Ik had alleen vanochtend nog wat kramp dat ging vrij snel weg (half uurtje). Wel best veel bloedverlies al de hele dag.
We gaan er nu eigenlijk vanuit dat we naar een volgende ronde gaan maar t is toch wachten.
Thanks voor de lieve reacties. Morgen reageer ik ff op jullie allemaal dan zit ik weer achter de pc.
Welterusten allemaal
Mar, :hug: Wat balen!! Hopelijk is het vruchtje lekker blijven zitten… Ik duim nog even verder voor je…
Vanmorgen getest en de test was hartstikke negatief. Ik snap er echt niets van… Maar ik kan maar 1 ding doen, gewoon lekker door naar de volgende ronde. eerst 2 rondes pauze en dan gaan we er weer tegen aan…
Mar :hug:
Moosje, balen hoor… Probeer de komende twee rondes gewoon lekker van elkaar te genieten. Zeker omdat je niet met zwanger worden bezig bent in die periode.
Lysken, jij ook. Even lekker ongedwongen. En wie weet, misschien moet het zo zijn!
Shirley, dat gaan we zeker doen…
Mar2, wat vervelend van je bloedverlies :hug: Als ik het zo hoor, denk ik persoonlijk (en het is niet verkeerd bedoeld, vind het echt heel erg sneu voor je/jullie!) dat het niet goed (meer) zit. Steken en krampen in combinatie met bloed is niet een goed teken.
Je kunt idd beter wachten met testen. Ik moest na 2 weken weer testen (2e mk).
Moosje, wat apart :think: Het is dus wel ‘gewoon’ een menstruatie
vreemd van dat lichte streepje…
Ik heb deze cyclus ook heel wat afgetest en heb ook echt eerder een heel licht streepje gehad op de test terwijl dat eigenlijk helemaal niet kon, had mijn eisprong toen nog niet eens gehad :wall: En toch zag ik dat streepje :eh: Heb toen gegoogeld en kwam op een site (uk) waar testen werden beoordeeld door andere mensen en het bedrijf van de testen. De streepjes die ik had waren indroog streepjes als ik de reacties zo lees. Kan dat bij jou ook het geval zijn? Welke testjes heb jij?
'k Vind het erg sneu voor jullie meiden… :hug:
Lysken, weer neg. :thumbdown: :hug: Laat die ongi dan ook maar snel komen dan! Mooi zoals je het omschrijft, lekker vrijen wanneer jullie zin hebben en als het dan dec. wordt dan moet het gewoon zo zijn.
Bolletje, welkom! Jammer dat er geen/weinig febr. stoppers zijn. Maar je mirena is in jan verwijderd dus ook een jan. stopper
Marcella, lastig he, die onregelmatige cycli… Mijn duimen draaien!
Hoe is het met de rest? weet ff niet meer wie ik niet heb genoemd :oops:
:-*
Memmie, mijn menstruatie is niet zoals anders, daarom twijfel ik ook zo… Ik heb 2 dagen minimaal bloedverlies gehad, eigenlijk alleen met afvegen. Met Imme heb ook pas 4 dagen na mijn nod positief getest.
Of het een indroogstreepje zou kunnen zijn? Ja, dat kan. Het was echt maar een licht streepje. Maar dat indroogstreepje was vanochtend niet zichtbaar… ik heb met clearblue getest. Morgenochtend eens met een kruidvat test testen…
Maar ik heb mij voorgenomen om gewoon af te wachten… :mrgreen:
:think: da’s idd heel apart! Dan gaan we gewoon nog ff door met :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Wie weet is het over een paar dagen wel echt positief! :-*
Moosje, ik :thumbup: :thumbdown: nog even voor je mee.
Mar, weet je al wat meer?
Lysken :hug: op naar de volgende ronde.
Hier nog steeds niks :lol:
Spannend Marcella! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Moosje; Wat balen dat de test negatief was. Heb je nog steeds bloedverlies?
Marcella; Nog steeds niets, spannend hoor! Al enig idee wanneer je wilt testen?
Mar; Hoe gaat het nu met je? Heb je nog last van bloedverlies? Ik hoop echt voor je dat alles goed en het vruchtje goed is blijven zitten.
Hier nog steeds geen ongi, een heel rustige buik vandaag en amper witverlies. Ben heel benieuwd wanneer de ongi zich nou gaat aandienen.
Een negatieve test en geen ongi is niet goed voor mijn humeur :?
Vandaag eindelijk weer een nieuwe laptop gekocht. Vriendlief vond het nog niet zo nodig, maar met een argument dat het nu veel gezelliger is én het straks met een baby toch wel heel makkelijk is zat meneer al in de auto Heerlijk om weer beneden te kunnen internetten
Ik weet het niet. In het verleden altijd een cyclus van 29-31 gehad en nu was de eerste gelijk al 35. Weet niet zo heel goed waar ik vanuit moet gaan. Ik wil uiterlijk a.s. zaterdag testen.
Balen dat het nog niet door gezet heeft maar wel weer fijn dat je nu weer internet beneden hebt.
Bolletje: natuurlijk ben je welkom hier! Jammer dat het in februari zo stil is.
Moosje: wat balen dat de test nu toch weer negatief is. Wat een onzekerheid zo hé…en toch weinig bloedverlies, hopelijk krijg je de komende dagen meer duidelijkheid!
