Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

:shock: :dance: :inlove:

meiden, heb nu toch echt een 2e streepje gespot, heeeel licht, maar 't zit er. Het is natuurlijk nog erg vroeg en het is nog steeds spannend wat het gaat doen zaterdag/zondag, maar een klein vreugde sprongetje maak ik toch wel! :inlove:

Whaaa Memmie, wat goed!!! gefeliciteerd!!

hier gaat het hem niet worden deze maand… manlief ligt met een longontsteking op bed. Baal ervan…

Go Memmie :inlove:

Goedemiddag!

Memmie; wat spannend! Hopelijk mag de streep snel duidelijker worden!

Wat balen van je werk zeg! Heb je er al wat van gezegd?

Kenza; wat jammer dat de test negatief aangaf. Misschien heb je te vroeg getest of en je ondertussen al ongi?

Maytje; Wat fijn dat je je eisprong voelt en je ei goed hebt kunnen benutten. Nu maar duimen dat het raak mag zijn.

Mar; Het schiet lekker op in huis, maar er moet ook heel veel gebeuren. Wij wonen hier nu ook bijna 3 jaar en alles is wel klaar, maar ook aan een opknapbeurt toe (Lees nieuwbouwwoning met scheuren in stucwerk)Zijn nu druk bezig om de zolder op te knappen aangezien daar straks de logeerkamer komt als er een beebje onderweg is. Nu hebben we alle tijd en kunnen we de kosten ook mooi spreiden :smiley:

Dames wat zijn we rustig deze week!

Hier gaat het redelijk. Voel me wat down sinds gister. Vraag me niet hoe het komt, maar ik heb heel sterk het gevoel dat het deze ronde niet raak mag zijn. Met dat gevoel stond ik gisterochtend op en kom er niet vanaf…

Heb de ovutestje binnen, vanmiddag voor het eerst getest. Duidelijk nog geen ovu.

Tot nu toe wel lekker om de dag geklust en ben eigenlijk wel plan om dat voort te zetten.

Vriendje heeft er in ieder geval totaal geen problemen mee :mrgreen: en ook onze werktijden zitten mee deze week.

Zo lekker met vl op de bank, wat filmpjes kijken en een pizza erbij!

Aangezien ik een druk weekend voor de boeg heb;

Fijn weekend allemaal!

He memmie wat spannend. Zou mooi zijn als t idd zo is.

Lysken wat vervelend dat je je down voelt. Wij zijn idd ook gewoon om de dag aan t klussen. En gaan ook nog ff door Haha.

Wij hoeven op de kinderkamer alleen nog maar plinten en de deur móet er ingehangen worden.

Heb gister nog ff met die vriendin gesproken die zwanger is en doe zei dat de testjes van kruidvat erg goed waren 2 voor 5 euro. Die testte bij haar ook al 4 dagen voor nod licht positief.

Bij mij beginnen de kriebels ook echt te komen. Nog 10 dagen Pfff lijkt een eeuwigheid.

Goeienavond!

Memmie wauw!! Wat super geweldig!! :dance: :pray: Gefeliciteerd :smiley: Ik blijf duimen, en nu maar hopen dat t streepje steeds donkerder wordt :smiley:

Moosje Dat is jammer zeg, is vandaag de dag?

Lysken geniet van je avondje, klinkt gezellig! Dat gevoel had ik vorige maand, en was idd niet raak bij mij, maar ja dat zegt niks toch! Hoop voor jou dat het lukt hoor! Succes met klussen (ook in huis he :wink: )

Mar2 ook aan het wachten, dat wachten duurt idd vreselijk lang he! Pff, ik kan over twee weekjes pas testen…

Vervelend die banners trouwens, nog zoveel dagen tot de redday. we willen geen redday :smiley:

Ik hoop trouwens erg op deze maand…

December vind ik gewoon minder, als ik dat eerlijk mag zeggen. :oops:

We hebben dan echt in de familie al zo onwijs veel verjaardagen en dan de feestdagen niet te vergeten…Ik vind dat voor een kind gewoon minder leuk.

