@moosje, spannend hoor!
@robin, ben blij dat hij er weer is
@memmie, balen van je cyclus. Ik hoop dat je bij de volgende ronde niet weer zo heen en weer gegooid zal worden.
@Mar, dubbel gefeliciteerd! Hebben jullie al een datum?
@robin, fijn dat het goed is gegaan met je meisje en dat ze al gelijk weer zoveel beter hoort.
Spannend zeg al 4 dagen over tijd
Lusken, balen dat het zo heftig is zeg. Kan je anders niet thuis werken?
@Jewel, ik ga vanaf nu aan de foliumpilletjes, manlief is nu thuis dus nu gaat het echte werk van start. Moet alleen even bedenken waar ik ze in doe want een potje waar het opstaat houdt het niet erg stil.
Hier gaat het allemaal goed. Manlief was vrijdag redelijk optijd op de kazerne (half 8). Daarna even lekker geklust en daarna wat bloedverlies. Ondertussen heeft het ook doorgezet maar nog steeds niet zoals ik het ken. Bijzonder allemaal. Een ding is zeker, we gaan door voor de volgende ronde en daarom had ik hem ook alwel op het lijstje gezet.
Vandaag nog een dagje vrij gehad. Morgen naar kantoor en dan weer 2 dagen thuiswerken want mijn moeder past op op woensdag maar zit in de nachtdienst en dan kan niet oppassen overdag. Lekker veel thuis dus
Voor iedereen die ik vergeten ben Sorry!
Bedankt voor alle felicitaties
leuk ook t lijstje op pag. 1
mijn menstruatie was niet pijnlijker maar wel iets meer dan toen ik de pil nog slikte.
lief hoe kinderen toch aanvoelen dat er iets mis is met een broertje of zusje en dat het zorgzame karakter dan meteen naar boven komt!
hopelijk gaat t snel beter met haar.
t zal voor mij idd een drukke tijd worden :shock: maar wel leuk!
hopelijk met een dikke buik!
ow we hebben nog geen datum…
mijn broer gaan ook trouwen dit jaar en willen eerst die datum afwachten kans is klein dat we dezelfde datum kiezen maar ja t zou vervelend zijn als t wel zo is!
Gefliciteerd Mar!
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is Robin. Hopelijk knapt ze er snel van op.
Memmie, misschien vandaag dan toch ook nog maar even klussen?
Als het streepje donkerder is, dan is je eitje dus gesprongen of gaat springen?
Heb me nog niet zo verdiept in de ovutestjes…
Veel plezier op het boerbal Moosje!
Marcella; ik werk in de horeca, dus thuis werken zit er niet in.
Gelukkig is mijn ongi nu nog amper wat.
Vandaag heerlijk met vl wezen schaatsen. Nouja, een poging gedaan tot. Voelde me net Bambi :mrgreen:
Met het zonnetje en amper wind is het best lekker buiten.
Zo heerlijke kop warme choco en dan de stad in om een hapje te gaan eten. Heerlijk zo’n vrije dag!
Lysken; wat leuk dat je bent wezen schaatsen!
Mar; oh ja, dan moet je niet dezelfde datum hebben inderdaad. Ja mooi hoe ze dat aanvoelen. Toen kleine zus weer in orde leek te zijn, werd ze wer haar oude zelfje. (speelgoed afpakken)
20-12-2012?
10-11-12?
1-2-12? oh nee, is al geweest hihi
Nou meiden, werkdag zit er op. Ik ga naar de kruidvat!
Als je heel snel bent kun je 12-2-12 nog wel redden…
Of 24-6-12 of natuurlijk 12-12-12… Laatste mogelijkheid dit jaar…
6-9-12 is ook wel een leuke…
Haha helaas houd ik niet zo van cliche datums
prima voor een ander maar bij ons wordt t waarschijnlijk met de ogendicht en een punaise een datum prikken
wel houden we meer van de zon dan van de kou dus zal zomer of najaar worden.
jullie horen t wel zodra we een datum weten :inlove:
ik zat zostraks trouwens eens te denken.
ik ben in december gestopt met de pil. toen heb ik netjes een weekje later mijn menstruatie gehad. daarna kwam mijn eerste cyclus zonder pil. maar ik heb doordat mijn lichaam natuurlijk een beetje van streek was later ook nog iets van een menstruatie gehad :eh: ik weet alleen niet meer precies wanneer en wat dat betekend.
maar ik heb t zekere voor t onzekere genomen en ben 4 dagen geleden al begonnen met klussen om de dag haha.
nou ja ik hou jullie op de hoogte.
Mar, gefeliciteerd!
Moosje, nog getest?
Memmie en Lysken, een tweeling zou op zich kunnen. Mijn moeder is er een van een twee eiige tweeling. Eentje vind ik eigenlijk prima om eerlijk te zijn, maar als het er twee zijn stoppen we er niet een terug hahaha.
Mar2: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Shirley: het zijn idd tabletten, met dragees zou het dus minder moeten zijn?
Lysken: Marcella heeft het lijstje gemaakt hoor ik heb m alleen maar in het 1e bericht geplaatst.
Ik neem de vitamines ook altijd met eten en drinken, dus daar kan het niet aan liggen, heb t ook niet elke keer, dus weet het ook niet zo goed, maar het is wel vies :?
Lekker dagje vrij!
Robin: spannend hoor, heb je al getest? En fijn dat de operatie goed is gegaan bij je kleine meid!
Moosje: jij nog steeds een beetje in onzekerheid dus! Heb je nog getest?
Marcella: ik heb mn vitaminepotjes boven in het badkamerkastje staan, in principe zou niemand het dan moeten kunnen zien hahaha
Als er wijzigingen zijn voor het lijstje, moet iedereen die dan gewoon naar jou sturen? Ik kreeg van iemand een PM (weet ff niet meer wie) met wijziging NOD maar ik kan niks aanpassen verder aan het lijstje toch? Hoe zullen we dat gaan doen?
