Meiden, het is toch echt waar :dance: :inlove:
Het streepje van de test wordt donkerder. Ik heb er nu 3 gedaan, 16, 17 en 18 febr.
Hij knalt helaas nog niet… Over 2 dagen er nog maar eentje tegenaan gooien.
IK BEN ZWANGER :shock: :inlove:
Ik ga zo met mijn zussie en mem naar de Ikea, leukkkk!
Fijne dag allemaal en tot snel. Dan reageer ik ook ff op jullie! :-*
Yeaahh Memmie wat geweldig zeg! Wauw! Ontzettend gefeliciteerd! :-*
Memmie: nou nogmaals gefeliciteerd, ook voor jou een gezonde zwangerschap gewenst met een gezond baby’tje over 9 maanden.
Blij dat er nu eindelijk duidelijkheid voor je is! :dance:
Kenza: dan had je denk ik een commerciele link geplaatst, heb de link niet gezien dus weet het niet, maar die worden dus verwijderd, staat ook wel duidelijk in de regels. Al is het soms voor ons denk ik onduidelijk of het daaronder valt of niet.
Maytje: dat emo/jankebalk heb ik dus ook, kan wel tig keer op een dag in huilen uitbarsten, terwijl ik dan zelf niet echt weet waarom, heel irritant.
Bedankt voor je knuffel.
December: ik ben zelf in december jarig en vind het ook niks, vier mn verjaardag ook niet meer. Vroeger toen ik kind was boeide het me niet overigens, dan heb je dat helemaal niet echt door. Het is inderdaad een drukke maand, maar als ik dan een kindje mag krijgen, heel graag, maakt me niks uit in welke maand het komt.
Slaan jullie dan zometeen een maand over met klussen om niet in december uitgerekend te zijn?
Marcella: ik weet deels wel waardoor het komt, maar wat ik hierboven schreef kan ik dus ook soms zo maar in huilen uitbarsten. Het zullen wel teveel dingen bij elkaar zijn, spanningen enzo.
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
Gisteravond een licht streepje op de ovutest, dus ga vanaf nu elke dag eentje doen, ik hoop zo dat ik deze maand een eisprong heb
Ik hoop gewoon op deze maand zodat ik me geen zorgen hoef te maken over aankomende maand hihi. Nee hoor wij stoppen niet. Denk hetzelfde als jou wat dat betreft, dat als het mag lukken dan zullen we dolblij zijn. Bovendien kun je dan beter die maand erop ook niks doen want als het twee weken eerder geboren wordt zit je nog in december Maar vind het wel de minste maand als ik eerlijk mag zijn.
Maar we gaan gewoon door hoor! Het is zowieso niet te plannen toch…
Ik hoop met je mee op een ovulatie!
He memmie wat super!
Volgende test maar even showen dan.
Hier is de periode waarschijnlijk voorbij. Heb wel wat gerommel in mn buik/darmen. Soms kleine steekjes ofzo niet heel heftig dus durf er nog niet op te hopen. Ook veel sneller geiiriteerd als normaal en gevoelige/pijnlijke tepels.
Maar daar zeur ik niet over mocht het idd raak zijn.
Ik ben zelf ook in de winter jarig en heb er geen problemen mee december vind ik de leukste maand van t jaar maar wel druk. Voor t kindje is t naarmate hij ouder wordt misschien minder leuk omdat het zo druk is. Maar ja je kunt t idd niet plannen he!
Nou iedereen nog een fijn weekend
En succes
Memmie nogmaals gefeliciteerd meid jeaaah :dance: :dance:
Lekker gaan genieten van die roze wolk. Wens je een hele mooie zwangerschap toe.
Ons maakt het niet uit wanneer de uitgerekende datum is. Als ik maar niet te lang hoef te wachten en als de kleine maar gezond is(en liefst een makkelijke zwangerschap). Van mij mag hij of zij dan zelfs op een feestdag geboren worden. maar November kan ook het ook nog worden toch? Moeten we wel snel zijn misschien dat één van ons op 12-12-12 gaat bevallen. Das toch grappig
Jaa idd 12 12 12 is wel gaaf
heb nog een leuke calculator gevonden http://www.babybytes.nl/Zwanger-worden/ en dan bij proberen, daar kun je je cyclus invullen en dan zie je precies wat je eitje enzo doen per dag. Leuk en.interessant om te zien!
