Het is minimaal en ben met vlagen ontzettend misselijk… Ik heb stiekem nog steeds een beetje hoop maar niet meer zo veel als vanmorgen en gister… Ik wacht maar gewoon af. Morgenochtend een testje doen.
Het kan natuurlijk nog steeds wel, sommige meiden hebben toch wat bloedingen aan het begin van een zwangerschap, maar het blijft natuurlijk onzeker tot je een test gedaan hebt.
Hopelijk blijft het bij een beetje
Jewel; Die rommelende buik herken ik wel. Dat heb ik hier ook al ruim een week. Inderdaad niet teveel op letten anders kun je jezelf voor de gek houden. Nog maar 1,5 weke wachten meid!
Moosje; Wat balen dat je ongi bent geworden. Laat het maar snel gedaan zijn en dan op naar een nieuwe ronde!
Mar; Probeer toch maar te genieten van je zwangerschap ondanks dat je het nog wat onwerkelijk vindt.
Ik weet niet zeker of ik mij ei goed gevoeld heb. Heb wel een paar dagen wat krampen/gerommel gehad. Volgens de ovutestjes heb ik tussen de 19de en 21ste mijn ei gehad en alleen de 19de kunnen klussen (daarna beide griep) De kans lijkt mij klein, maar toch heb ik hoop :oops:
Hier amper tekenen van een naderende ongi, alleen wat meer witverlies…
Dat zou inhouden dat mijn cyclus deze maand weer langer is.
Zit ook heel erg te twijfelen of ik maandag wel ga testen… Heb er weinig zin in om teleurgesteld te worden, ondanks dat ik een negatieve uitslag wel verwacht. Ik hoop dat ik mij ertoe kan zetten om te wachten met testen.
Vraag; Als jullie ook door zouden moeten (wat we natuurlijk niet hopen) naar een volgende ronde, klussen jullie dan gewoon door ondanks dat het een december kindje kan worden? Hier zijn we erg aan het twijfelen.
December is voor ons al een enorm drukke maand en we weten eigelijk niet of een kindje dan zo ideaal is. Aan de andere kant willen we ook niet stoppen met klussen… Pff lastig hoor.
Jeweldrop, ik heb bij alle 2 de zwangerschappen veel bloedingen gehad de eerste 16 weken van de zwangerschap. Maar ik weet nu 100% zeker dat deze ronde voorbij is… Jammer maar helaas.
Lysken, Hier zitten wij ook te twijfelen. Van de ene kant vind ik het erg egoïstisch klinken om te zeggen dat de maand december ons zo slecht uit komt. Maar aan de andere kant ben ik van mening dat je alle recht hebt om te zeggen, maand December liever niet.
Wij hebben toevallig gisteravond met samen met vrienden een huis geboekt om daar oud en nieuw te vieren. Dus dan zou ik 8 december uitgerekend zijn, stel dat de kleine dan 2 weken te laat komt, dan zitten we op 22 december… dat gaan we dan dus niet redden. Dat geldt ook voor de maand januari, dan zou ik ongeveer 5 januari uitgerekend zijn, dan is het risico ook groot dat we niet mee kunnen op vakantie…
Dus dan de komende 2 rondes maar niet… Ik baal er van!!
Lysken, spannend!
Moosje, balen dat het deze ronde niet is gelukt :hug:
En nu 2 rondens overslaan :thumbdown: Je kiest er zelf voor, maar het is wel jammer.
Als wij niet meteen zwanger waren geweest hadden we december (en ook januari waarschijnlijk, veel verjaardagen!) overgeslagen. Sinterklaas, Kerst, oud & nieuw en verjaardagen, ik vind het wel welletjes! Ook vind ik het voor 't kindje dan sneu dat het in 1 maand alle kadootjes krijgt, stomme beredenering he?!
Maar goed, het is ieders goed recht om dat zelf te bepalen! Sommige zijn lekker nuchter en gaan lekker door en sommige zijn meer van het ‘plannen’ wat bij een zwangerschap moeilijk is maar niet onmogelijk.
Ik ben echt aan het aftellen naar de echo toe. Op een of andere manier heb ik er nog geen goed gevoel over… Misschien is het zelfbescherming hoor, omdat het bij ons de 1e keren niet goed ging en ik het me niet voor kan stellen dat het zooo snel raak is en het meteen goed gaat (hoop dat het zelfbescherming is en niet een intu itief gevoel!)
Mijn man is 3 dagen weg voor zijn werk, dus heb het druk met de mannetjes. Goede afleiding. School, peuter, werk, 't gaat vast wel weer snel aankomende week.
Hoe is het met de rest an de meiden?
Fijne zondag allemaal!
:-*
Moosje, jammer!