Hier weer een druk dagje gehad op werk. En vandaag wel lekker boerenkool op, dit keer zonder zoutpot erin hahaha
Gaan langzaam aan weer richting de klusperiode, probeer er niet te veel aan te denken, maar onbewust doe ik dat dus wel…
Moosje??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Robin??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Jeweldrop, ik ben er ook heel erg mee bezig, ook al had ik mezelf voorgenomen er rustig en kalm, het komt zoals het komt, in te gaan… :roll:
welterusten meiden!
Ik ga mijn nestje in Morgen mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk, spannend!
:-*
Gisteravond was ik wel een beetje gestrest, ongesteldheid was helemaal weg, klaar… Maar de alcohol heeft zijn werk goed gedaan, het kraantje staat nu volop open en ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik door ga naar de volgende ronde… :mrgreen:
mijn nod is 4 maart…
Wel fijn dat je nu zekerheid hebt Moosje
Robin Heb je al getest?
Shirley Spannend hoor of het er 1 of 2 zijn
Hier is de ongi weer gedaan. Gisteravond al heerlijk geklust, kunnen we er weer even inkomen.
Straks eens verdiepen in de ovutestjes en deze eens bestellen.
Nou Moosje, heb je iig duidelijkheid! nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Robin, al getest inmiddels?
Lysken, jullie zijn er dus alweer helemaal klaar voor :thumbup: :mrgreen:
Hier wederom een knal-positieve ovu-test :eh: :think: 'k Snap er echt helemaal niks meer van Het eitje moet nu inmiddels wel een zijn gesprongen lijkt me :think: Bah! Ik wil duidelijkheid!
:-* krijg visite!
Memmie wat vaag… Ik heb wel eens gehoord dat een ovutest ook knal kan testen bij een zwangerschap… :think:
Maar ja als je met zwangerschapstestje negatief test… dan is het wel een beetje vaag dus!!
Hier is de ongi ook weer gedaan, dus wij kunnen er ook weer tegen aan :lol:
Spannend voor allemaal!
ovu-testjes en nieuwe rondes.
ik moet zeggen dat ik zelf vrij nuchter ben op t moment, maart daar zal straks wel weer verandering inkomen als de NOD in zicht is.
heb net de ovu-testjes binnen gekregen die ik had besteld en meteen test gedaan.
1e streepje was mooi duidelijk en 2e streepje was goed te zien maar wel minder als de eerste.
we blijven gewoon doorklussen dus. over paar dagen maar weer testje doen.
heb net ook maar "legaal"mn eerste bruidstijdschrift gekocht haha nu kan het.
gr en succes allemaal
Zeker spannend allemaal, ik ben nu op zich ook vrij nuchter, maar aan de andere kant heb ik zo iets van, mijn lichaam pakte mijn cyclus zo mooi op, dat ik toch wel een beetje de verwachting heb dat het best zou kunnen lukken deze ronde :oops:
maar ja ik hou een slag om de arm want anders is de teleurstelling zo groot.
Plus dat ik weet dat het gewoon best heel lang kan duren ook al heb je een normale cyclus.
Desalniettemin lekker klussen dus hahaha
Wat leuk je eerste bruidstijdschrift! heb je al wat ideetjes wat je wil gaan doen?
Lijkt me zo super gaaf om een mooie jurk uit te zoeken enzo… Helaas is mijn mannetjelief niet zo van het trouwen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ikhet ook wel een hele hoop geld vind. maar toch, volgens mij willen alle meisjes ooit trouwen haha
Trouwen is zo leuk! Kijk nog steeds met plezier terug naar die dag en als ik hem over zou kunnen doen doe ik het zo nog een keer.
Hier kan ik nu met zekerheid zeggen dat het een ongesteldheid was. Vandaag helder rood bloed dus op naar ronde 2.
@memmie, hoe was je eerste werkdag?
@jewel, ik heb ze het liefst in het zicht staan want dan vergeet ik ze niet. Moet er nog maar even wat op bedenken maar dat gaat wel goedkomen hoor. Aanpassingen mogen in PB naar mij toe. En ik zal eens in de twee weken ofzo de aanpassingen verwerken en de link weer aan je mailen
Hier net nog even anderhalf uur thuis gewerkt door de directeur! En dan heb ik gelijk mijn schade van vandaag ingehaald aangezien het OV toch niet meewerkte.
Kindjelief werd vanacht in een keer huilend wakker, wist niet wat er was. Leken wel een soort van groeipijntjes want hij strekte maar met z’n beentjes en ik kreeg hem niet stil. Gelukkig kwam ML er snel bij en die kreeg hem wel stil daarna maar lekker bij ons in bed gelegd met het idee dat als hij zou slapen we hem wel terug zouden leggen. Zijn we alletwee in slaap gevallen tot kwart voor 5 en toen dacht ik…ach hij ligt er zo lief bij. Hopelijk slaapt hij vanavond beter en lekker in z’n eigen bedje.
Gisteren ook zijn verjaardagkadootje gevonden. We gaan een speelgoedbank voor hem laten maken met teigetje en zijn naam erop! Erg prijzig maar hier heeft hij zeker later wel wat aan (en wij ook want dan kunnen wij al z’n zooi erin donderen :):))
Wij willen ook niet zo heel veel geld uitgeven.
T gaat ons meer om de gedachte van trouwen dan om alles wat erbij hoort.
Een gezellig feest en verder geen poespas.
Zodra ik meer info heb horen jullie het
Marcella fijn dat de ongi nu goed doorgezet heeft weet je ook waar je aan toe bent.
Slaap lekker allemaal