Lysken: ook nog steeds niet ongesteld, wat duurt wachten dan lang hé, als je niet weet wanneer je het kan verwachten! En fijn een nieuwe laptop. Ik zit zelf meestal ook beneden achter de laptop, vind ik toch fijner dan boven achter de pc.
Marcella: ook nog niet ongesteld. Spannend hoor. Je voelt ook nog niks wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap?
Mar: hoe gaat het nu?
En hoe gaat het met alle zwangeren?
Hier weer weinig te melden. Vandaag één gevoelige borst. Heb links altijd een verharde plek als ik ongesteld moet worden, die erg gevoelig is rond die tijd, maar die voel ik dus nu al, terwijl ik pas volgende week ongesteld zou moeten worden :think:
Nee, helaas nog geen herkenbare kwalen. Wel dat ik tegen de middag een ‘naar’ gevoel krijg in mijn buik.
Bij Dylan wist ik zeker dat ik zwanger was met 3 weken. Mijn borsten waren toen zo extreem gevoelig dat zelfs ML er niet aan mocht komen.
Ik hoop voor jou dat aangezien je nu al last van je borst heb dat het misschien toch wel een zwangerschap bekend
Hmm zit net terug te lezen en ik had vorige keer ook al een week van tevoren gevoelige borsten en dat hield toen 2 dagen aan.
Ach ja we zien wel… :shifty:
Even gauw wat duimen draaien tussendoor voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hopelijk morgen weer wat meer tijd!
Ben erg moe de afgelopen avonden, lag gister al om 10 uur plat :shifty: helemaal kapot, dus ik maak het vandaag ook maar niet te laat.
Hier wordt lekker doorgekletst zeg! Gezellig hoor. Wat een spannende tijden voor een hoop meiden… Herkenbare gevoelens, onzekerheid, leven tussen hoop en vrees.
Vorige cyclus heb ik me sufgetest, met als resultaat dat ik een aantal tests ‘zwanger’ scoorde, maar toch uiteindelijk iets later dan m’n verwachtte NOD ging menstrueren. Ik heb me in tijden niet zo verdrietig gevoeld, ook waarschijnlijk onder invloed van de hormonen. Het besef kwam ook, dat na al die jaren redelijk overtuigd te zijn geweest dat één kindje voor ons goed was, de wens voor een tweede kindje toch groter is dan ik had verwacht. Voornemen voor de komende periode; goed voor m’n lijf zorgen, en pas testen een dag na m’n NOD. ( help me maar herinneren tegen die tijd… ben benieuwd of ik het namelijk vol kan houden)
Morgen ga ik proberen wat uitgebreider te reageren.
Welterusten allemaal
He dames.
Pc is niet gelukt probeer morgen echt ff op jullie te reageren.
Hier is t goed. Wel nog steeds onzeker. Ik denk dat t mis is…kan nog niet testen denk ik…en hoop nog natuurlijk dat t er wel nog is.
T bloeden leek net gestopt te zijn dus is ongeveer 2 dagen geweest. Maar ja wie weet is t morgen weer net zo veel. t is wat wateriger als mn normale ongi weet ook niet wat dat te betekenen heeft.
Heb geen steken meer gehad.
Ben van plan gewoon af te wachten. Volgende week zaterdag ga ik kijken voor n jurk. Heb er zin in. De datum zal waarschijnlijk 24 juni zijn.o
Dus genoeg afleiding.
Slaap lekker allemaal
He meiden, even snel want ben aan het werk. Vanochtend licht bloedverlies dus denk dat ik ongesteld ga worden. Gelukkig heb ik nu wel een mooie cyclus van 31 dagen
Op naar de volgende ronde
Trouwens gisteren ben ik gevraagd of ik getuige wil zijn van de a.s. vrouw van een vriend van ML. Ze trouwen hier in NL al op 8 mei en volgend jaar in Jamaica voor de rest van de familie. Ook daar mag ik bruidsmeisje (vrouw) zijn. 1 van de 6 en vind het eigenlijk wel heel erg spannend! ML zal getuige zijn van zijn vriend en ook in rij staan van mannelijke bruidsmeiden (hahaha weet niet hoe het heet in NL). Onze kleine man mag ringendrager zijn en hun dochter is bloemenmeisje.
zo ga nu aan het werk
11.43
Een paar uur verder en weer niks verloren, snap het allemaal niet meer zo goed. Misschien toch morgenochtend maar een testje doen als het zo blijft.
Mar; Kan er niet dmv een echo gekeken worden of het vruchtje er nog zit? Of is het daar te vroeg voor?
Leuk hoor dat je voor een jurk gaat kijken. Spannend!
Marcella; Wat leuk dat je gevraagd bent als getuige en bruidsmeisje! En een bruiloft op Jamaica, lekker hoor
Bolletje; Wat balen dat je toch nog een ongi kreeg… Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen en dan hopen dat het wel goed blijft zitten.
Hier nog steeds geen ongi… GRRR!
Marcella, spannend hoor… Ik duim voor je dat het in innesteling is…
Lysken, heb je al getest?
Ik ben vanmorgen hartstikke ongesteld geworden… Ik was er helemaal opgelucht van. Die onduidelijkheid is niks…