Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Mensen het lijkt wel of ik leegloop. zo heftig dat het is geworden vanacht.

Memmie; Misschien toch eens langs je huisarts gaan en vragen om een bloedtest…?

Hoe was je eerste werkdag?

Mar; Leuk hoor dat je nu “legaal” ideen kan opdoen. Spannend!

Waar heb jij de ovutestjes besteld? Ik wil ze bestellen bij 123ovutestjes

Ben alleen niet zo van het online bestellen

Maytje; Dat idee heb ik hier ook wat betreft mijn cyclus.

Ik heb van vorige periode mijn “klachten” bijgehouden om te kijken of ik mijn eisprong zou voelen en kenmerken kon vinden van de vruchtbare periode. Nu ben ik ook heel nuchter maar mijzelf kennende zal daar na volgende week wel verandering in komen 8)

Nu hopen dat mannetje deze keer niet ziek is in de vruchtbare week

Marcella; Balen dat je ongi zo zwaar is.

Wat een leuk idee voor verjaardagskado. Hij zal er vast blij mee zijn :smiley:

Trouwen; Hier is vl niet zo van het trouwen. Hij vind het helemaal prima zo en ziet niet echt de meerwaarde ervan in. (behalve wat praktische zaken) Ik zou wel graag trouwen, maar heb me er bij neergelegd dat het er waarschijnlijk niet inzit. Over 3 jaar wel een feestavond aangezien we dan 12,5jr samen zijn.

Hier is verder alles goed. Erg druk op het werk. Morgen weer een lekker dagje vrij met vl.

Hoi,

Lysken: ik heb de testjes bij MatCare besteld. Misschien duur ik weet t niet heb niet echt verder gekeken. Was eerst ook niet zo van online maar ik vind t nog vervelender om testjes in een apotheek of winkel te kopen. Niet als ik zeker wist dat is zwanger zou zijn maar als t dan niet zo is voel ik me een beetje raar alsof t illegaal is ofzo haha stom he!?

De bestelling komt meteen de volgende dag aan dus dat is fijn. Heb meteen gister ook maar een paar goedkopere zwangerschapstestjes gekocht daar.

Nou de rest allemaal succes

Knap dat jullie al zo de namen en gebeurtenissen bij kunnen houden. Ik moet nog veel oefenen. :oops:

Gr

Ik heb getest!

(hehe Robin slome!) hihi

dikke I I

Kijk aan! Dat is super zeg! Van harte gefeliciteerd.

Gefeliciteerd Robin!!! :thumbup:

Robin, wat goed!! gefeliciteerd!!!

Moosje: toch ongesteld geworden dus, lekker dat je nu weet waar je aan toe bent!

Memmie: wat raar nog steeds zo’n positieve ovu test. Ik heb ook gehoord dat als zo’n ovu test voor langere tijd positief is dat je dan zwanger kan zijn…misschien idd eens langs de huisarts?

En hoe was je 1e werkdag?

Marcella: leuk zo’n speelgoedbank. En had hij weer lekker in zijn eigen bedje geslapen? Of beviel het hem wel bij papa en mama :wink:

Mar: ik open gewoon 2 vensters, eentje waar ik in reageer en 1 met het topic en dan lees ik gewoon terug, zo vergeet ik als het goed is niemand :wink:

Robin: GEFELICITEERD :smiley: op naar een gezonde zwangerschap en een gezond kindje! Hoe voel je je nu?

Ik wilde vanochtend onder de douche stappen…geen warm water :think: CV ketel gaf storing en na resetten deed hij het nog steeds niet, dus gelijk gebeld. Gelukkig kon er wel vandaag een monteur komen en gelukkig bleek het een verstopping te zijn en kon het gelijk verholpen worden, dus geen dagen in de kou en zonder warm water :slight_smile: Ketel is al oud, dus was al bang voor een flinke kostenpost, maar hij kon nog wel een poosje mee zei de monteur :thumbup:

Marcella bij het ziekenhuis geweest… Winterhanden, lijkt me erg vervelend zeg!

En onduidelijke.taal… Dat is idd lastig en nu maar malen, misschien kun je morgen nog even bellen voor een uitleg die wat makkelijker te begrijpen is?

Ik denk.idd dat het niet zo ernstig is als je 3 maand moet wachten maar misschien.is het voor je eigen gemoedsrust wel fijn…

Cv verstopt ja dit zijn geen temperaturen om de cv kapot te hebben inderdaad! Gelukkig weer opgelost!

He Robin super zeg! Gefeliciteerd.

En marcella lijkt me idd vervelend en even een onzekere periode. Mij lijkt t ook dat wanneer iets ernstig is dat ze niet lang wachten.

Hopelijk krijg je nog wat info.

Succes allemaal

even kijken…

Als jeen nieuwe reactie wilt schrijven en je gaat iets verder naar beneden op de pagina zie je de laatste 10 berichten :slight_smile: Zo weet ik altijd wie wat geschreven heeft!

Robin, wat een leuk onderschrift heb je, en een superleuke datum!

Ik ga het vanmiddag op het lijstje verwerken.

Jewel, balen van je winterhanden en alle onderzoeken die erbij komen kijken. En gelukkig heeft hij weer leker in z’n eigen bedje geslapen. Ik mag er alleen wel iedere avond even uit om een speentje erin te doen zodat nog een paar uur slaapt. Hij krijgt nooit een speen mee in bed na zijn laatste fles want dan valt hij zo in slaap. Het is alleen midden in de nacht er een keer uit. Verder heeft hij hem ook niet.

Ik ga weer even verder met werken en tot later vandaag!

Ah ja 2 vensters is een goed idee.