Ben benieuwd of deze link mag blijven staan
…ik denk het niet!
Las ergens dag FertilityFriend links ook niet in het onderschrift mocht, dan dit waarschijnlijk ook niet…
Meiden, thanks voor de felicitaties! :-*
Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten, zwanger na een hele rare cyclus in de 1e ronde :shock:
Dinsdag gaan manlief en ik samen de digitale test doen van CB. (morgen lukt helaas niet, dus nog een dag wachten… :roll: :lol: )
Misschien dat het bij hem dan ook door gaat dringen :mrgreen:
Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben, dames
Gaaf onderschrift memmie
Echt super voor je!!!
Memmie Gefeliciteerd meid! Eindelijk duidelijkheid! :mrgreen:
Maytje; Beetje opgeknapt dit weekend of voel je je nog steed wat emo… Vervelend hoor.
Kenza; Hoe was het kinderfeestje?
Jammer dat de ongi heeft doorgezet, maar nu wel duidelijkheid. Op naar de volgende ronde dan maar!
Moosje; Wat balen dat je deze maand niet kan benutten. Hopelijk knapt je man snel op en kunnen jullie er weer voor gaan!
Marcella; Nog gefelificteerd met je verjaardag. Zo te lezen ben je goed verwend. Hopelijk mag het bij jullie ook snel raak zijn nu je man weer thuis is en hoeft het geen 8 maanden te duren.
Hier was de avond bankhangen met pizza heerlijk!
Jewel; Dat wordt flink klussen de aankomende dagen. Hopelijk kun je je eisprong ontdekken.
December; Hier is die maand ook niet erg geliefd. We hebben al zoveel verjaardagen die maand, waaronder die van mij en mijn vriend. Zijn er ook nog niet helemaal over uit of we doorgaan met klussen of niet…
Hier een druk weekend achter de rug, maar morgen weer lekker vrij.
Heel de week alweer krampjes in mijn onderbuik, maar volgens de ovutesten geen eisprong. Test steeds alleen de controle streep en heel vaag een 2de streepje.
Is het mogelijk dat die dipsticks je eisprong niet opmerken maar dat je er wel een hebt, dat er toch te weinig LH in de urine aanwezig is? Denk namelijk dat ik em gister gevoeld heb, aangezien de krampen en klachten (slijm) precies hetzelfde waren als vorige maand…
Heb overigens wel steeds (laat) in de avond getest, zal er morgen eens een overdag doen.
Wel om de dag geklust, dus dat zou goed moeten zijn…
Hoi,
Marcella: nog gefeliciteerd helemaal overheen gelezen.
Lysken: ik heb ook een paar keer ovu testjes gedaan (allemaal negatief) en ben toen pas beschrijving gaan lezen.
Je mag 4 uur niet plassen. Test rond 12 uur smiddags doen en niet te veel drinken. Geloof ik. Je kunt er (hoorde ik) namelijk naast testen ofzoiets.
Succes
Gaan er trouwens nog mensen naar de 9-maanden beurs?
(Mensen van dit topic dan he ) ik ga vrijdag met een vriendin.
Lysken ik ben weer opgeknapt hoor t weekend! Wer lekker normaal. Gelukkig.hihi. Alleen werd vanmorgen snotverkouden wakker maar ja ook dat gaat wel weer over!
Ovu testen heb ik geen ervaring mee dus kan ik je niets over zeggen.
Geniet van je vrije dag!
Mar2 wij wilden wel graag heen maar denk dat t hem niet gaat worden. Heel misschien aankomend weekend. Jij in ieder geval veel plezier!
hi! ff kijken of het lukt…
Jaaaa! Het is gelukt! :dance:
Duidelijk, toch? :shifty:
Mar2, ik ga niet naar de 9 maanden beurs. veel te ver weg… Lijkt me overigens wel erg leuk!
Maytje, fijn dat je weer bent opgeknapt! Balen dat je nu zo snotterig betn :thumbdown:
Marcella… heb ook jouw verjaardag gemist :think: Sorry… :oops: Nog Van Harte! :-*
Lysken, ovu-testen… Sommige zeggen dat je er 2 op een dag moet doen, anders kun je 'em idd missen (wordt een hele dure business als je onregelmatig bent :roll: ), Bij mij wordt hget streepje naar een eisprong toe wel steeds iets donkerder.
Mooi weer voor een vrije dag! Geniet ervan!
Jeweldrop, is jou ovu-test inmiddels al donkerder? Spannend! veel klus-plezier! :mrgreen:
Kenza, wat heerlijk dat het je helemaal niet uitmaakt, lekker nuchter. :inlove:
Ik moet eerlijk bekennnen dat ik wel heel erg op oktober heb gehoopt :shifty: November ook nog wel, maar dan heb je de Sinterklaas drukte alweer en Dec. hebben we al verjaardagen en de feestdagen dus… Ik denk dat we sowieso dec zouden hebben overgeslagen :oops:
Maar goed, ik hoop dat deze ronde vele meiden mogen aansluiten bij de November 2012 mama’s :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Een streep is een streep Memmie. De test lijkt me duidelijk genoeg! :dance:
Overigens zoals jouw zwtest eruit ziet, zo zagen mijn ovutests eruit. Vandaag weer getest en maar 1 streepje. Niks geen vaag 2de streepje meer te zien. Vreemd hoor.
Blijf voorlopig nog maar even door klussen
Ik heb in mijn vorige cycli ook geen knal posi ovu-testjes gehad hoor. Ze bleven altijd iets lichter dan de controle streep :think:
Misschien is 'ie bij jou dan toch geweest als je streepje nu weer lichter is/wordt.
Mooie test Memmie!
Lysken ook nog druk aan het klussen
Poeh verkouden zijn is erg lamlendig! Maar het heerst hoorde ik al.
Wel heb ik ook een zeurend gevoel in baarmoeder en steekjes in mn lies mja hoeft niets te zeggen maar ja dit had ik vorige maand niet…
Maar goed nog een dikke week geduld voor testen dus…
Lysken: het kan goed zijn als je te weinig LH aanmaakt dat deze dipsticks het niet goed laten zien, zeker als je dus veel urine hebt. Ik had ook gelezen dat je het beste kunt plassen, dan 2 uur niks drinken en dan weer gaan plassen en met die urine de test doen. Lastig blijft het wel, ik kan steeds alleen 's avonds testen, want op mn werk is dat echt geen optie, dus moet dan steeds opletten wanneer ik stop met drinken. Nou drink ik sowieso veel te weinig op een dag, dus geen idee of dat dan nog wat uitmaakt.
En dat je de ene dag een vaag streepje hebt en de volgende dag niet, dat is heel normaal. Ik had gelezen dat je altijd een lichte hoeveelheid LH hormoon hebt. Het gaat er echt om dat je dus echt een duidelijkere streep hebt dan normaal en dat is dan een teken voor je eisprong.
Maar er zijn ook testjes te koop die gevoeliger zijn, als ik deze ronde weer geen duidelijke streepjes heb, dan ga ik van die gevoeligere testen kopen, kijken of ik daar wat op zie dan.
Memmie: mooi streepje hoor! Wat vindt je man ervan?
Ik heb nog steeds alleen maar lichte streepjes op mn testjes, dus volgens mij nog geen eisprong in aantocht. Al heb ik sinds vandaag wel ietsjes meer slijm, maar nog niet heel rekbaar (lekker vies praatje ) en af en toe wat steekjes…wacht weer geduldig af, ondertussen wel regelmatig aan het klussen.
Maytje: balen van je verkoudheid, het heerst idd weer, hoor her en der om me heen ook alweer over een hardnekkig griepvirus…ben benieuwd wanneer de echte griepgolf gaat komen.
Mijn man is inmiddels overtuigd. De CB test van vanochtend zei: Zwanger!
:dance: :inlove:
Hopelijk is je ei snel in aantocht. Veel klus-plezier!