Als het doorzet natuurlijk :roll:
Fijn dat je het vrijdag en gisteren gezellig hebt gehad :thumbup: Foto van Imme Manlief dus nu aan het feesten? Dat domme praat kun je wel aan mannen over laten :lol:
Ik heb vandaag nog een ovu-testje gedaan en die was ook weer knal-positief. Ben benieuwd hoe lang ze zo knal blijven. Heb nog niet zoveel ervaring met ovu-testjes en weet eigenlijk niet hoe het precies gaat. Waarschijnlijk totdat je eitje ‘los’ is gekomen? ff googelen
Hier weer heerlijk met de mannetjes naar de vijver geweest om te schaatsen/sleeen :inlove: :inlove: 't was wel frisser, 't windje was harder en daardoor wat guur. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Nu liggen de mannetjes op bed. Tycho was op, alles was NIET goed. Straks op varjaardagsvisite.
fijne dag allemaal! :-*
@Kenza wrote:
Moosje en Kenza, Hier ook benieuwd naar de gezichten. Zondag worden beide oma’s op de hoogte gebracht. (zal voor mijn mams foon met 112 bij de hand houden, denk dat die een hartverzakking krijgt… :shifty: ).
:mrgreen: :mrgreen: ben benieuwd. Altijd leuk die reacties
Kenza, Mijn schoonmoeder bleek het al te verwachten, hahahaha. Mijn moeder....Dat was een heel ander verhaal.
Ik had een schilderij van Nijntje voor allebei. Daar een positieve test ingeplakt en een klein gedichtje.
Mijn schoonmoeder had het gelijk door. Mijn moeder zag de twee streepjes op de test en vroeg zich af wat er met 11 was (jaja dames, testen van 33 jaar geleden zagen er heeeeeeeeel anders uit :mrgreen: ).
Gedichtje gevonden en toen viel het twee eurostuk wel :lol:
Maar beiden zijn helemaal blij dat ze weer oma worden.
Maytje, Wat jouw vraag over eten / drinken in de klusfase betreft. In de klusfase deed ik het wel, ben geen heilige hé. Maar na mijn eisprong was het altijd klaar. Feitelijk heb ik me altijd gedragen alsof ik zwanger was gedurende die laatste twee weken.
Laatst nog eens bij de huisarts nagevraagd (voordat we eigenlijk al wisten dat het gelukt was) en zij gaf hetzelfde aan.
Robin en Memmie, uiteraard staat veiligheid voorop. Maar zoals Rayen is nu 15,6 kg. Die mag dus sowieso op een verhoger. Eventueel kan de MC op de bijrijdersstoel (we hebben geen airbag daar). Voorlopig lukt dat wel. En misschien moeten we toch op zoek naar een andere auto. Hangt er ook vanaf of de termijnecho straks één of twee pukkies laat zien.
Robin, hoe gaat het met je dochters nu?
Marcella, Hoe gaat het nu met Dylan? Hopelijk inmiddels weer wat opgeknapt. Als je er toch iets in wilt krijgen is appelmoes vaak een goede oplossing. Suiker kunnen ze wel gebruiken en er zit ook veel vocht in :thumbup: .
Fijn dat je man weer thuis is!! Geniet er van.
Jewel, jammer van je ongi, maar ook wel fijn om niet meer in onzekerheid te zitten denk ik. Overigenes rekende ik altijd de dagen tot middernacht. Met andere woorden werd ik 's avonds ongesteld dan was dat dag 1. Werd ik het 's ochtends (of was ik het bij het opstaan) dan was dat dag één.
Mar, welkom!
Moosje, ook voor jou jammer. Maar misschien ook wel lekker dat je je nu weer kan richten op een nieuwe maand. Dat had ik altijd wel toen ik zwanger probeerde te worden van Thara.
Lysken, lekker gehad in Parijs :thumbup:
Memmie, wat een onzekerheid zeg. Hopelijk hebben jullie nu goed geklust!
Hopelijk heb ik alles een beetje op een rijtje kunnen houden en staan er geen rare dingen hierboven.
Hoe het hier gaat. Merk dat bij een derde de rek eruit is. Met andere woorden, het buikje ontwikkeld eerder dan bij nummer één en twee. Ik heb 21 feb een termijnecho en ik denk dat ik het daarna ook op mijn werk ga vertellen. Nu loop ik constant rond met een mooie sjaal die voor mijn buik hangt zodat het minder / niet opvalt.
Verder voel ik me, als ik druk geweest ben, me de dag daarna niet zo tof. Maar dat is niet onoverkomelijk. Ik mag zeker niet klagen meiden!
Verder druk doende om de zolder leeg te ruimen, hier willen wij uiteindelijk gaan slapen.
Hoi hoi
Memmie super goed -6,5!! Knap hoor, volg je een speciaal iets of veel sporten oid?
