Hoi,
Hier denk ik allemaal ongi klachten pijnlijke (.)(.) Geprikkeld humeur. Zeurend gevoel in onderbuik en rug . Hopeljk zet t snel door en kunnen we op maar de volgende ronde.
Jeweldrop ik blijf altijd gewoon ff liggen niet overdreven lang ofzo. Mocht t over een paar maanden nog niet gelukt zijn gooi ik mn benen wel de lucht in haha.
Maytje idd spannend voor Jou helemaal met die pijnlijke (.)(.) En andere sym
Hoop dat ik niemand ben vergeten doe veel VIA de telefoon en dat werkt toch niet zo handig als de pc maar ja. Fijne dag allemaal ptomen.
Lysken wat balen dat je nog zo beroerd bent. Beterschap!
Marcella hopelijk was t idd de innestelling.
Is er toch iets mis gegaan in mn vorige post haha t staat een beetje door elkaar maaja jullie komen er wel uit.
Mar2, het kunnen natuurlijk ook zwangerschapsklachten zijn he!
Heb je er niet nog een testje tegenaan gegooid? Of heb ik dat gemist?
Maytje, spannend hoor! mIjn duimen draaien!
Jeweldrop, ik bleef ook altijd maar even liggen. Deze keer eigenlijk niet eens. Aangezien we meestal 's avonds vrijen is het erna ff plassen en schoon poetsen en dan slapen. Als je na je man je hoogtepunt krijgt, schijnt het zo te zijn dat door de samentrekkingen van het orgasme van de vrouw het sperma naar binnen wordt gezogen. Misschien ook een tip?
Lysken, hoe gaat het nu met je? Beterschap :hug:
Marcella, spannend! Ik hoop dat het idd een innestellings bloedinkje was Beterschap voor Dylan :hug:
Hoe is het met de andere meiden?
Ik heb een echo afspraak staan :dance: 9 maart mag ik ff kijken, spannend!
:-*
he memmie
heb er gister idd noch maar eens 1 gedaan helaas neg. dus laat maar snel komen die ongi.
leuk van de echo. ben benieuwd. even showen he als dat gaat!
Wat jammer Mar dat de test weer negatief is… Misschien toch nog te vroeg getest? Je klachten kunnen beide kanten opgaan
Hopelijk heb je snel duidelijk en dan eventueel een nieuwe ronde, nieuwe kansen
Memmie; Wat leuk dat je een afspraak hebt staan voor een echo. Leuk en spannend.
Maytje; Nog geduldig op het wachtbankje. Spannend hoor meid.
Blijven liggen; Hier wordt er nog even nageknuffeld en dan het bed uit. Zal hooguit een min of 5 a 10 zijn dat ik blijf liggen. Moet altijd heel nodig plassen na de seks…
Hier nog steeds ziek. Vandaag wel wat steken aan de linkerkant van mijn buik en gevoelige (.)(.) maar dat kan net zo goed van de griep komen. Hoop maar niet teveel op een zwangerschap, aangezien ik dinsdag een knal ovutest had en we maandag voor het laatst geklust hebben. Daarna beide de griep te pakken en is er van het klussen niets meer gekomen.
even blijven liggen, maar of dat echt uitmaakt weet ik niet, en inderdaad orgasme na die van je man proberen te krijgen.
even een :hug: voor mar2 wat vervelend dat je test negatief was.
Toevallig hadden hubby en ik het er gisteren nog over: Zou dat echt werken met die benen omhoog . Zijn antwoord: de schietkracht is al genoeg :roll: heheheh :mrgreen: mannen, het blijven macho’s maar wel schattig.
Zie trouwens dat mijn vruchtbare dag morgen is. Daar maar ff optimaal gebruik van maken.
Mar: wat balen dat de test nog steeds negatief was, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Lysken: nog steeds ziek, je hebt t flink te pakken :hug:
Dinsdag een positieve test en maandag voor t laatst geklust is toch niet erg? Als het goed is zijn de zaadjes dan nog wel aanwezig hoor.
Kenza: succes met klussen.
Hier net nog steeds een streep op de test, niet heel veel lichter als gister. Heb vandaag ook al de hele dag erge steken links, soms dan moet ik echt ff gaan zitten, zoveel pijn, is dat wel normaal? Heb ik in ieder geval nog nooit eerder gehad.
Mar2 ontzettend jammer zeg! Duim voor je dat je snel ongi bent en op naar de volgende ronde!!
Memmie wat gaaf een afspraak voor echo! Leuk zeg!
Lysken bah griep!! Beterschap! Och maandag moet toch kunnen! Dan lag er vast nog een voorraadje klaar toen je ei sprong! Dus het zou toch best kunnen!
Kenza zet hem op!!
Hier alles oke… Voel me alleen wel een beetje neigen naar een ongi… Ik hoop dat ii het mis heb maar ik herken de pijn in mn baarmoeder er wel van… maarja afwachten ik heb nog niks geen bloed.
Had ik deze ronde ook jeweldrop… Dat ik haast krom moest staan van de steken… Weet niet… Misschien een dik ei? Nee geintje weet niet of dat kan wel heel vervelend!!!
Misschien je ei aangezien je test ook goed was.
Hier last van mijn buuk. De hele tijd voel ik bubbeltjes :s niet leuk!
Ja het zal sowieso de eisprong wel zijn, maar ik wist niet dat dat zo lang pijn kon doen, heb er echt al pijn van sinds ik opgestaan ben…
Maytje: hopelijk geen ongi
Marcella: bubbeltjes van je darmen?
ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor alle meiden. Veel die nu richting NOD gaan. Spannend!!!
Veel via foon, dus lastis om te onthouden met mijn dementerende brein.
Marcella, hopelijk knapt Dylan snel op.
En dat borrelen… Niet om valse hoop te wekken, maar dat had ik ook voor mijn NOD…
Mar2, jammer van die test. :hug:
Jeweldrop :hug: , hopelijk gaat de pijn snel over
Maytje, spannend!
Lysken, beterschap
Kenza, klusze :mrgreen:
hopelijk alles goed onhouden :shifty:
liefs!
Hoi Shirley! En hoe gaat het met jou en de zwangerschap??
Goeiemorgen!
Voelde me vanmorgen nog steeds ongesteldachtig… maar de test geeft een licht streepje!! :shock:
Aaah maytje spannend… Hopelijk morgen ofzo donker streepje bofkont!
Ik wil ook een streep haha.
Hier helaas nog geen ongi.
Gelukkig is hier de bubbeltjesbuik weer verdwenen. Dylan was vanchtend weer op normale temperatuur. Wel naar kvd gebracht en nu thuis aan de slag voor het geval hij toch weer verhoging krijgt en ik 1,5 uur onderweg ben om hem dan te halen.
Memmie, jij was toch ook aan het afvallen? Hoe doe je dat nu?
Maytje, streepje! Hell yeah
Mar2, vervelend he moeten wachten tot het doorzet.
Cb digitaal geeft zwanger 1-2 aan :shock: omg its for real!!
Lieve Maytje! Wat ontzettend leuk voor jullie! Geniet maar lekker van je paarse wolk (blauw en roze = paars)
Dank je wel!!! :inlove:
Vind t nog wel eng hoor, voel nog steeds krampjes namelijk… maar via google vind ik gelukkig wel dat dat normaal is…
Ik duim ook voor jullie meiden!!!