Maar ja t komt wanneer t komt he :smiley:

Heeey Memmie wat geweldig :clap: :clap: :dance:

hier heeft de ongi toch nu echt doorgezet :frowning: maar weer op naar de volgende ronde, helaas. :pray:

Oh Kenza wat jammer!!!

Oh Moosje wat balen!!!

Memmie; wat gaaf!!

Maytje, ik heb ook niks met december, daarom baal ik ook een beetje dat we nu geen actie kunnen ondernemen 8) … Het ei komt binnen nu en zondag, denk ik…

Kenza, jammer zeg… Vol goede moed naar de volgende ronde.,

Robin, hoe gaat het met jou??

Memmie, vanmorgen al getest?? Spat hij al van het scherm?

Vanmorgen mijn lieve zoontje naar school gebracht in zijn robin hood kostuum. Hij vind dat carnaval gebeuren 10 x niks. Hopelijk komt hij goed de dag door…

http://in-vrijheid-bevallen.blogspot.com/2011/10/de-regel-van-naegele-uitgerekende-datum.html

Ik vond nog een leuk artikeltje. Vooral het 2e deel over de eisprong is misschien leuk voor jullie.

Mijn misselijkheid neemt toe inmiddels en de prikkelbaarheid zit er ook flink in.

Weet iemand de naam van die site waarop je je uitgerekende datum kan berekenen, kan zien wanneer de ovultie warschijnlijk was, wanneer de 1e echo kan, wanneer de organen gevormd worden en zo verder? (vrij uitgebreide site, ik kan hem niet meer vinden)

Bedoel je deze Robin?

Edit beheer: link verwijderd

Zo even niet geweest, had gewoon ff geen puf meer 's avonds, zit niet zo lekker in mn velletje ook, maja dat gaat vast wel weer over :shifty:

Memmie: wat vervelend dat je nieuwe werk tegenvalt en wat belachelijk dat je dat nog allemaal buiten werktijd moet doen, dat kunnen ze je toch niet verplichten neem ik aan?

Ennuh voorzichtig Gefeliciteerd, hopelijk wordt het streepje snel donkerder! :smiley:

Kenza: balen dat je ongesteld geworden bent. En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!

Moosje: wat vervelend van je man! Beterschap voor hem. En erg balen dat jullie deze ronde niet kunnen klussen.

Robin: leuk om te lezen dat artikel. Balen dat je misselijk begint te worden.

Voor alle klussers :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik wacht weer geduldig af, doe nu om de dag even een ovulatietestje tot er wat te zien is, dan zal ik er elke dag één doen, maar tot nu toe alleen een teststreepje…

Oh ik heb hem, het was vruchtbaredagen

Owkeej, hier ben ik dan ook weer!

Robin, leuke site! Ik zou dan morgen mijn vruchtbare dagen hebben terwijl een andere site aangaf dat dat pas over 4 dagen zou zijn. Ofwel…veel klussen :slight_smile:

Ook de eerste die je doorgaf ga ik van het weekend eens op mijn gemak lezen. Dat gaat namelijk niet als er een klein draakje door de woonkamer heen gaat.

Jewel, balen dat je niet zo lekker in je vel zit. Weet je ook waardoor dat komt?

Moosje, december is inderdaad een minder leuke maand. Hier al 3 jarigen in december dus hoop ook dat het nu raak mag zijn :slight_smile: Hoe is het met je man? Gaat het al wat beter?

Kenza, go to the next month en dan zijn we allemaal hopelijk zwanger! Ow en nog gefeliciteerd met je dochter.

Ik had bij Dylan de testen van Etos, waren voor mij ook prima maar testte pas toen ik een week overtijd was.