En een positieve ovu test! nou fijn! Wel apart he! Lijkt er idd op dat je in een volgende cyclus zit of iets! Maar dat kan dus niet, Nou succes met klussen in ieder geval
Marcella wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is!!
wat cool trouwens, ik check net even het lijstje en zie dat mijn NOD op 29-2 is. Altijd een grappige datum, hopelijk brengt het geluk
Lysken, jaa jeetje! ik ben nu dus ongesteld eerste keer na het stoppen dus… en ja die is wel heftiger dan met pil zeg maar! Ik herinner me nu wel ineens dat ik dit altijd al had voordat ik aan de pil ging. Ik zei gister nog tegen mijn vriend dat ik nu dus wel merk dat de menstruaties inderdaad eigenlijk “nep” zijn als je aan de pil bent!
Maar nu dus echt erg buikpijn de eerste dagen en veel bloedverlies ook.
Moosje He wat jammer van de ong… wel lekker wezen stappen dus!
Shirley dank je voor je anwoord. Ja zo dacht ik ook al, ik dacht in ieder geval als ik ongesteld ben dan kan ik dus wel een wijntje nemen ofzo, maar ik had gister een feestj en ik heb gewoon cola gedronken, had ook weinig zin aan wijn.
Bij jou al een beginnend buikje dus! Nu nog camoufleren, lijkt me lastig haha. Spannend binnenkort echo! Fijn dat t goed gaat allemaal.
Hier lekker genoten van het koude weer, wat zullen we lekker slapen vannacht
Pff ff weer tijd om te posten
Nog niet helemaal bijgelezen maar dit weekend druk gehad met verjaardag.
Vandaag VL op knien gegaan dus zit momenteel op een roze wolkje!
Morgen weer tijd om alles bij te lezen! Ben wel benieuwd maar nu lekker op de bank ploffen en even helemaal niks!
Fijne avond nog dames!
Aaahhh, Mar2. Een heuze huwelijksaanzoek? :inlove: Kan me voorstellen dat je op een roze wolk zit. En trouwen en voor een wondertje gaan, wat is er mooier dan dat? Niks! (ja een wondertje in je armen)
Gefeliciteerd!
Mar2 wat geweldigg!! :inlove: Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Mar2, gefeliciteerd!! Wat leuk zeg… Geniet ervan…
Moosje: balen dat de test negatief is. Hopelijk zet je ongi nu snel door!
Shirley: leuk die reactie van je moeder ‘wat is 11’ haha schattig
Mar2: wow een huwlijksaanzoek, vertel hoe ging dat? Gaaf hoor, gefeliciteerd! En was je zelf jarig dit weekend? Of bedoel je verjaardag van iemand anders.
Oh ja, ik wilde nog vragen.
Wie slikte er ook vitaal zwanger vitamines van het Kruidvat?
Hebben jullie ook zo’n vieze nasmaak na een tijdje.
Het valt me op dat ik steeds na een paar uur nog steeds een beetje zo’n nasmaak heb, helemaal als ik een boer laat, alsof het heel lang duurt voordat het uit mn maag is ofzo, nog meer iemand last van?
Hoi,
Ik ben zelf morgen jarig en t aanzoek was tenmidden van alle gasten (familie) we hadden t er al vaak over gehad en was dus niet echt een verrassing maar had t niet nu en zo verwacht!
Leuk jullie felicitaties! Dankjewel
Mar, gefeliciteerd! Leuk hoor! Plannen en alles… Heerlijk voor je!
Jewel, heb je tabletten? Wrs heb je last van de vitamines B. Die smaken heel vies. Ik had er bij mijn eerste zw.sch. Ook last van. Uiteindelijk overgegaan naar dragees. Die hebben een suikerlaagje. Scheelde heel wat kokhals taferelen. Ik heb ze nu ook weer, gravitamon.
Jeweldrop Leuk om te zien dat lijstje :thumbup:
Lekker hoor even uit eten en een dagje niks doen.
Ik slik ook vitaal zwanger van Kruitvat. De vieze smaak valt hier mee. Neem erna altijd nog wat te drinken of eten.
Ik kan me eigenlijk niet zo goed herinneren hoe mijn menstruatie was voordat ik aan de pil ging. Slik al vanaf mijn 13de de pil. Weet wel dat mijn mams altijd een heel zware ongi had… Hopelijk wordt het van de week wat minder. Het is nogalirritant op het werk :?
Memmie Hopelijk heb je goed geklust gister
Zou het kunnen dat je al in een nieuwe cyclus zit? Je bent afgelopen maand ook erg veel afgevallen. Ik dacht dat gewichtsverlies in snelle mate ook kan leiden tot het uitblijven van een menstruatie…
Lekker hoor zo met de kindjes naar buiten.
Moosje Wat balen dat je ongi doorkwam. Aan de andere kant heb je nu wel duidelijkheid en kun je weer met frisse moed de volgende ronde in.
Shirley Wat een leuk idee om te vertellen dat je weer zwanger bent en wat fijn dat beide ouders het leuk vinden.
