Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

He

Allereerst nod niet getest Pff durf niet Haha. Ik ga morgen naar de 9 maanden beurs dus morgen ga ik ff testen. Dan ben ik een dag dichter bij de nod en ik kan natuurlijk niet daar rondlopen terwijl ik misschien zwanger ben en t niet weten haha.

Shirley je reactie is heel begrijpelijk.

Morgen langere post. Ga nu lekker met VL op de bank tv kijken

Shirley; Lijkt me inderdaad een hele schok om te horen/zien dat het er 2 waren. Maar gelukkig is alles goed met smurfje 1.

Zo vreemd/hard vind ik het overigens niet dat je best opgelucht bent dat er 1 op komst is. Je hebt er al 2 rondlopen en van 2 naar 4 lijkt me inderdaad heftig.

Maytje; Jouw nod komt ook alweer dichterbij. Spannend hoor!

Mar2; Ben heel benieuwd of je morgen misschien al posi test. Veel plezier op de beurs

Hier is alles goed. Het gerommel in mijn buik is flink aan het afnemen. Gister nog wat krampjes gehad, maar vandaag is het verdacht rustig vergeleken met de afgelopen dagen.

Nu maar afwachten en heel hard duimen dat het deze ronde gelukt is.

Schat de kansen deze ronde beter in dan de vorige, maar ergens heb ik ook weer sterk het gevoel dat het niet gelukt is.

Heb me (tot nu toe) voorgenomen om op 5 maart een test te doen, aangezien vl dan ook vrij is.

Fijn weekend allemaal!

Goedemorgen!

Ff snel over innesteling: 1e 2x wel flinke steken kramp, geen bruinverlies oid. Dit keer niets. Het wil dus allemaal niets zeggen.

9 mnd beurs en dan niet weten of je zwanger bent? Nee… Idd maar ff testen! Spannend!

fijn dat jullie het begrijpen zoals ik het bedoel. Vk heeft gezegd dat eventueel bloedverlies door de 1 niets hoeft te betekenen voor de ander. Maar Venix, ik vind het inderdaad een eng idee. Hou me wel vast aan wat de VK gezegd heeft. Wil kunnen blijven genieten.

We hebben geen glazen bol en gaan er maar vanuit dat Smurfje weet wat ie doet :wink:

Ik heb alle 3 de keren niets gemerkt van innesteling.

He dames.

Vanochtend getest. Neg. :frowning: helaas. Ik wacht nu zondag af en kijk dan als ik niet ongi ben of ik nog een testje doe.

Ff afwachten dus nog. Jammer maar ga straks lekker genieten van alle leuke en lieve hebbedingen op de beurs haha.

Spannend voor de volgende testers succes :pray:

Hier zou vandaag de innesteling ong moeten zijn mocht ik een beebje dragen. Bij mijn vorige heb ik er niks van gemerkt.

Toch fijn om te lezen dat je het niet hoeft te merken dus… Ik dacht al dat het dan niet gelukt was, maar er is nog hoop. Nog even geduld dus.

Mar2 wat jammer zeg!!! Maar evengoed veel plezier vandaag!

Shirley: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Maar wat vervelend dat 1 zakje leeg was. Hopelijk blijft de ander goed zitten en groeit het uit tot een mooi en gezond kindje!

Ik begrijp je gevoel. Zou mij ook heftig lijken als je er ineens 2 bijkrijgt.

Mar: wat balen dat je negatief getest hebt. Hopelijk was je gewoon te vroeg, duimen blijven draaien! Hoe was de beurs?

Spannend voor de meeste dames! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier nog steeds niks te zien op de testjes, alleen maar hele lichte streepjes elke dag. :cry: vandaag alweer op dag 26, dus ben bang dat er dit keer weer geen eitje zal komen…

Heb nu andere ovu-testjes besteld, die ook reageren op weinig LH, ben benieuwd of daar dan wat op te zien is.

hehehe :mrgreen: ja lekker nuchter hiero. gewoon op naar de volgende poging. :wink: Daar wilde ik trouwens nog iets over zeggen. is het normaal dat je nog menstruatiepijn hebt als je al dagen niet meer ongi bent? Ik heb het gevoel dat dit niet standaard is.

Het kinderfeestje was erg leuk. Maar ik ben ook blij dat het maar 1 keer per jaar is :mrgreen: :mrgreen: al die gillende meiden :lol: :lol:

Eerst taart met limo. Daarna spelletjes gedaan en lekker geknutselt. Daarna frietjes en nuggets. Was geslaagd feest. Zaten mekaar alleen met verf volte kliederen :shock: dat was minder voor mij de kleren. (hadden wel een vuilniszak aan, maar ja dan heb je de mouwen nog niet bedekt).

Shirley: ik snap wat je bedoelt. kan me voorstellen dat de overgang groot is. Ik zou ook even moeten slikken hoor. Ik ben blij voor je dat het met smurf 1 allemaal goed gaat.

Mar; Wat jammer dat de test negatief was. Hopelijk heb je te vroeg getest. Hoe was het op de beurs? Nog leuke ideeen opgedaan?

Shirley; Probeer inderdaad te genieten van je zwangerschap. Zal vast goed komen met smurfje 1.

Marcella; Bij jou ook alweer spannennd. Nog een ruime week en wie weet dan goed nieuws.

Maytje; Nog een paar dagen spannend hoor. Weet je al wanneer je gaat testen?

Jewel; Wat vervelend dat er nog niks op de testen te zien is. Hopelijk geven de andere testjes je wat meer duidelijkheid.

Kenza; Good luck in de volgende ronde!

Hier zou vandaag ongeveer de innesteling moeten zijn. Denk niet dat ik er eventueel iets van ga merken aangezien ik ziek ben. Vreselijk verkouden, keelpijn, koorts, diarree en dus ook buikkrampen. Lang leven de griep! :frowning:

Duik maar snel mijn bedje weer in en hopelijk over een paar dagen weer beter.

Kenza dat klinkt als een geslaagd feestje! Veel succes deze ronde!!

Lysken, ik ga denk ik dinsdag testen… Ik heb wel wat klachtjes waarvan ik denk ja, zou het zo zijn? (weet dat het ook met het ontpillen te maken kan hebben, dus ik pin me er niet op vast)

Maar ik dacht vandaag ineens of zal ik morgen testen? Maar dat is dan te vroeg denk ik dat als die negatief is, ik toch moet wachten om nog een keer te doen… en ik durf niet zo goed

Hoi allemaal,

beurs was leuk maar erg druk. heb niks gekocht. wel sokjes gekregen en nog een ander pakketje.

met mn moeder die altijd op de 9 maandenbeurs staat (kaatje katoen) ben ik nog even over de huishoudbeurs gelopen. heb een mooie kan (oldlook) van haar gekregen. gaat er van jullie misschien iemand katoenen luiers gebruiken?

savonds kwam mijn vriendin met haar mooie buikje. was wel klein beetje jaloers haha.

vind t heerlijk om met haar te kletsen en ook sms-en enzo. ook om jullie verhalen te lezen. je deelt iets nu dat je eigenlijk tegen iedereen wil vertellen maar dat is niet zo handig haha. krijg je steeds allemaal die vragen, oordelen enz…

nou morgen mijn NOD ben benieuwd. voel op t moment niet veel.

Maytje, Marcella en Lysken voor jullie is t ook wachten nu he…spannend :pray:

jeweldrop: lastig dat je niks ziet… ik zag ook steeds niks en ga denk ik temp. meten volgende ronde.

hopelijk iedereen zo een beetje gehad.

Mar2, leuk dat je geweest bent alleen wel weer jammer dat het heel druk was. Ik ben laatst naar de 9maanden beurs geweest op vrijdagmiddag om half 3 en had alle ruimte :slight_smile: Volgende keer doe ik dat gewoon weer.

Nee ik heb geen katoenen luiers gebruikt en ga dat ook niet doen. Weet niet waarom denk vanwege alle verhalen over hoe het vroeger ging.

Spannend hoor morgen je NOD.

Als je gaat tempen moet je er rekening mee houden dat je dit wel in bed/net uit bed moet doen want dan is je temp het beste te controleren. Heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan.

Maytje, spannend hoor! Ik herken het vroege testen wel, was daarna altijd zo teleurgesteld en dan moet je nog ongesteld worden. Ik hoop dat je uiteraard positief test :slight_smile:

Lysken, wij lopen gelijk. Ik heb mijn banner iets naar voren gehaald omdat ik wist wanneer mijn ovulatie was dus tel er dan maar 15 dagen (ong) bij en dan hoor je ongesteld te worden. Heel veel beterschap.

jeweldrop balen zeg dat het niet duidelijk is. Misschien is temperaturen ook wel iets voor jou. Al die testjes kosten toch ook geld en een thermometer heb je vast wel in huis. Ik hoop dat je snel je ei mag hebben.

Hier gaat het allemaal goed. Vandaag wat bloedverlies en heel stiekem geeft mij dat een beetje hoop op innesteling. Niet te hard van stapel lopen uiteraard maar toch…

Dylan is al een paar dagen behoorlijk aan het hoesten en gisteren en vandaag wilde hij niet slapen overdag, ook had hij verhoging helaas. Ik hoop dat morgen een stuk minder is anders mag ML maandag naar de huisarts met hem. kijken of ze iets tegen het hoesten hebben want het is nu niet leuk meer. Niks lijkt te helpen.