Lysken, dat is balen he bij nieuwbouw dat er scheuren komen. Wij hebben een woning van bijna 30 jaar oud maar ook daar komen nog wel eens scheuren hoor. Ik hoop dat je genoten hebt van je avond bankhangen en het samen zijn met vl.

Memmie, ik zou er gewoon wat van zeggen hoor. Ze kunnen je niet verplichten om langer door te werken als ze je er niet voor betalen. Tenzij het natuurlijk in je contract staat. Wel aangeven dat je het er niet mee eens bent.

Shirley, tot snel weer! Al lees ik ook nog wel eens mee in jullie toppic :slight_smile:

Maytje, wat voor een kadootje had je neergelegd :slight_smile: En is je ei goed benut? Nu komt de spannende periode eraan!

En willen jullie dit jaar nog trouwen of gaat het pas volgend jaar gebeuren?

Hier hebben we gister een feestje gehad, ben namelijk 28 geworden :slight_smile: Zou het niet vieren maar ben toch weer verschikkelijk verwend. Een boek over babygebaren, leesboek, badspul en van het geld dat ik gekregen heb heb ik nieuw luchtje gehaald. Hier is het klussen ook begonnen, spannend hoor. Heb er wel weer zin in al hou ik wel in mijn achterhoofd dat het ook weer 8 maanden kan duren.

Vandaag de bende maar weer opgeruimd, lekker naar de stad geweest, wasjes weggevouwen en nu nog wachten op de laatste die in de droger zit. Morgen boodschapjes halen en de laatste was doen en dan zien we verder wel wat de dag brengt. Zondag hebben we 2 verjaardagen van een nichtje en neefje (broer en zus) en dan zien we ook gelijk weer de familie. En dan is het weekend weer voorbij en gaat de werkweek weer beginnen.

Meiden, fijn weekend en en zal wel weer langskomen om bij te lezen.

Hoihoi!

Hihi wij gaan niet trouwen hoor! Das mar2

Ik denk dat we mijn ei goed benut hebben! Maar nu hopen op een bevruchting he… Spannend hoor!

Ik ben gelukkig niet de enige die december niks vind dus :slight_smile:

Ik denk ook dat t nu nog niet uitmaakt, maar stel je bent al super lang bezig dan denk ik dat het ons minder “uit zou maken”.

Marcella nog gefeliciteerd! Leuk feestje gehad dus! Super hoor! En goed verwend dus :slight_smile:

Moosje heeft je zoontje hrt leuk.gehad op school?

Zag nog een interessant artikel! Binnenkort even voor gaan zitten!

Jeweldrop niet zo lekker in je vel. Knuffie hoor!

Ik ben de afgelopen dagen ook een beetje emo ofzo… Een beetje wazig. Zoals ik me ook kan voelen als ik ongesteld ben… Niks aan, jankebalk hihi. Nou ja gaat wel weer over… Nu lekker weekend hebben.

Sorrie!

Geeft toch niet! :smiley:

Goh wat schrikken he van Friso, ik heb er geen goed gevoel bij… Arme kindjes en vrouw! (en rest van de familie)

Ik ga zo maar eens een tijdje in bad liggen

Inderdaad zeg. Het meest frusterende vind ik is dat ze over een paar dagen kunnen vertellen wat de status is. Ik hoop van harte dat hij er zonder problemen doorheen komt.

Geniet van je bad!

Wist niet dat er hier censuur wordt toegepast. Ze hebben m’n link verwijderd. Op zichzelf niet zo erg, maar ik vind het wel een beetje raar.

Hier vandaag het kinderfeestje en het is nog een puinzooi hier :?

Marcella nog gefeliciteerd.

Hier weer op naar de volgende ronde.

Ja erg he van Friso. Ik hoop voor z’n vrouw en vooral voor zijn kinderen dat hij het haalt. Ook erg voor zijn moeder. Lijkt me echt de ergste nachtmerrie voor een moeder: je kind zo zien.(misschien wel zien doodgaan)

allemaal een fijn weekend