Omlaagscrollen is wat lastig omdat ik mn telefoon meestal gebruik. Maar goed t zal langzaamaan wel steeds beter gaan.

Mn vl moet normaal om de week naar amsterdam 2 dagen, maar heeft net gehoord dat dat volgende week niet doorgaat! MOOI! Dan kunnen we nog wat extra klussen voor de zekerheid! VL had daar ook helemaal geen problemen mee haha! Mannen…

Ah ja 2 vensters is een goed idee.

Omlaagscrollen is wat lastig omdat ik mn telefoon meestal gebruik. Maar goed t zal langzaamaan wel steeds beter gaan.

Mn vl moet normaal om de week naar amsterdam 2 dagen, maar heeft net gehoord dat dat volgende week niet doorgaat! MOOI! Dan kunnen we nog wat extra klussen voor de zekerheid! VL had daar ook helemaal geen problemen mee haha! Mannen…

Bedankt voor alle felicitaties!

Ik voel me goed eigenlijk, soms wat misselijk en vaak wat geirriteerd maar verder ok.

Ik hoop dat jullie allemaal mee mogen naar oktober, hoewel het voor de meesten wel november zal worden geloof ik.

Jaaaaa, Robin :dance: GEFELICITEERD!!!

(hub had de laptop mee, dus was 2 dagen kok-loos :frowning: )

Kon ook bijna niet meer missen he?!

Ik ben er wel ff klaar mee… :silenced: Ovu-testen blijven vrij donker, maar ben niet zwanger… Het maakt me nu eigenlijk niet uit, zwanger of ongi, ik wil graag duidelijkheid (en dat mijn lijf weer naar behoren gaat werken)! Ik ga nu ook stoppen met testen en wacht nu gewoon de 19e af. Kijken we dan wel weer verder!

Mijn eerste werkdag was RUK! Het is tegenwoordig ook al te veel gevraagd om fatsoenlijk ingewerkt te worden :roll: Even vluchtig een verhaaltje over het kassasysteem, even een paar klanten mee kijken en daarna zelf 3 klanten helpen en toen moest ik het al alleen doen. Ik wist niet waar het pin knopje zat, wist nog niet hoe ik iemand moest roepen, bij pinnen, etc. Al met al het ik het zelf allemaal onderzocht door veel knopjes in te drukken en is het me aardig goed afgegaan geloof ik. Dag 2 ook niemand erbij gehad, maar het ging verder goed. Ze vonden dat ik het erg snel had opgepikt en dat er niet veel nieuwe’n waren die het meteen zo goed deden :naughty: nou, sorry hoor! Je mag toch verwachten dat je fatsoenlijk wordt ingewerkt. Het is dat ik 10 jaar geleden ook kassawerk heb gedaan en daardoor wel het een en ander nog wist, maar het is wel een heeel ander systeem die je wel ff onder de knie moet krijgen.

Was er meteen klaar mee, moet ik zeggen! Had beter mijn uitkering kunnen houden. Had ik meer gekregen (verdien nu nog geen E 10,- bruto) :silenced: en was ik niet zo onfatsoenlijk behandeld. (sorry, chaotische dag, vracht te laat, iemand van het hoofdkantoor op bezoek, werkachterstand etc. hopelijk morgen meer tijd voor je. Nou, sorry hoor niemand gezien!!! Pfff… :naughty: )

Zo, klaagmodus uit***

Meiden, heb alles gelezen maar mag ik jullie zo ff een :hug: geven?

ga zo douchen en ff lekker bank hangen.

Fijne avond allemaal!

:-*

ah memmie! :hug: Wat een balen zooi allemaal, nieuwe werk viel tegen en ook zo’n onduidelijk lijf!

mag ik vragen; hoe heb jij je handtekening in kleur gekregen? (de namen van je knullen). Het lukt mij niet.

oh het lukt al

Gefeliciteerd Robin! Op naar een gezonde zwangerschap en een gezond kindje. Wat een leuke uitgerekende data!

Mar; Ik gebruik meestal 2 vensters om te antwoorden. Hoewel ik nu wel zo ongeveer weet welke namen bij welke verhalen horen, vind ik 2 vensters toch wel erg makkelijk :wink:

Memmie; Wat vreselijk balen dat je lichaam zo van slag is. Kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt. Laat het maar snel de 19e worden.

Jammer dat je eerste werkdag zo klote was en je alles zelf uit moest zoeken. Ik zou er dan ook al heel snel klaar mee zijn. Hopelijk vind je snel wat anders. :hug:

Hier alles goed. De klusperiode komt steeds dichterbij en vind het nu alweer spannend. Gister goed met vl gesproken over voogdij, zorg, testament e.d. als ons iets zou overkomen. Gelukkig zitten we daarover op één lijn. Wel vreemd om zo’n gesprek samen te voeren terwijl er nog geen kindje is.

Fijn weekend dames!

Hallo allemaal. Hier even een meld. Ben ff een tijdje niet geweest, maar was zoooo druk. Had ff geen tijd en als ik tijd had was ik zo moe dat ik geen zin had :angel: sorry :oops: Dus soms ben ik er een paar dagen wel en dan een paar dagen niet. Ik weet niet of ik het red om alles nu te lezen. Ga nu eerst ff een paar blz. lezen.

Hier denk ik ongi op komst :frowning: heb buikpijn in mijn onderbuik. Maar goed ff dit weekend afwachten.

Als ik naar het overzicht op de eerste pagina kijk zie ik dat er geen nieuwe mama’s meer bij zijn gekomen :frowning: . Maar ik ga nu ff lezen.

Wat geweldig Robin! Lees nu dat je zwanger bent. Gefeliciteerd. :dance: :dance: :dance:

Memmie wat rot dag heb je gehad meid :hug: