Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Maytje wat geweldig!!! Gefeliciteerd meid!

He maytje wat super. Zoooo jaloers!

Maar geniet er maar van. En hou ons op de hoogte natuurlijk!

Jeej Maytje :dance: Gefeliciteerd!

Handig he, zo’n digitale test? Geen gedoe met vage lichte dunne streepjes!

Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst! November, ook een mooie maand!

Meiden die aan het klussen zijn: Veel plezier! Dat het eitje maar goed benut mag worden :pray:

Meiden op 't wachtbankje: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Meiden die net ongi zijn of moeten worden :hug: :hug:

:-*

Oooowww maytje wat gaaf, gefeliciteerd hoor! :dance: :dance:

Shirley: volgens mij redelijk goed onthouden allemaal…maar je vergeet je zelf :wink: Hoe gaat het met je?

Maytje: ooooh wat spannend! Gefeliciteerd! Ook voor jou een gezonde zwangerschap met een gezond kindje over 9 maanden gewenst!

Is het nieuws al een beetje geland? En wat vindt je man/vriend ervan?

Hier de erge pijn van gister weer weg, af en toe een nog wat licht steekjes. Ben benieuwd wanneer ik nou precies mn eisprong gehad heb. Hopelijk hebben we op de goede momenten geklust :pray:

Hoi!

Bedankt voor de felicitaties! We kunnen het zelf amper geloven hihi!

Vriend is er ook helemaal gelukkig mee! Wel apart hoor, we hadden echt gewoon zo niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Wat ik volgens mij al aan het bgein van t topic vertelde, ik heb altijd al het idee gehad dat het lang zou gaan duren… Maar dit is echt een kadootje zo!

Vind wel geinig dat ik toch wel al wat symptomen herkende voor ik ging testen, maar echt ik heb die eerste test vanmorgen wel 100x bekeken, kon t niet geloven!!

Nu maar hopen dat het goed blijft zitten en mag uitgroeien tot een mooi gezond kindje! Want ben nu al onzeker of het wel blijft zitten… maar ja dat moet je allemaal maar afwachten he.

Voor de rest succes weer gewenst! ik duim volop voor jullie! :inlove:

Wel bijzonder dat jullie de enige mensen zijn op ons na die het weten hihi :wink:

Ook wel cool dat jullie kindje waarschijnlijk op Valentijnsdag verwekt is :wink:

Idd ja! Dat moet ook haast wel als ik terug kijk op de ladys kalender!! Die dag had ik ook veel eipijn! Net als wat jij gister zei!

Maytje, probeer wel te genieten van je prille zwangerschap. Uiteraard kan het fout gaan en je onzekerheid herken ik wel. die heb ik ook gehad en zeker de eerste paar weken. Ik hoop dat je beebje zal plakken voor zeker 39 weken.

Hier begint de spanning wel een beetje te komen. Had al gekeken dat als ik zwanger zou zijn wanneer ik dan uitgerekend zou zijn. Dat zou of 11-11-12 of 12-11-12 zijn. Zulke grappige data :slight_smile: Weet ook niet niet wanneer ik ga testen. Doe ik dat op mijn NOD of doe ik dat als ik op dag 35 zit aangezien mijn vorige cyclus zo was.

Hier zijn er een paar mensen die weten dat we bezig zijn. Mijn moeder, onze buurvrouw en een bevriend stel. Zij zijn ook sinds deze maand bezig voor een tweede. We gaan met hun in augustus op vakantie dus zou leuk zijn als we dan samen zwanger zijn. Onze jongens schelen nu ook maar 2 maanden :slight_smile:

Pff hier nog steeds niks.

Wel vanochtend t idee dat mn (.)(.) Strakker waren ofzo. Voelde anders doen verder geen pijn alleen savonds als ik mn bh uitdoe een soort spierpijn lijkt t wel. Ook af en toe steekjes in onderbuik.

Afwachten maar…

Hoe is t met de rest van de meiden?

Hoera, hoera, hoera voor Maytje!

Ik heb denk ik verschijnselen die horen bij een beginnende zwangerschap. Maar ik kan nog niet testen :roll: is nog te vroeg. Ik heb soms steken in mijn onderbuik en ik gevoelige (.)(.)

Ik ben benieuwd of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet.

Goeiemorgen

Marcella dat zijn idd leuke data zo! Zou wel leuk zijn he!! Ja we genieten er ook van hoor, leuk die onderonsjes samen. Toevallig hadden we gister allebei mensen die het er zo eens over hadden in onze buurt, en dan denken we, je moest eens weten hihi. Dat is wel leuk!

Mar2 balen nog steeds niks!! Nu al een paar dagen overtijd he… Heel misschien toch een laat ei gehad? dus wie weet nog een testje wagen? Zo niet, dan hoop ik dat je ongi snel doorbreekt!

Robin03 thnx :slight_smile:

Kenzo spannend!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duim duim

Heb een banner gemaakt, vanmorgen weer getest,echt duidelijk een donkerdere (raar woord? )streep dan dinsdag! :dance: Heb er nu nog 1 liggen, die bewaar ik voor zaterdag of zondag, hoop nog op een hele dikke vette streep.

wel ff showen he maytje :slight_smile: gaaf hoor dat ie nu zo duidelijk is. Ik weet niet of je het al gezegd hebt, maar weet je al wanneer je dan uitgerekend zou moeten zijn?

Heb ze even naast elkaar gelegd nu voor het verschil, moet wel zeggen dattie in het echt nog iets duidelijker is.

Boven 28-02 en onder 01-03, 2 dagen verschil.

http://i40.tinypic.com/33zbfkh.jpg

en nog even de test in woorden van afgelopen dinsdag

http://i40.tinypic.com/ezu38.jpg

Ik geloof dat mijn uitgerekende datum 8 november is!

Robin03 hoe was het bij de VK gister??

He dames.

Vandaag maar weer testje gedaan. Durf nog niet ff juichen maar dit lijkt wel ergens op! :inlove:

Morgenvroeg doe ik nog een testje van de kruidvat hopelijk dan ook twee dikke vette strepen.

Gr

Mar, hier kan je toch niet onderuit? JOEPIE, ZWANGER

Ik had vanochtend wat roze slijm en getest maar was negatief :(. Hoop dat ik te vroeg getest heb maar ben bang dat ik gewoon ongi ga worden.

Yeahhhhh Mar2 dus toch!!! Gefeliciteerd meid!!! :dance:

Thanks voor de felicitaties kan niet geloven dat t al zo snel raak is. Haha.

Waarschijnlijk late eisprong gehad dus dames als jullie m niet voelen gewoon doorklussen :stuck_out_tongue:

Nog een ander testje gedaan en daar en licht test streepje ontdekt. Vriendin van mij had t zelfde met eenzelfde test dus t begint langzaam door te dringen. Heerlijk.

ik breek even in in jullie topic om te juichen voor mijn vriendinnetje mar2

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

en voor de rest van jullie groepje hoop ik dat het ook snel raak gaat zijn :pray: