Hoi hoi! Kenza wat spannend… Hopelijk toch geen ongi, ik zal in ieder geval voor je duimen!
Hier gaat alles.goed, begin t wel spannend te vinden, want de vruchtbare dagen zijn weer in aantocht… Hoop dat we ze goed benutten gaan.
Vriendje weet nig niks van wanneer de vruchtbare kansen zijn geloof ik, en dat ga ik ook niet zo benoemen. Ik wil namelijk niet dat het voor hem als moeten beschouwd gaat worden. Hoe pakken jullie dat aan? Of praten jullie er wel zo op die manier over?
Wij hebben het wel over kindjes zelf etc en zwanger zijn, maar dus niet op de klok vrijen zeg maar, alleen weet ik dus wel ongeveer wanneer het zou kunnen lukken. Lastig lastig hihi
nu lekker badderen, ben behoorlijk verkleumd vandaag! Geniet van jullie weekend meiden!
Ik praat er ook niet over, maar zorg gewoon dat het er van komt op de dagen waarvan ik denk dat het de juiste zijn.
Ons buikvisje is ontstaan tussen de rozenblaadjes, waxinelichtjes en chocolaatjes bijv. :inlove:
Aah romantisch! Ik ga ook maar weer eens zoetsappig aan valentijnsdag doen dit jaar komt goed uit haha
Maytje, mijn cyclus is altijd zo onregelmatig, dat ik zelf ook niet weet wanneer we ‘moeten’. Ik ben ook niet zo van het klussen dus jah… dan is het wel moeilijk/lastig natuurlijk. Nu ik ovu-testje gebruik lijkt het duidelijker, al was het deze cyclus natuurlijk ook :thumbdown:
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Ik vind het zelfs nog erg spannend, ook al is het ons 3e kindje :inlove: vanaf vandaag (als ik dag 44 positief ovu-test aanhoud) kan het bevruchte eitje (als het bevrucht is natuurlijk )zich innestellen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Heb al de hele dag een steek in mijn buik, rechts onderin, maar volgens mij te hoog voor een evt innestellig. Hoezo, ik ben er te veel mee bezig :shifty: :roll:
Suc6 en veel plezier met klussen de aankomende tijd! :inlove: Als jullie het sowieso altijd al regelmatig doen, blijf je dat gewoon doen. Je hoeft echt niet iedere dag in je vruchtbare periode. om de dag of 1x in de 3 dagen is voldoende.
Kenza, spannend! buikpijn KAN ook iets ander betekenen he?!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
En kom maar gezellig hier langs als je zin en tijd hebt. Ik ben KOK-verslaafd en kom iedere dag sowieso ff lezen, reageer ook niet altijd hoor. Heb ik ook niet altijd zin in, of heb gewoon niets te melden.
Robin, wat romantisch :inlove: Trouwens, je banner mag niet… :silenced: vertel het je maar vast, voordat je een modie op je dak krijgt
Je mag alleen banners van KOK gebruiken.
Hoe is het met de rest???
Lekker aan het genieten van het weekend?
:-*
Iedereen een lekker weekend gehad? Wij hebben vanochtend visite gehad, super gezellig en vanmiddag na Jesse zijn slaapje zijn we een heel stuk wezen wandelen. Jesse op de loopfiets :inlove: (houdt hij lang vol) en Tycho lekker in de bolderkar :inlove: En dat dan afwisselen. (lekker de skipakjes aan, dus heerlijk warm. Kleine eskimootjes :inlove: )
Nog een week op 't wachtbankje… spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: (uitgaande van de positieve ovu-test op dag 44) Als ik het volgende week zondag nog niet ben ga ik weer testen.
Lekker op pad geweest vandaag dus Memmie! Was ook best lekker weer he! Hadden jullie nog veel sneeuw? Hier ging het best wel.tekeer nog even met de sneeuw, maar ook nog heerlijk buiten geweest em een frisse neus te halen!
Je hebt helemaal gelijk wbt het klussen, met een onregelmatige cyclus weet je t natuurlijk helemaal nooit. Mja wij klussen vrij afwisselend dus we gaan maar op deze voet verder hihi. Hopen dat het op de juiste momenten is. Belangrijkste is uiteraard dat je het leuk hebt met elkaar, maar als je in de tijd zit zeg maar, dan heeft het wel een dubbele lading ofzo
spannend jij tot zondag op t wachtbankje! Hopelijk positief nieuws over een weekje!
Hoe is het met de rest hier?
Hoi,
Pff is weer ff geleden dat ik er was. Druk druk!
Moet nog ff bijlezen maar dat komt wel. Wij zitten middenin de periode en vandaag zou de belangrijkste dag zijn. Maar alleen als mijn cyclus weer 32 dagen is natuurlijk. Mijn vriend ziet de zwangerschap ook helemaal zitten dus hier word netjes om de dag geklust.
T is dan natuurlijk niet altijd even spannend/romantisch maar ja
We hebben ook al een beetje nagedacht over een datum en komen nu uit op juni heel zeker is t nog niet jullie horen t wel.
Leuk weekend gehad. Zaterdag met een vriendin de stad in geweest. Lekker shoppen. En gister met 2 vriendinnen gaan high teajen Haha ik weet niet hoe je t goed schrijft. Erg gezellig.
Nou fijne dag nog allemaal
Memmie; ja inderdaad, ik kreeg een mail dat mijn banner weg moest. Ik vond hem net zo leuk! NU maar zo’n kok ding genomen.
Kenza; spannend!!
ja, balen…
Kenza, weet je inmiddels al wat meer?
Maytje, wat leuk dat jullie met een datum bezig zijn geweest :inlove:
Super dat je mannetje er ook zo in mee leeft. :thumbup:
Mijn man is heel nuchter, vond ik bij de zwangerschappen altijd wel wat vervelend/jammer. Had het hele gebeuren rondom zwanger zijn altijd heel erg verromantisseerd :inlove: Samen op de bank, hij zijn handen op mijn buik, samen kindje voelen, etc. Mijn hij was meer van: heb ik een uur geleden toch al gevoeld? KRAK daar ging je droom :lol:
Ook nu is hij wee nuchter. Ik hoop zo dat het deze ronde toch nog is gelukt, omdat we in de maand oktober helemaal geen verjaardagen hebben en we dan ook een keertje geen zomerkindje hebben (al is dat ook wel heel erg leuk hoor!). mij hij zegt dan, we zien het vanzelf. Je moet jezelf niet zo gek maken. (heeft ie helaas ook wel gelijk in :shifty: :roll: )
Hier vandaag toch nog een keertje een ovu-testje gedaan en JEEJ :dance: het streepje is eindelijk erg licht! het moet dus bijna wel kloppen dat dag 44 dan toch mijn posi ovu test was. Nu maar hopen dat ik straks weer een hele dikke streep heb, maar dan op een andere test
Heb weer 10 zw.testjes besteld :roll: (TIP: via MP, erg goedkoop dames! 10 voor E 5,50. Je hebt ze ook voor 10 voor E 5,25 of 15 voor E 7,60 maar die waren op 't moment even niet leverbaar…).
Ik ga 'es ff kijken wie er allemaal druk aan het klussen zijn en wie er op 't wachtbankje zitten.
@Jeweldrop wrote:
Zo, da’s ff gemakkelijker! Misschien een idee om het lijstje iedere nieuwe pagina ff erop te zetten?
Mijn NOD is 19 febr.
Ook vanuit hier weer even melden. Erg druk weekend gehad, helaas geen tijd voor t forum.
Memmie; Wat fijn dat je een lichte streep op je ovu test had. Nu maar hopen dat het raak mocht zijn.
Wat betreft de nuchterheid van je man, hier is vl ook zo. Die is vreselijk nuchter wat betreft zwanger worden en ik ga er vanuit dat dat niet zal veranderen als we eenmaal zwanger zijn… Gelukkig heeft hij totaal geen problemen met het “extra” klussen en komt hij er ook zelf mee :mrgreen:
Mar; Wat leuk dat jullie de data aan het uitzoeken zijn.
Succes met klussen deze week en hopelijk mag het raak zijn.
Kenza; Heeft je ongi nog doorgezet?
Hier is alles goed. Deze week letterlijk een klusweek. Gaan langzaam aan beginnen om het huis op te knappen, van zolder tot woonkamer zodat alles weer opgeruimd, geschilderd e.d. is voordat er een beebje komt en natuurlijk klussen voor een beebje.
Ben nu al weer nieuwsgierig of het deze ronde raak mag zijn…
Voor andere wordt het alweer spannend zie ik aan het lijstje. Laat het maar snel eind februari, begin maart worden
Vandaag verjaardag van mijn dochtertje :dance: :dance:
Afgelopen weekend heel het weekend druk druk druk ivm alle visite en dan zaterdag as. het kinderfeestje.
Hier nog geen ongi, dussssssssss maar ff een testje er tegenaan,… nope niet zwanger. Nou laat die ongi maar komen…Heb wel eens vaker gehad dat ik een paar dagen over tijd ben. Is nu alleen vervelend omdat ik wel duidelijkheid heb maar nog geen zekerheid :?
morgen weer vroeg op dus ga lekker onder de wol zo.
Kenza, Gefeliciteerd met je dochter! :dance:
Balen van de neg. test :thumbdown: :hug: Kan het niet te vroeg zijn? En idd. laat anders die ongi maar komen! :evil:
Hier begin ik (weer) wat gevoelige (.)(.) te krijgen… Spannend!
Morgen krijg ik de testjes binnen.
Lysken, suc6 met het echte klussen!
Hoe is’t met de rest?
kenza nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
jammer dat de test negatief was… Hopelijk gauw ongi dan… En door naar de volgende ronde
lysken succes met klussen in jullie huis!! En ook voor het andere klussen he haha
Spannend Memmie!!
Ik heb vandaag denk ik mijn eisprong, voelde gister al wat kramperig in mn baarmoeder (als in blaasontsteking maar dan in de baarmoeder) en vandaag aan de rechterkan onderin de hele tijd steekjes.
Dat wordt een romantisch avondje dus
Leuk hoor op valentijn haha. heb nog een klein kadootje neergelegd voor hem, we doen er nooit aan maar toch vind ik dat t wel iets heeft
Oeh Maytje, benutten die ei! :lol: Handig dat je 'em voelt!
Veel plezier vananvond :inlove:
Hoe is het met iedereen?
Hier vandaag weer gewerkt :evil: Mennn, ik ben het nu al zat!
Na je werk (lees: in je eigen tijd!) moet je nog producten afschrijven, artikelen terug brengen in de winkel wat bij de kassa’s is blijven liggen, mandjes opruimen, en evt nog stickeren. Ik baalde echt als een stekker. Had alles afgeschreven en teruggebracht en de mandjes gedaan. 't Was inmiddels al 13.20 uur (terwijl ik tot 13.00 uur moest werken) wilde ze ook nog dat ik de rekjes voor in de winkel nog ging stickeren :evil: Ik was dus pas om 13.35 uur vrij, vind dit dus echt niet kunnen! :snooty: :naughty: Ik moet de gastouder wel gewoon betalen he?! er wordt maar 140% vergoed en aangezien ik redelijk wat reistijd kwijt ben (met brengen en Tycho naar school) zit ik daar al wel op. Dit is dus de volle prijs :evil:
Ook ik er een collega die me constant belt, met ‘tips’ :roll: Erg lastig als je bezig bent met klanten, bluh!
klaagmodus uit
Verder vind ik het erg spannend worden. Heb al wat gevoelige (.)(.) en ben steeds erg moe. Vandaag met lange tanden 't avondeten gegeten, terwijl ik dat meestal erg lekker vind omdat ik aan het afvallen ben :think: :eh: Ben benieuwd of het de ‘juiste’ kwaaltjes zijn
Ik heb de nieuwe testjes vandaag nog niet binnen gekregen :thumbdown: Misschien maar beter ook :lol: Hopelijk morgen!
Fijne avond verder! Ik ga er vroeg in, Merijn (mijn man) heeft kantine dienst, dus die is (alweer) weg…
Heb jullie verwaarloosd :oops: :oops: :oops:
Stap snel weer in! Ik kom heel snel uitgebreid reageren op jullie. Zag iets over een trouwdatum :inlove: , een waardeloze 1e werkdag :hug: , een hele heftige ongi :hug:
Heb veel gemist en kom het snel goedmaken.
hey dames,
memmie:balen van je werk zeg. hopelijk wordt t snel beter. En spannend hoor al die symptomen. hopelijk horen ze idd bij een nieuwe zwangerschap.
shirley: logisch dat je nu wat drukker bent bij de 9 maanden mama’s. maar leuk als je af en toe wat nieuwtjes plaatst bij ons.
Maytje: ik probeer ook steeds op te letten of ik iets voel dat lijkt op een eisprong, lijkt me echt handig als je dat voelt. hopelijk heb je die van jou idd goed benut
Kenza: beetje laat maar nog gefeliciteerd met je dochter. inmiddels al een ongi?
Lysken: al veel geklust (in t huis)? wij zijn ook nog altijd bezig (wonen er nu ruim 3 jaar) zijn ver klaar hoor. hebben nog geen trapleuning en dat zou natuurlijk handig zijn aangezien we geen wc boven hebben.
succes allemaal
Memmie pff wat balen zeg en idd niet netjes zeg… Dat je gewoon ook nog echt werkzaamheden moet doen… Kijk opruimen oid is tot daar aan toe maar nog volledig gaan stickeren is gewoon werk toch…
Shirley tot gauw!
Eitje is goed benut gister :inlove: hihi
voelde vanmorgen nog vaag iets, rest van de dag niks… Ben benieuwd!
Vind t maar rustig hier in het topic! Iedereen druk aan de klus?