Nu ik ongi ben drink ik ook weer een wijntje. Lijkt mij dat dat niet zo heel veel kwaad kan. Zodra de ongi voorbij is, is het weer klaar.
Wat snel dat je al aan je buik kunt zien dat je zwanger bent. Dat wordt dan nog even “verbergen”. Misschien zijn het er wel 2
Stiekem wel een beetje jaloers op je hoor!
Maytje Wie weet brengt de data van je nod je inderdaad geluk. Laten we het hopen
Mar Wat geweldig meid! Én een klussen voor een wondetje én een huwelijksaanzoek. Geniet inderdaad maar van die roze wolk want je gaat een drukke tijd tegemoed!
Hier alles goed. Morgen heerlijk een dagje vrij met vriendlief. Hij heeft het er al over om te gaan schaatsen
Mar2, Gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeli Mar! wat super leuk!! dadelijk met buik in de jurk! hihi
Moosje; oh wat jammer meid, zeker nu je uit voorzorg geen alcohol genomen hebt!
Memmie; nu een knallende ovu test? wat een vreemde cyclus dit keer voor jou! whow wat knap zo veel kilo’s er af!!
Jewel Vitamines: : ik had het ook met de hema vitamines, hele vieze nasmaak en moeilijk weg te slikken ook! Toen ben ik ook gewisseld naar die met een suikerlaagje, dat ging prima. (davitamon)
Lysken; oh wat gezellig even samen! Geniet ze van de ijspret!
Maytje; lekker geslapen? Of gezellig gehad tussen de wol? hihi
Weekend met souders was goed. Ze hielpen lekker met de kids en met het huishouden. smoeder ging het zilver poetsen, :shock:
Operatie van jongste is ook goed gegaan. ze kreeg vanmorgen buisjes. Ze ging rustig de OK in, maar kwam er vrij overstuur weer uit. Dokter zei dat dit komt door dat ze in 1 keer weer heel goed kan horen, na maanden lang heel slecht gehoord te hebben, dat is nogal een shock voor zo’n kleintje. Het bloed liep uit haar oortjes, heel sneu. (is normaal na deze ingreep). Grote zus was mega zoet, die had ook wel door dat er iets aan de hand was.
Hier nog geen ongi. nu 4 dagen over tijd. Ik denk dat ik straks na mijn werk een test ga kopen.
Mar2 fijne verjaardag!! maak er een leuke dag van!
Robin03 Ik heb heerlijk geslapen Ik denk dat je Memmie bedoelt
Gossie arm kleintje, gelukkig is alles goed verlopen, maar nu kan ze weer goed horen!
Succes met testen straks :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ik duim!!
Maytje: ik reageerde alsnog op jouw stukje van zondag.
Robin, spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Fijn dat de operatie goed is gegaan. Wat zal alles hard klinken voor haar :hug: Is de oudste inmiddels opgeknapt?
Jewel, ik slik nu nog gewoon 0,5 foliuimzuur en gewone multivitamine. Maar heb altijd die van de KV gehad en moet zeggen dat ik nergens last van heb gehad.
Lysken, ik heb werkelijk helemaal geen idee hoe het zit met mijn cyclus! volgens mij heb ik er eentje overgeslagen. Idd misschien door 't afvallen?
we hebben eergisteren wel ff goed ons best gedaan :inlove: en als het goed is stonden er ook al wat ‘soldaatjes’ op wacht :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ovu-testje van vandaag was nog steeds wel donker, maar iets minder donker dan gisteren geloof ik :think: 't Zal morgen nog wel lichter zijn. En dan is nu het afwachten begonnen, spannend!!! 19 febr is mijn NOD, banner houdt 20e aan :eh:
Shirly, dat wordt ‘bolletje’ showen
Grappig dat je moeder het niet door had, 11 :lol: :mrgreen:
Kenza, Moosje, Marcella, hoe is het met jullie?
Noor, hoe voel jij je?
:-*
oh, in mijn eerdere bericht 2 meiden vergeten sorry!:
Shir: ik kan me voorstellen dat je buikje nu sneller toont. Tot 12 weken verborgen houden lukt dat volgens mij meestal niet met een derde zws. Komen er tweelingen in je familie voor dat je denkt aan een tweeling (je stukje over de autostoel)?
Marcella; lijkt mij ook zwaar je man steeds moesten missen. Maar extra leuk om elkaar dan weer te zien en ook bevordelijk voor het klussen lijkt mij, hihi. (als hij er op tijd is dan)
Sorrie, volgende keer reageer ik uitgebreider… Ik ben ongesteld geworden gister, maar vind het zo minimaal… Normaal gesproken heb ik de neiging om me 3x op een dag te wassen, maar daar is nu helemaal geen sprake van… Vanavond is het boerebal, ook weer flink stappen. Ik denk dat ik toch maar even een testje waag… Je weet maar nooit…