Lysken, nog even spannend dus…
Jeweldrop, voor jou nog een tijdje op de wachtbank.
December overslaan? Wij zijn bij Rayen begonnen in maart en toen was het ook in 1x raak. Nooit over nagedacht toen. Zeker ook omdat het bij Thara ruim een jaar geduurd heeft eer ik zwanger was. Uiteindelijk had ik de kerstdagen niet leuk gevonden (of oudjaarsdag), maar ik ben blij dat we er niet over nagedacht hebben toen. Ben wat dat betreft lekker nuchter, blij dat het gelukt was en dan ook nog zo snel. Verhoogd alleen de feestvreugde van de maand hahaha.
Wat betreft een vakantie, tja lastig… Daarvoor heb je alleen wel een annuleringsverzekering. Je houdt bijvoorbeeld ook geen rekening met de vakanties van evt. Opa’s/oma’s die hun nwe kleinkind natuurlijk ook willen bewonderen. (maar da’s mijn idee erover hoor)
Hier gisteren Utrecht leeg geshopt voor kleding. Voel me heel erg verwend en kan voorlopig vooruit met positiekleding. Heerlijk!
Lysken: moeilijk hé dat wachten, die teleurstelling is inderdaad niet leuk, maar daar tegenover moet je veel geduld hebben om nog een paar dagen te wachten…heb je van die gevoelige testjes, waarmee je al 3 dagen voor je NOD kan testen, of gewone? Daar zou ik dan sowieso nog even mee wachten, omdat je niet zeker weet wanneer je ei was.
Wat december betreft; hier hadden we het eerder al over gehad, maar wij gaan in ieder geval gewoon door, het komt wanneer het komt.
Moosje: hé wat balen dat het nu toch zeker weten ongi is :hug:
En dan nu 2 rondes overslaan…pfoe moeilijk hoor, ik zou het niet kunnen.
Memmie: probeer je niet teveel zorgen te maken, weet dat het makkelijk gezegd is, maar stress is ook niet goed voor je kindje.
Shirley: lekker geshopt! Kost positiekleding eigenlijk meer dan gewone kleding?
Hier verder niks bijzonders! Voel af en toe nog wat steekjes onderin en iets meer slijm, maar voor de rest nog niks. Oh ja, word wel al een aantal dagen op rij rond 5 uur wakker van de honger :? Maar dat is vast toeval :shifty:
Wat is dit erg… 2 dagen geleden heb ik getest, deze was uiteraard negatief. Ik kon het net niet laten om even te testen, maar ik was om half 10 al naar de wc geweest. Toch met moeite nog een klein beetje urine geproduceerd :mrgreen: En ik zie een heeeeeel licht streepje… Zou het dan toch???
Morgen ochtend nog een testje wagen…
Jeweldrop, ik ga voor je duimen…
Nou Moosje, misschien was je gevoel dan toch goed!
Spannend hoor, ik ga voor je duimen :thumbup:
Moosje… Duimen gaan aan het werk hier!!!
Jeweldrop, positiekleding kan meer kosten. Ik heb me nu uitgeleefd bij H&M, Miss Etam (tijdelijke outlet bleek :dance: 2 broeken voor 20 euro whoehoe) en Hema. Nu is de uitverkoop afgelopen, maar daar kan je ook wel een mazzel mee hebben.
Ik had bijna alle kleding van de vorige zw:sch weggedaan. Op zich ook wel leuk om nu echt nieuwe dingen te hebben :mrgreen:
Hey meiden! Allemaal een goed weekend gehad?
Moosje aaahh spannend zeg! wie weet innesteling!! Ohh en een iniministreepje toch! wow dat is super spannend!! heb je een fotro gemaakt?
Shirely Fijn dat alles goed gaat, de APK goegekeurd, helemaal goed!! Lekker kleding geshopt leuk!!
Jeweldrop Op het wachtbankje, spannend! ei gevoeld dus wie weet!! Ik duim ontzettend hoor!! Zo vroeg (midden in de nacht wakker) dat had/heb ik ook…
Lysken Vandaag NOD zie ik… oeh spannend… Ik hoop geen ongi meid! nap dat je niet durft te teseten… maar wie weet is het toch wel positief! Ik duim zeker!!!
Memmie Bijna eerste echo, heel erg spannend!! Hoop uiteraard dat alles goed is!!
Hoop dat ik niets vergeten ben!
Hier gaat alles goed
Afgelopen weekend hebben we het nieuws aan onze beide ouders verteld. Ze vonden het super, echt heel leuk!
En we zijn echt gelukkig ermee, zo heerlijk!! Ik ga dinsdag de verloskundige bellen denk ik, dan ben ik toch thuis dus kan ik even rustig bellen. Spannend, denk dat het dan toch echter gaat worden als je een (goede) echo hebt gehad… Spannend, ben erg beneiwud hoe het zal gaan en wanneer we mogen komen.
Ik heb gister mn laatste testje even gedaan, nu twee dikke strepen, echt gaaf.
Het gaat ook prima verder, maar ik ben wel erg moe. Maar smorgens erg vroeg wakker, of zomaar midden in de nacht, en dat had ik eerder niet echt…
Misselijk, nee niet echt, soms een vlaagje maar verder niks.
Ontbijten, vond ik eerder vreselijk, kon met moeite een activia yoghurtje naar binnen, en nu heerlijk twee dikke boterhammen en een stuk fruit hihi.
Geweldig hoe snel het gaat in dit topic he! Ik hoop dat we de titel gauw kunnen verandewren in: Allemaal zwanger!
He Meiden,
Hier mijn NOD als het 29 ddagen zou zijn (moet haast wel er zitten ong. 15 dagen na eisropen en dat is vandaag). Nog nergens last. nou ja, nergens last van, vanochtend gevreeen en daarna dus een beetje bloed maar dag was een paar dagen geleden ook al het geval dus hoop dat dit morgen weer weg is.
Als ik de 35 dagen aanhoud als de vorige keer dan zou ik zaterdag dus ongi moeten worden. Weet ook nog niet zo heel goed wanneer ik moet gaan testen. Denk dat ik maar tot donderdag of vrijdag wacht. Denk ook wel dat ik dat nog kan volhouden.
Even een reactie op iedereen:
Maytje, nu is het dus wel een beetje geland. Spannend hoor, dinsdag bellen. Vraag dan ook gelijk even of je al kan bellen voor een echo dat was mijn fout vorige week en had dus pas de echo 2 weken na het gesprek met de VK en toen al bijna 13 weken terwijl met 11 weken ook al kan.
Shirley, heerlijk geshopt! Leuk is dat hé. Stiekem kijk ik daar ook wel weer naar uit. Heb nu alles bij mijn zusje op zolder staan dus hoop dat ik niet al te snel ‘dik’ ga worden want wil het deze keer iets later vertellen als de vorige keer. Gewoon omdat ik dan kan zeggen dat ik bijv. al 2, 5 maand ben en dan is de verrassing nog groter!
Moosje, ow wat spannend! Streepje is streepje dus alvast een kleine gefeliciteerd . Hopelijk heb je morgen een duidelijkere streep.
Memmie, hoop heel hard voor jullie dat het nu gelijk goed mag zijn. Ik snap je gevoel overigens wel. Je wilt niet weer voor een teleurstelling staan. Wanneer mag je naar het echobureau?
Mocht het niet raak zijn deze keer dan gaan we gewoon door, desondanks dat het dan in december zal komen. Mocht ik in juni nog niet zwanger zijn dan zullen wij ook even een on hold moeten zitten. Een van Alex z’n vrienden trouwt in mei 2013 maar dan in Jamaica. En daar willen we heel graag heen en plakken er dan gelijk een vakantie aan vast. Aangezien je vanaf week 34 niet meer mag vliegen en ik eigenlijk de eerste 4 weken na de bevalling dit ook niet zie zitten moeten we dan maar even een rubbertje gebruiken of het goed plannen.
Mar, fijn dat je er tot nu toe alleen maar savonds wat ‘last’ van hebt. Laten we hopen dat het een hele tijd zo zal blijven.
Jeweldrop, je hoeft nog maar even op het wachtbankje. Over een week weet je hopelijk meer.
Vanavond gaat onze kleine man voor het eerst uitslapen. Vind het wel een gek idee. Gelukkig gaat hij naar mijn zusje en ze past regelmatig op dus daar hoef ik mij geen zorgen om te maken.
Ook is hij sinds woensdat zichzelf omhoog aan het duwen tot staan. Zo trots op hem. Hij is gewoon al bijna een jaar. Vorig jaar was dit mijn laatste werkdag, dat is ook een raar idee hoor!
Geniet allemaal van deze zondag en tot snel maar weer!
he meiden
even snel had vanochtend (of was t gisteravond??) wat steken en vanochtend helaas bloed…
even afwachten hoe het doorzet. een test heeft waarschijnlijk nu nog geen zin omdat de hormonen nog in mn lichaam zitten.
als t vandaag weer stopt doe ik morgen een testje ofzo pff ik weet t niet.
t is wel ff balen zeg!
maar ja
ik las dat t met jullie allemaal wel goed gaat?! fijn
Maytje ik had t vertellen al uitgesteld maar nu ben ik helemaal blijk dat we t nog niet verteld hadden.
en moosje hopelijk idd toch nog een verrassing voor jou.
ik hou jullie op de hoogte en reageer morgen denk ik weer. we gaan zo naar vrienden lekker uit eten.
we hadden al een ledikantje gekocht via mp gaan we volgende week ophalen. we hebben t waarschijnlijk toch een keer nodig maar zou wel balen zijn als t idd weg is. maar ja.
gr
Hé Mar, bah wat een onzekerheid!
Is het veel bloed? Als ik jou was zou ik toch nog even wachten met testen morgen. Volgens mij blijft het HCG nog wel voor langere tijd in je lichaam, dus dat kan een vertekend beeld geven.
Ik weet dat een collega dit ook een keer gehad heeft. Positieve test, paar dagen later toch bloedverlies, vrij veel ook, maar de test bleef nog een paar dagen vrij donker, dus ze had toch hoop, maar na een paar dagen werd de test toch lichter en bleek ze toch een miskraam gehad te hebben.
Niet om je te ontmoedigen hoor, maar dan weet je dat een positieve test niet alles zegt. :hug: Aan de andere kant zijn er veel meiden die bloedverlies hebben aan het begin van de zwangerschap, vandaar mijn vraag of het veel is
Hallo januaristoppers ! Hier een februaristopper die op zoek is maar wat meer stoppers… Het is wel heel stil in februari, en eigenlijk is eind januari m’n mirena al verwijderd. Mag ik bij jullie aanschuiven?
Wat zijn er al een hoop van jullie zwanger! Supersnel hoor!
Vorige maand had ik ook een positieve test, maar helaas heeft de zwangerschap geen stand gehouden. Op voor de volgende ronde. Tja, qua planning niet ideaal, maar dat houdt me nu niet tegen. Bij m’n eerste zwangerschap duurde het een half jaar voor het raak was, en ik kan echt niet wachten…
Bolletje, je bent van harte welkom hier…
Mar, wat balen meid! Ik kan je ongerustheid goed voorstellen. Ik heb 2 zwangerschappen veel bloed verloren maar geen krampen erbij, en heb 2 gezonde kinderen gekregen. het kan dus nog alle kanten op. Zolang je geen kramp bij hebt, hoeft het echt nog niet slecht af te lopen…
Ik zit op dit moment ook een beetje in de stress. gisteravond bloedverlies, vanochtend ook nog flink, rond de middag niets meer en ongeveer 2 uurtjes geleden is het weer flink wat. Vanmorgen ook een ieniemini licht streepje te zien op de test. Ik hoop dat het morgen ochtend een flinke streep is. Het enige wat ik kan doen is afwachten…
Mar, in ieder geval heel veel sterkte!! en ik ga volop duimen dat het goed blijft gaan!
Mooske en Mar :hug: ik hoop dat het niet doorzet!
Bolletje, was er niet zoveel animo bij februari? Hier ben je in ieder geval welkom! Balen dat het al een keer fout is gegaan. Ook voor jou een :hug:.
Mar ik hoop dat het niets is meid!! Wel schrikken zeg!
Ai Moosje voor jou ook een knuf!! :hug: hoop morgen op een donkerdere streep!
Bolletje welkom hier!
Moosje; Wat spannend. Ik duim voor je dat het streepje donkerder wordt! :thumbup:
Shirley; Je hebt jezelf dus lekker verwend. Kan me voorstellen dat het leuk is om weer wat nieuws te hebben.
Memmie; Hoop van harte voor je dat het zelfbescherming is en op de echo blijkt dat alles in orde is met de kleine. Probeer er toch maar van te genieten meid!
Jeweldrop; Wat een tijd om wakker te worden voor eten Misschien is het toeval, misschien niet. Nog een week dan weet je hopelijk meer.
Maytje; Fijn dat alles goed gaat.
Marcella; Nog steeds geen ongi. Spannend hoor.
Mar; Jeetje meid, wat vervelend dat bloedverlies. Probeer jezelf niet helemaal “gek” te maken. Bloedverlies aan het begin van de zwangerschap gebeurt vaker en hoeft niet altijd slecht te zijn.
Bolletje; Je bent van harte welkom hoor! Had van de week al in het februari topic gezien dat het er erg rustig is.
Jullie gaan dus voor een 2de kindje? Spannend hoor!
Hier nog geen ongi maar wel al heel de dag flinken buikkrampen.
Vanmorgen ook getest (jaja kon het niet laten) en weer negatief.
Zal er toch aan moeten geloven dat ik ongi ga worden…
Wat betreft december. Hier hebben we besloten om niet te stoppen, maar er ook niet vol voor te gaan. Geen ovutesten en vrijen wanneer we zin hebben en dan zie we wel wat door uit voort komt. Als het dan december moet zijn, dan is dat zo