Zou vanavond met een vriendinnetje gaan stappen (heb ik al sinds mei 2010 niet meer gedaan) maar heb helaas niks meer van haar gehoord. Baal er zo van. Ga er bij haar nooit vanuit maar toch is het iedere keer weer een domper als ik niks hoor.

Ik ga weer even tv kijken dan lekker vroeg naar bed want dan is het snel weer morgen.

Fijne avond en slaap zacht iedereen

Mar; Vandaag je nod. Spannend hoor! Heb je nog een test gedaan?

Maytje; Nog maar 3 dagen tot je nod. Spannend meid.

Marcella; Zie nu inderdaad dat wij gelijk lopen. Ben zo benieuwd of het raak mag zijn.

Hopelijk is dat bloedverlies bij jou inderdaad een innesteling.

Nog maar een weekje te gaan en dan weten we hopelijk meer.

Hier nog steeds ziek. Bah heb er echt genoeg van…

Lysken: wat balen dat je ziek bent! :thumbup: draaien voor een evt. innesteling

Maytje: spannend hoor! :thumbup: voor een positieve test!

Mar: al iets van een naderende ongi te merken?

Marcella: ik heb vorig jaar wel eens geprobeerd met temperaturen, maar ik kon er niet echt wijs uit worden. Er was mij toen trouwens verteld dat je echt alleen maar in bed mag tempen, dus niet als je net opgestaan bent. Ik zelf had toen zoiets van, wat zou die 5 minuten tijd nou uitmaken?

Spannend hoor een beetje bloedverlies, :thumbup: voor een innesteling!

En wat balen dat je vriendin niks heeft laten horen terwijl jullie uit zouden gaan, dat is niet echt netjes!

Hier vandaag ineens een vette streep op het ovutestje. Dit was dan zo’n gevoelige test. Heb gelijk met zo’n normale test in hetzelfde urine nog een keer getest en daar was het streepje nog steeds wel lichter dan de teststreep, terwijl die op de gevoelige net zo donker of misschien wel iets donkerder als de teststreep is. Nu dus een beetje in twijfel, maar ik ben al lang blij dat er uberhaupt iets te zien is. Waren al ongeveer om de dag aan het klussen, dus dat houden we nu nog even vol… :pray:

Als ik nu naar mijn banner kijk, dan klopt het wel, dan zal ik dus toch weer een cyclus van zo’n 41/42 dagen hebben.

Hoi hoi!

Mar2 vandaag NOD… ben benieuwd meid!

Marcella gaat het al wat beter met Dylan??

Wat zuur dat je niks van je vriendin hebt gehoord voor het stappen zeg… Niet zo netjes ook he, hopelijk heb je evengoed een leuke avond gehad…

Lysken beterschap! Ik begin net weer wat op te knappen gelukkig… Maar blegh wat kun je je dan lamlendig voelen he!

Jeweldrop klus ze!! :inlove:

Zoo… mijn NOD komt nu echt dichtbij… ik ben echt heel benieuwd… Ik had van de week allemaal dingen die ik vorige maand niet had… dus dat geeft een beetje hoop…(valse hoop waarschijnlijk maar ja, hoop doe leven zeggen ze toch 8) ) Maar ja nu het echt zo dichtbij komt twijfel ik er weer aan. :eh: Erg he, maar ja het enige wat je kunt doen is geduldig afwachten… Maar mijn (.)(.) doen nu wel echt extreem pijn al een dikke week… :think:

even een onsmakelijke vraag:

blijven jullie na het klussen nog lang liggen en zo ja, hoe lang dan? en hoe lang duurt het daarna voordat je het er weer uit voelt lopen? Ik heb het idee dat er allemaal zo snel weer uitkomt, ook als ik even ben blijven liggen…of is dat wat anders? :oops:

ligt eraan of het er snel uitloopt of niet, en dat wisselt meestal eigenlijk. Misschien kun je iets onder je billen leggen (kussen ofzo?) dat je daar wat hoger mee ligt? in de trand van zwaartekracht de andere kant op laten werken?

Benen in de lucht voor 20 min :stuck_out_tongue:

Dylan is nog steeds niet opgeknapt, naja wel van het hoesten dat is een stuk beter. Gisteren en vandaag koorts en de hele dag huilen, niet willen slapen, weinig drinken.dus nog 3 dagen aankijken en dan naar de ha toe.

Morgen weer werken :?

of handstand tegen de muur :stuck_out_tongue: nee gekheid :wink:

Ach sneu zeg hopelijk knapt hij gauw op!