Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Mar en maytje, gefeliciteerd!!! :dance: Wat goed zeg!

Geniet van een hopelijk mooie zwangerschap.

Sorry dat ik niet zo veel mee schrijf, ik lees wel alles.

Hier zit ik op de wachtbank geduldig :liar: af te wachten op wat komen gaat… Ik verwacht het niet aangezien manlief longontsteking heeft gehad. Maar hopelijk heb ik een late eisprong gehad en hebben we nog een kansje… Als het goed is is mijn nod 4 maart, maar ik hou het op 6 maart…

we wachten af.

Mar; Wat goed meid! Gefeliciteerd!

Oh meiden ik ben echt jaloers op jullie :oops:

Moosje; Dat wordt inderdaad nog even (on)geduldig afwachten.

Kenza; Wanneer heb je je eisprong gehad? Volgens je banner “moet” je nog 14 dagen tot je ongi? Spannend hoor.

Maytje; Is het goede nieuws al een beetje tot jullie doorgedrongen? Al enig idee wanneer jullie het de omgeving gaan vertellen?

Marcella; Wat jammer dat de test negatief was. Mocht het inderdaad niet raak zijn, dan maar hopen dat je ongi snel doorzet.

Hier zit ik ook (on)geduldig op het wachtbankje. Nod is maandag of dinsdag weet het niet precies. Maandag 19de 2 strepen op ovu test, dinsdag 20ste hele dikke streep en woensdags niet meer getest omdat ze op waren.

Heb wel heel de week al “gevoel/gerommel” in mijn buik. Het is steeds heel duidelijk aanwezig en ook met bukken voel ik het.

(.)(.) zijn ook wat gevoeliger. Helaas kan dit net zo goed duiden op een ongi…

Wil maandag gaan testen (als ik het tot dan volhoudt)

Wie o wie gaat het lijstje op pagina 1 bijwerken…?

Jeej Mar2 :dance: Dus toch!

Gefeliciteerd meissie! ‘zwanger 1-2’ lijkt me toch echt wel duidelijk :inlove:

Lysken, Marcella, Moosje, Kenza, mijn duimen draaien volop voor jullie :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Marcella, je bent natuurlijk nog aan de vroege kant geweest met testen :pray:

Het gaat snel in dit clubje :shock:

Hopelijk sluiten jullie ook snel aan meiden! Dat hoop ik oprecht!

Ik voel me vandaag wat minder… Heb hele felle steken links onderin en dat maakt me onzeker. Ben erg bang dat het bijv. een bbz is. Heb ook last van kortademigheid en hartkloppingen, erg vervelend.

Meld me morgen maar ziek, even een dag rustig aan.

Fijn weekend alvast! :-*

Aah teun leuk! :inlove:

En de rest ook bedankt zo leuk om te lezen en fijn dat je t toch min of meer kan delen.

Mn batterij is bijna leeg en teruglezen is met de foon wat lastig.

Morgen maak ik t goed.

Hier is het nieuwe lijstje.

Jeweldrop wil jij hem ook op de eerste pagina weer neerzetten?

En je kan eventueel ook de naam aanpassen want de eerste helft is al zwanger :slight_smile:

Ik denk dat het gisteren een soort van vals alarm was. Nu geen roze afscheiding meer en laten we inderdaad hopen dat ik gewoon te vroeg getest heb. Als hij door was gezet dan had ik nu een cyclus van 26 en dat is wel heel kort :?

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Hier staat er helemaal niks op de planning dus hopelijk is het een beetje mooi weer zodat we er nog even op uit kunnen.

Mar echt super zeg!!! Ik heb zelf een dag tussen de test gelaten ivm verschil, maar misschien zie je het na 1 dag ook al wel hoor! Ik doe er morgen nog 1 dan hoop ik op een dikke knalstreep!

Moosje op het wachtbankje… Ik duim!!! :smiley:

Lysken spannend gerommel en gevoelige (.)(.) Ik duim!! :smiley:

Oei memmie dat is schrikken… hopelijk is het niets ernstigs!

Marcella ook spannend!!!. Misschien toch innesteling? Ik duim :wink:

En het lijstje, jeetje idd de helft zwanger. gaat snel! Ik hoop dat de rest ook deze ronde volgt, zou wel het leukste zijn he!

Hoi

vanochtend weer getest en er waren 2 streepjes. pfoe :inlove:

Marcella:misschien was het de innestelling las ergens dat je cyclus 35 dagen was?? dan is je banner niet kloppend toch en zou t denk ik goed innestelling kunnen zijn. maar ja heb er ook niet echt veel verstand van. :wink:

Moosje:balen he dat wachtbankje hopelijk voor jullie toch nog een klein wondertje!

Lysken:spannend! ik las dat je ongeveer 14 dagen na eisprong kunt testen dus dat zou idd maandag zijn zoals je al zei, maar t is moeilijk om te wachten he

Memmie:wat vervelend dat je je zo voelt! hopelijk doet een dagje vrij je goed

hoe is t met de andere? moeten jullie nog lang wachten?

klopt, vorige cyclus was 35 maar op dag 15 heb ik mijn ei gehad en een paar dagen later had ik een bloedinkje. We wachten ook gewoon wel. Kan natuurlijk dat het wat later komt.

Gefeli Mar!!!Whow, gaat goed hier! De helft al zwanger. Dat kan statistisch gezien helemaal niet, haha

Het gaat inderdaad snel in dit clubje. De helft al zwanger! :smiley:

Hopelijk mogen wij snel aansluiten. Ik duim voor jullie meiden :thumbup:

Vanmorgen toch maar een testje gewaagd en helaas negatief. Ik had het wel verwacht, maar toch is het kl*te om te zien. Hopelijk heb ik te vroeg gestest en anders laat die ongi maar snel komen!

Wat is/was het heerlijk weer vandaag. Ben er mooi opuit gegaan en heerlijk gewandeld met de hond. Dat heeft me wel even goed gedaan.

Marcella; Wat spannend. Al eing idee wanneer je gaat testen?

Memmie; Hoe is het vandaag? Hopelijk waren de steken niets ernstigs.

Geniet allemaal van het weekend!

Lysken, balen dat de test nog neg. was… Hopelijk te vroeg idd!

mijn duimen draaien nog even voor je door :pray: :thumbup: :thumbdown:

De heftigeheid is vandaag wel minder, maar het steekt nog steeds wel. Hoor en lees dat het waarschijnlijk toch de banden zijn. Ik hoop het. Moet nog 7 dagen wachten op de echo… wordt een laaaaange week :roll:

Ik hoop ook dat jullie je snel bij de maandmama’s mogen melden. 'k Gun het iedereen!

:-*

Even snel, ga zo uit eten…

Heb het lijstje weer op pagina 1 gezet en de titel aangepast, goede titel zo? Heb niet zoveel inspiratie.

Ennuh…Mar van harte met je zwangerschap, ook voor jou een gezonde zwangerschap en gezond kindje over 9 maanden gewenst!

Reageer vanavond/morgen even op de rest!

Yeaaaah mar :dance: :dance: proficiat meid.

Leuk om de foto’s te zien mar en may. Hoop dat ik binnekort ook mag showen :slight_smile: ow btw zag in het overzichtje staan dat dit mijn derde ronde is, maar is tweede. Als ik rond 17 maart ongi zou worden ga ik op naar de derde ronde :slight_smile: Maar eerst deze ronde ff afwachten. Heb vandaag trouwens nieuw testjes binnen gekregen. Die had ik besteld via marktplaats. Van die extra gevoelige.

Sinds een paar dagen nu wel erge last van witvloed. Sorry voor het onsmakelijke verhaal. Nu begin ik toch wel een vermoeden te krijgen. Maar ik las dat dit ook kan betekenen dat je rond je vruchtbare dagen zit. Had er vandaag al 1 gebruikt. Ik zag nog niet echt wat. Als je langs de zijkant keek zag ik bij de controle strook en bij de uitslag strook wel allebei rood, maar bovenop kon ik nog niet echt iets zien(heeeeeeeeeeeeeeeeeel in de verte misschien iets als je graag zou willen) maar nee. Het was eigenlijk niets. helaas. Misschien nog even een week wachten. dan zou die wel duidelijk moeten zijn. Ik begin nu toch wel echt spanning te voelen nu al die aanstaande mama’s erbij komen :slight_smile:

Lysken klopt, maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe mijn cyclus verloopt. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap meteen na het stoppen met de pil zwanger geraakt. Daarna had ik niet echt een cyclus ivm borstvoeding. Kan me in ieder geval niet herinneren en na drie maanden de mirena spiraal gekregen. Ook ivm borstvoeding. Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe mijn natuurlijke cyclus verloopt. Ik ben 15 februari ongi geworden. Was bijna een week later dan normaal als ik de pil slik. Waar dat aan ligt weet ik ook niet. Dus daar heb ik de banner op aangepast.

Jeweldrop, de titel is goed hoor… :wink: dank je wel…

Wat spannend zeg… Ik had heel erg weinig hoop voor deze maand, maar mijn hoop is vandaag in alle hevigheid terug gekomen. ik heb vandaag een ieniemini beetje bloedverlies, wat kan wijzen op een innesteling… Oh ik hoop het zo!!

Iedereen heel veel toi toi toi!!

