Wat goed memmie! Gefeliciteerd!
Ik denk dat de ovutest van gister fout was. Vanmorgen 2 duidelijke streepjes, donkerder dan de andere. Ook zeurende buik aan rechterkant. Vanavond maar weer klussen. Spannend!
oeh Lysken, aan het werk :mrgreen: :inlove:
Go Memmie! Wat is je uitgerekende datum? Eind okt of begin nov? En bij wie ga je mee kletseb?
Go Lytsten! Knallen maar
Hier afgelopen zondag mij ei gehad volgens mij. Voor het eerst dat ik hem bewust gevoeld heb. Gelukkig hadden we sochtends nog gezelligheid in bed ;-). Dus wie weet is het nu bij ons ook raak.
Laten we het hopen Marcella!!!
Memmie nu duidelijk in beeld zwanger
Lysken ook druk klussen vandaag :d
Wat voor zwangerschapstesten gebruiken jullie? En doen jullie urine in een potje (of waarin) of plassen jullier er direct op zeg maar haha
He
memmie daar was ik ook dik tevreden mee haha. Hopelijk mogen wij ons allemaal nog bij jou nieuwe topic voegen haha.
Lysken: klusze!
Marcella: wat handig dat je je ei gevoeld hebt. Als ik nu niet zwanger ben hoop ik m ook te voelen de volgende ronde.
Maytje: ik heb ze besteld op matcare. Goedkope. Daarbij moet je in een potje plassen en met een pipetje een druppen op dat dingetje aanbrengen. Nog niet geprobeerd. Een vriendin van mij was erg tevreden over de test van kruidvat 2 voor 5 euro geloof ik. Ik heb ook een CB liggen maar daar hoor ik wat mindere verhalen over. Ook heb ik ze al wel bij de apotheek gehaald maar daar zijn ze altijd wat duurder.
Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar een potje haha. Is niet zo’n gehannes. Ben altijd bang dat ie anders niet lang genoeg in de straal is geweest of dat ik er naast pies haha.
Ik kan echt niet meer wachten. Nog 5 dagen officieel. Heb buiten zeurend gevoel in buik/baarmoeder en wat meer slijm niet echt symptomen. Maar ja we zien wel. Heb wel vandaag een emotionele bui (maar dat kan ook zijn omdat ik all you need is love heb teruggekeken. En dan houd ik t nooit droog haha)
Nou succes allemaal
Ja daar ben ik dus ook bang voor idd dat t niet helemaal goed gaat als je rechtstreeks doet hihi :shifty: dus ik ga ook maar eens een potje opscharrelen om t in te doen haha
Ik heb er nog twee of drie liggen volgens mij (midstream) ik hoop dat ik niet meer hoef te kopen We zullen zien
Ik heb hetzelfde als jou qua symptomen, bijna niks idd alleen kramperig. Spannend 5 dagen! Ik duim!! Ik nog 8, maar ga denk ik volgende week dinsdag testen als het nog nodig is
Spannend mar2!
Testen komen bij mij bij babyboom uit rotterdam vandaan. En daarbij moet je het opvangen in een potje.
Ik zie overigens in mijn banner dat mijn ei nog moet komen naja we klussen gewoon nog even door
Marcella mijn banner loopt ook iets anders dan mijn gevoel. In berekeningen had ik mijn op 16 feb moeten hebben maar ik voelde hem op 14. Vandaar dat ik volgende week dinsdag al wil testen (is 14 dagen na ei)
mijn testen komen daar ook vandaan. Midstreams heb ik 5 voor 6 euro betaald toen ofzo.
Valt prikkelbaarheid ook onder de symptomen? :twisted: pfffff
ff via foon… Klinkt loos, maar wedewrom de belofte dat ik heel snel mijn laptop op zal zoeken.
Vandaag echo gehad. In aanleg een tweeling, nu nog maar 1 smurf. Andere vruchtzakje heeft geen activiteit. Blij dat het met smurfie goed gaat. Beetje dubbel om over nr 2 te horen.
5 mrt een nieuwe echo om dan te kijken hoe het eruit ziet.
Veel liefs voor jullie!!
:-*
Ik heb mijn zwangerschapstestjes via MarktPlaats gekocht. 10 voor E 5,25 (of 15 voor E 7,60) incl verzneden. Zijn ook van die dipstickjes.
De digitesten van CB heb ik met 50% korting gekocht, anders is het me ook veeeeel te duur. Nu 3 voor E9,99. Moest een keertje kunnen vond ik zelf :lol:
Spannend meiden, paar een (bijna) eisprong en een paar op ‘t wachtbankje. Mijn duimen draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Shirly, ik kan me voorstellen dat het ff dubbel is. :hug: Maar fijn dat 1 kindje het wel goed doet. :inlove:
Ik ga even eten, pizza :drool: De verdoving is nu eindelijk een beetj uit mijn mond aan het trekken. "hongerrrrr’
Zijn we eerst weer een halfjaar verlost van de tandarts :dance:
Misschien nog tot straks!
:-*
Een dubbel bericht idd shirley! Hopelijk blijft deze kleine goed zitten!
Memmie eet smakelijk! Tandarts weer gehad
Spannend Shirley. Laat beebje 1 het in ieder geval goed blijven doen en mocht beebje 2 het ook gaan doen dan is dat uiteraard mooi meegenomen.
Shirley; Oh leuk de echo, maar wat kl*te van nr. 2. Hopelijk blijft met smurje 1 alles goed gaan en wie weet wat nr 2 nog gaat doen.
Spannend mar en mayte. Nog een klein 1,5 week en jullie weten meer.
Marcella; Weet je zeker dat je je ei gevoeld hebt? Misschien toch nog maar even doorklussen.
Hier snap ik er echt niets meer van. Vanmorgen nog 2 heel duidelijke strepen op de ovu test en nu helemaal niets meer. Alleen de controle streep, de rest spierwit
Zondag voor het laatste geklust… Hoop zo dat ik mijn ei niet gemist heb!
Mijn nod zou dan 4 maart zijn.
Shirley: idd erg dubbel. Gelukkig 1-tje wel al activiteit.
Hier is nog spannend. Veel gerommel en vanochtend meende ik wat misselijk te zijn maar dat kan absoluut ook verbeelding zijn Haha.
Morgen ga ik er alvast een testjes tegenaan gooien te vroeg mischien maar kan echt niet wachten.
Spannend Mar! Zal voor je duimen :thumbup:
Hier ben ik echt in de war. Vanmorgen nog een ovutestje gedaan en deze was knal. De teststreep veel donkerder dan de controlestreep. Blijkbaar heb ik dan toch gister of vandaag mijn eisprong. Gelukkig afgelopen nacht nog heerlijk geklust. Maar goed ook want vanavond zal het er niet in zitten aangezien ik laat thuis ben van mijn werk.
Nu zijn de ovutestjes op en bestel ze ook niet bij. word gek van die dingen :oops:
Lysken, als je een knal posi ovu-test hebt dan komt je ei binnen 24-48 uur. Als je afgelopen nacht nog hebt geklusd dan is dat vldoende als het vandaag niet gaat lukken! Spannend! :thumbdown: :thumbup:
Mar2, spannend! ben beneuwd of je misschien alk eenheel licht streepje kunt spotten. ik had dat toen wel 4 dagen voor mijn NOD. de dagen erna (4 :oops:) steeds donkerder. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Enneuh…prikkelbaar zijn KAN ook een symptoom zijn, herkenbaar :lol:
Zoooo… nu even vanaf de laptop.
Echo van Smurf was hartstikke goed. Ben één dag achteruitgezet qua UD, namelijk 02.10.12. Maar dat zegt nog niks. Smurfje werd precies op 8 weken gemeten. Dat betekent dat een tweede Smurfje ook al hartactiviteit had moeten hebben. Er is wel wat weefsel te zien in het vruchtzakje, maar de VK kon geen hartactiviteit ontdekken.
Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat Smurfje 2 het alsnog blijkt te “doen” strakjes. De echo over twee weken is ook voornamelijk om te zien hoe mijn lichaam (sorry voor de woordkeus) het opruimt. Mogelijk krijg ik ook nog een bloeding, dus daar moest ik niet van schrikken.
Het was een hele schok om te zien en horen. En het klinkt misschien heel ondankbaar, maar ergens ben ik wel blij / opgelucht dat het er uiteindelijk maar één zal zijn. Ik heb er natuurlijk al twee rondlopen. Om drie over te slaan en gelijk naar vier, dat had ik wel heel heftig gevonden hoor. Hopelijk begrijpen jullie hoe ik het bedoel.
Wat jullie betreft, er wordt volop getest, geklust en afgewacht las ik. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!!! Ik duim voor jullie meiden :-*
Shirley ik kan het begrijpen hoor dat je blij bent met 1, zeker als het om een.derde gaat dan is 4 idd veel ineens. Vind dat je dat best mag zeggen ook… Maar wat fijn dat smurfje het goed doet!
Mar2 ik ben benieuwd of je al getest hebt vandaag, en uiteraard hoop ik op een positieve!!
Vraagje aan de al zwangeren, of al mama’s: hebben jullie iets van de innesteling gemerkt? Volgens een aantal cyclustellers op internet zou ik nu ongeveer mijn innesteldag (gehad) hebben. Maar ik merk niks dus tja…
Omdat je veel leest over licht bloedverlies of iets maar ii heb nergens last van… Afwachten maar, maar om goede hoop te.houden hoop ik dat er meiden zijn die er niks van gemerkt hebben
En Mar2, heb je er vandaag een testje tegenaan gegooid?
Shirly, ik snap je best hoor meis! Ik ben ook zooo ‘bang’ dat het er misschien 2 zijn. Ik vind 1 tegelijk ook genoeg. Ik ben zelf een van een 2-ling en heb van mijn ouders gehoord dat het best hectisch is, zeker als je al 2 kindjes hebt lopen (mijn zusje en ik kwamen als verrassing na 2 broers).
Ik hoop dat het andere vruchtzakje + weefsel zonder al teveel ‘gedoe’ verdwijnt en dat smurfje goed mag doorgroeien!
Maytje, ik heb dit keer niets van de innestelling gevoeld. Bij de jongens heb ik heel licht bruinverlies gehad maar weet niet zeker of het de innesteling was omdat mijn cyclus altijd erg onregelmatig is geweest.
Ik wist dit keer door de pos. ovu-test dus ook wanneer de innesteling evt. +/- zou gaan plaats vinden en weet nog dat ik dacht, ik voel niks… 't zal wel niet zijn gelukt. Het zegt dus helemaal niks!
Afwachten is echt het enige wat je kunt doen…
Hoe is het met de rest???
FIjn weekend allemaal! :-*