Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

hoi

eindelijk dan achter mn pc

Moosje: Jammer dat de test toch negatief was. maar nu heb je idd toch zekerheid. jammer dat jullie 2 rondes moeten wachten maar ja als t niet uitkomt is t wel t beste.

Jeweldrop: spannend hoor bij jou :thumbup: :thumbdown: en je hebt me niet ontmoedigd hoor. we zijn er hier vrij nuchter onder. t is niet leuk maar omdat t nog zo klein en kort was voelt t niet als echt een mk. als ik niet getest had had ik t niet eens geweten.

Lysken: pff voor jou ook spannend zeg. mijn duimen draaien ook voor jou haha. wij hebben ook besloten om deze ronde gewoon te kijken hoe het loopt. heb al eerder gezegd dat ik t een leuke maand vind maar idd wel erg druk. en je hebt vl goed overgehaald zeg. wij hebben helaas ook geen laptop meer nu zit ik ongezellig boven achter mn pc.

Marcella: jammer! wel fijn dat je cyclus redelijk stabiel is. en wat leuk dat je bent gevraagd als getuige.

Bolletje: Welkom en leuk dat je mee komt kletsen

Voor de zwangere ladies: leuk dat jullie ons op de hoogte houden!

oh ja ik trouwens zoals jullie wel zien mijn banner weer aangepast.

ik weet niet of ie ook helemaal klopt want ik weet niet of dit nu mijn ongi is of dat t van de vmk is. daar heb ik me nog niet in verdiept.

hij is ook zo weer veranderd :slight_smile:

ik heb trouwens ook weer testjes besteld en ik zal er 1 doen voor de zekerheid als ze binnen zijn.

He Ladies, Ik snap er echt geen ***t van.

Vanmiddag toen ik naar huis ging weer een vlaag bloedverlies en nu weer niks. Ik ga morgen in ieder geval testen en hopelijk weet ik dan waar ik aan toe ben want hier zit ik niet echt op te wachten :frowning:

Hoi meiden!

Marcella wat heerlijk van die bruiloft(en) ook nog naar jamaica wat heerlijk!!

En wat vaag van je ongi zeg… Vreselijk die onzekerheid! Morgen testen, wil je iig veel succes wensen!!

Mar, op zoek naar een jurk! Wat heerlijk, lijkt me ook zo leuk om uit te zoeken!

Banner aangepast. Nieuwe testjes besteld, welke heb je genomen?

Moosje goed ongesteld, idd opluchting dan als je er toch op zit te wachten!

ik heb de eerste afspraak bij de Vk gemaakt, op 11 april mogen we (pas :slight_smile: )komen, sjee dat duurt nog laaang!!

Ja vind t ook erg spannend en leuk om eindelijk een trouwjurk te gaan uitzoeken.

Ik heb weer testjes bij matcare besteld kosten iets meer als 5 euro voor 3 stuks. Als t goed is zijn ze morgen binnen, dus dat is wel lekker snel.

Zo, even de laptop op schoot en tijd om bij te lezen en te schrijven. :slight_smile:

@marcella; wat kun je gek worden van onzekerheid hè, kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil. Hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt!

Wat een leuk vooruitzicht, die bruiloft volgend jaar!

@mar2; je banner opnieuw ingesteld, weet je inderdaad zeker dat het mis was deze maand? Na al die jaren Mirena, heb ik ook maar een beetje op de gok m’n banner ingesteld.

@moosje; jammer dat het mis is. Anderzijds fijn dat de onzekerheid nu weg is. Blijf je wel meeschrijven tijdens je ‘pauze’?

@lysken; irritant als je ongi niet komt en je niet positief test. Laat het dan maar gewoon komen, kun je weer op voor de volgende ronde.

@maytje; ben jaloers op je vermoeidheid hoor :wink: Hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben!

@jeweldrop; ook nog in spanning meid? Kan me voorstellen dat je alle veranderingen in je lijf meteen signaleert en conclusies wilt trekken. Het moeilijkste van alles vind ik zelf ook om ‘geduldig’ te wachten tot het weer zover is dat je kan gaan testen of dingen kan gaan voelen… Hoop dat je snel een goed bericht hebt!

Vandaag lekker gewerkt, afleiding om niet teveel af te tellen tot het weer NOD is. Vandaag ook weer gestart met LHtesten. Eens kijken of er enige regelmaat in de cyclus te ontdekken is.

Verder probeer ik m’n lijf in goede conditie te houden; ik ben sinds vorig jaar oktober ruim 15 kg afgevallen, en zit nu prima op gewicht. Gezond eten en 3 a 4x per week lekker hardlopen, wat dus echt verslavend is. :wink:

Dat is idd lekker snel, dat is altijd fijn Mar!

Bolletje knap hoor 15kg kwijt, lekekr gezond aan het leven! Hier ook lekker sporten etc, al doet het rennen nogal pijn aan mn borsten nu dus dat doe ik iets minder nu haha.