Jewel; titel helemaal leuk :slight_smile:

Moosje ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Marcella :hug: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lysken ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Maytje :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd! Mooie testen hoor, heel duidelijk! En hoe voel je je???

Mar2, :dance: :dance: :dance: Whoehoe!!! Tegen de verwachting in toch in verwachting :inlove: Bij jou ook alles goed???

Jeweldrop :mrgreen: Met mij gaat het goed… Heb al ergens anders op het forum wat typische steekwoorden gepost die mijn situatie goed omschrijven:

Plofpens, Lolo Ferrari, weeïg, dement, turbulentie op de paarse (vond 'm erg toepasselijk Marcella) wolk in de vorm van vlagen misselijkheid, moe, warrig, maar heel gelukkig.

Inmiddels intake bij de VK gehad en de eerste APK was goed (bloeddruk lekker laag… 100/55 helemaal :thumbup: dus. Ga snel een zak dropjes scoren :drool: :lol:

Voor jou is het afwachten weer begonnen… Spannend!!!

Marcella, Lysken, Moosje de NOD komt heel dichtbij. Spannende dagen!

Ik duim voor jullie meiden!!!

Marcella, mijn UD mag je doorzetten naar 2 oktober :mrgreen: .

Zo dan kom ik nu even wat uitgebreider reageren…

Veel meiden op het wachtbankje…spannend hé

Memmie: ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar het gaat natuurlijk ook flink groeien, dus hopelijk zijn de steken daar van.

Mar: ben je al een beetje aan het idee gewend?

Lysken: balen dat de test negatief was, hopelijk heb je te vroeg getest! Heb je deze maand iets van je ei gevoeld?

Kenza: bedoel je ovulatietestjes of zwangerschaptestjes? Als je 15 feb ongesteld bent geworden, dan zal je nu dus rond je eisprong zitten, als je een cyclus van 30 dagen ongeveer hebt.

Moosje: toch nog spannend! Hopelijk snel duidelijkheid.

Shirley: wat ‘fijn’ dat je deze kwaaltjes hebt :wink:

En de eerste check bij de VK er al op zitten, wanneer heb je een echo?

Hier ook op het wachtbankje. Ik ga ervan uit dat ik maandag mijn eisprong heb gehad, dus dan zou ik morgen of maandag de innesteling moeten hebben, mocht ik een bevrucht eitje hebben…

Heb wel al dagen een rommelende buik, af en toe wat steken, maar ik probeer er niet teveel op te letten, want dan voel ik zometeen alleen maar dingen omdat ik het graag wil voelen…

Ik hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn :pray: , maar ik ben in ieder geval al heel blij dat ik een eisprong had deze ronde, geeft me toch weer wat meer zekerheid, dat het ondanks een lange cyclus wel kan.

Ik denk dat ik ongesteld ben geworden… mijn volgende nod is dan 31 maart…

Ik baal er stiekem wel flink van, maar van de andere kant heb ik had ik het ook niet verwacht.

Allemaal een fijn weekend!

Jeweldrop, ik duim voor je mee dat het deze ronde raak is…

Hé moosje, wat balen :hug:

Logisch dat je er flink van baalt! Helemaal als je het niet verwacht.

Je zegt ‘ik denk dat ik ongesteld ben geworden’

Is het nog zo weinig dat je twijfelt?

Hoi

Marcella:ah ok :slight_smile: nou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dan maar dat t toch nog raak mag zijn.

Robin: thanks. hoe voel jij je??

Lysken: balen zeg dat de test negatief was. hopelijk was je te vroeg met testen. mijn test was ook veel later pas pos. door late eisprong waarschijnlijk. weet jij wel wanneer je je ei had?

Memmie: spannend de echo en wachten is altijd balen. hopelijk is alles goed.

Jeweldrop: thanks voor de felicitaie…gewend euh nee helemaal niet. ik zei gister nog tegen een vriendin (Teun die eerder inbrak in dit topic) dat ik niet kan geloven dat t zo snel is gelukt. en ik denk dat als ik wat meer kwaaltjes krijg ik me er meer bewust van wordt en ook echt durf te genieten haha. voor jou is t ook spannend he. goed om je er niet teveel op te focussen als is dat wel heel moeilijk. o en de naam van t topic is prima.

Kenza:dat klinkt idd als een teken van de vruchtbare periode.

maar geen idee hoe lang dat aanhoudt. gewoon om de dag blijven klussen haha.

Moosje:is er nog wat twijfel of inmiddels ongi goed doorgebroken?

Shirley:fijn dat t allemaal goed was bij de vk.

met mij is verder alles goed moe en sneller emotioneel en tegen de avond voel ik vanalles in mn buik.

ben ik iemand vergeten?? :oops:

:thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: voor iedereen.

fijn weekend