@maytje; nou inderdaad, als je zwanger bent zal hardlopen niet het fijnste zijn… Mezelf kennende ga ik toch proberen dat zo lang mogelijk vol te houden. En anders maar tijdelijk overstappen op een andere sport. :wink: Heb je nu wel de energie nog om te sporten??

Ja dat gek geneogm wel, tis echt meer in de avond (rond 9 uur) dat ik me echt heel erg moe voel, maar ik wil niet elke dag om half 10 op bed :wink:

Ik heb dat bij mijn vorige zw ook gehad. ik sliep soms van 7 tot half 6. En kon ook een gat in de dag slapen in het weekend. Gelukkig werd het na week 15 een stuk beter. Dit en geen zin in avondeten waren mijn enige kwalen :slight_smile:

Gopelij ben je er snel weer vanaf.

Vind dit opzich niet heel vervelend hoor, dat scheelt. T lijkt me erger om misselijk te zijn en elke ochtend boven de plee te hangen, maar daar heb ik (nog) geen last van verder gelukkig.

gaat nu toch maar naar bed trusten!

Test is nog steeds negatief :frowning:

Marcella :hug:

Ik heb nog niet alles gelezen, maar wel al dat het bij Moosje en Mar2 erg spannend is op dit moment. Ik Duim voor jullie dat alles goed is en dat jullie kunnen gaan genieten van de/een zwangerschap :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Marcella:) spannend!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Zo even verder lezen,…

Bolletje welkom hier:) Ik herken het verhaal een beetje. Ik had de eerste stopmaand nog niet zo’n haast, maar nu inmiddels wel. hehehe. Ik heb me inmiddels ook al suf getest, maar mezelf even tot een halt geroepen. Anders wordt ik gek. Mijn klokje tikt als een tirelier inmiddels. Mijn dochter is pas jarig geweest. Misschien daarom. Ik weet het niet, maar hoe het ook zij: Ik maak mezelf nu een beetje gek.

Even een dikke :hug: :hug: voor Mar en Marcelle. Meiden wat K…

Marcella: Wat leuk dat je bruidsmeisje bent! Mag ik ook mee naar Jamaica :stuck_out_tongue: Lekker hoor.(ik geloof dat mannen bruidsjonkers zijn, maar dat weet ik niet zeker)

Ook voor Jewel en Lysken een :hug: :hug: ik blijf voor ons en voor de rest van het clubje dat nog niet zwanger is flink :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoi meiden,

Vanmorgen nog maar eens getest en zoals ik al verwacht had weeral negatief.

Mag toch echt hopen dat de ongi snel doorkomt. Inmiddels al op een cyclus van 34 dagen…

Scheelt dat het aankomende maand niet zo’n prioriteit heeft, maar toch…

Marcella; wat vervelend dat de test ook negatief is. Hopelijk volgende ronde een nieuwe geslaagde kans.

Kenza; Bij jou wordt het ook alweer spannend. Nog maar 8 dagen te gaan!

Maytje; Spannend hoor een afspraak bij de VK. Duurt nog wel een paar weekjes, maar heb je wat om naar uit te kijken :smiley:

Mar; Weet je zeker dat het mis is, omdat je je banner opnieuw hebt ingesteld?

Voor de meiden bij wie de nod in de buurt komt, ik :thumbup: voor jullie!

Hoi

Ik ben voor 99% zeker. Ik voel me totaal niet meer zwanger en heb ook geen ongi kwaaltjes. Voor die 1% ga ik als de testjes straks binnen zijn nog een test doen. Iedere vrouw voelt zich anders bij de zwangerschap en ongi en omdat ik zo’n 10 jaar de pil heb geslikt heb ik ook geen idee hoe ik me voel bij de ongi. Maar ik heb de banner dus al veranderd ga mezelf niet voor de gek houden.

Lysken had jij je ei gevoeld? Of getest? T kan natuurlijk een late eisprong zijn en dan kun je ook pas veel later pos testen

Vind het erg spijtig voor je Mar. Hopelijk volgende ronde een nieuwe geslaagde kans. :hug:

Ik weet niet zeker of ik mijn ei heb gevoeld en weet ook niet precies wanneer mijn ei was omdat de ovutestjes opwaren. Op maandag en dinsdags 2 strepen getest en woensdags de testen op.

Maar ik voel mij ook niet zwanger en heb geen kwaaltjes. (behalve gespannen borsten, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden)

Ik wacht maar (on)geduldig af. Baal er nog het meest van dat mijn cyclus weer langer is. Lijkt wel of het iedere maand langer wordt en daar zit ik nou net niet op te wachten.

He dames

Net ff getest en helaas maar 1 streepje.

Pff eindelijk 100% zeker.

Ik ga dan vanaf morgen beginnen met temp. Meten

Geen idee wanneer mn cyclus begint/begonnen is en wanneer mn eitje komt.

Ben wel benieuwd of ik t merk.

Inderdaad eindelijk zekerheid, maar vind het erg spijtig voor je. Hopelijk is het snel weer raak.

He bm leuk dat je t hebt gevolgd .

Aangezien teun bij jullie zit volg ik jullie ook leuk!

Hoop voor jou een goede zwangerschap.

gr