Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

:frowning: balen Mar. Maar wel beter dat je nu zekerheid hebt. Maar leuk is anders. Heel veel sterkte.

Balen Mar :hug:

Wat is er weer veel gekletst.

Heb de titel weer even aangepast, nu 1 persoon extra met bolletje erbij.

Mar: wat fijn dat je nu 100% zekerheid hebt, maar erg jammer dat het zo gelopen is :hug: Hopelijk heb je nu weer snel zekerheid wat betreft een nieuwe cyclus.

Lysken: nog steeds niet ongesteld, irritant hé als je niet weet wat je te wachten staat.

Moosje: fijn dat je nu zekerheid hebt!

Maytje: dat duurt idd nog even voordat je mag, maar wel lekker dat de eerste afspraak staat.

Marcella: ook zo’n onzekerheid, maar wel al bloedverlies gehad, is het zo weinig dat je het geen menstruatie kunt noemen? :think:

Hoop dat ik iedereen gehad heb…

Duik zo lekker op de bank, series kijken. Begin al wéér verkouden te worden :roll: Elke keer ben ik een paar dagen snotvrij en dan begint het verhaal weer van voor af aan :? Maar ja dat heb je als je in de kinderopvang werkt, zoveel virussen en bacteriën daar!

Hier nog steeds 1 gevoelige borst en af en toe wat steekjes in mn onderbuik. Zou het echt niet weten of het dit keer raak is :shifty:

Weet ook nog niet wanneer ik zal gaan testen :think:

Jewel je hebt van die extra gevoelige testen. Die kan je al 4 dagen vóór je nod gebruiken(nu dus zo te zien aan je banner) of 10 dagen na het klussen(waardoor ik me de laatste tijd suf getest heb :roll: dat dan weer wel)

Nee een ongesteldheid is het zeker niet. Gister toen ik wakker werd met het afvegen een beetje roze. En tegen een uur of 4 iets meer roze. Tussendoor helemaal niks. En vandaag ook helemaal niks. Vrijdag of zaterdag maar weer testen met een wat gevoelerige test (heb 3 soorten liggen, foutje van de leverancier had namelijk 8 dipstiks besteld en kreeg er 3, 2 cassettes en 1 extra gevoelige gewone test).

Bij jou ggaat het ook weer spannend worden…

Mar… wat jammer dat het idd toch over is… :frowning: :hug: Maar je hebt nu wel duidelijkheid! Hopelijk mag je snel weer zwanger worden en dat het beebje dat blijft plakken. :pray:

Marcella, spannend hoor! :pray:

Lysken, wat :evil: dat je ongi nog steeds niet is aanggebroken… Zo duurt een nieuwe ronde wel erg lang :roll: :hug:

Kenza, ik herken het hoor, testen, testen, testen… om gek van te worden! Vroeg pos. testen is leuk, maar kan ook een nadeel zijn… Rond je NOD kun je dan alsnog ongi worden omdat het vruchtje toch niet goed is ingenestled of is gedeeld… Daarom raden de meeste mensen aan om op je NOD of net na je NOD te testen. Ik kon niet zo lang wachten, ik ben niet zo geduldig :shifty:

Meiden, ik hoop echt dat jullie je ook snel mogen aansluiten bij de maandmama’s. :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Mar :hug:

Marcella, ondanks negatieve test dus wel spannend. Wel goed hoe je kan wachten tot vrijdag / zaterdag… Ik zou echt helemaal gek worden.

Hier gisteren wederom een echo (intake Gyn). Termijn is definitief vastgesteld. Op 29 sept ben ik uitgerekend (bizar, tussen maandag en gisteren zat bijna een week verschil). Denk persoonlijk dat de waarheid in het midden ligt en vermoed dat mijn eerste berekening van 1 oktober nog het meest juist is… Maar oké dan maar twee dagen eerder met verlof :lol: . Heel naar…

20 maart staat gepland voor de combinatietest. Er was sprake van dat die niet uitgevoerd kon worden, volgens de Gyn en het RIVM kan dit wel. Alleen bij voorkeur bloedafname wat later. Doen we dat toch :wink: Alles in week 12.

Verder druk geweest. Eerst vanochtend naar de garage. Lamoje en een ruitenwisser vervangen. Dacht dat ik moest :sick: toen ik de rekening kreeg. Bijna € 55,00!!! :shock: :shock: :shock: .

Stelletje afzetters. En nog beweren dat ze echt 20 minuten bezig zijn geweest met de koplamp. Ben in staat om het zelf nogmaals te proberen (setje vd Halfords) en te timen. Kijken of ik het sneller kan. Denk het wel namelijk. Echt te bizar voor woorden dit…

Thara heeft logopedie, dus die heb ik vanochtend weer op moeten halen rond half 11 van school. Daarna eten en hup weer naar school. Rayen ligt in bedje op dit moment. Even bijtrekken.

Verder gaat Thara morgen (voor het eerst, is er gewoon niet eerder van gekomen) logeren. Leraren hebben morgen een studiedag en wij moeten gewoon werken. Dus een dagje bij oma. Zal wel gek zijn. Morgen maar één kindje.

Ga 'm zo maar eens uit bed plukken. Tijd om even wakker te worden en dan Thara te halen. Nog even wat ruilen bij de Hema. en dan thuis spullen pakken voor het grote logeerfeest :mrgreen:

:-*

Hier eindelijk mijn ongi :slight_smile:

Op naar de volgende ronde dan maar! Nouja, aankomende maand hoeft niet zo heel hard van mij, maar als het gebeurt is het natuurlijk geweldig!

Wat leuk dat je weer een echo had Shirley. En ach wat vervelend nou dat je 2 dagen eerder met verlof kan :wink:

Voor een paar is het (nog) spannend. Ik :thumbup: voor jullie meiden!

Ff snel stukje gelezen, morgen meer.

@lysken, helaas ongi, maar ook duidelijkheid. Op voor de volgende ronde dan maar. Doe je wel mee deze ronde of even een maandje onthouding ?

Lh testjes heel licht gekleurd vanavond; als het zo door gaat heb ik exact dezelfde loop van de cyclus als vorige maand. Werk aan de winkel dus komende dagen!

Bolletje, Heel veel klusplezier!

Shirley, kosten van een koplamp doe ik altijd even snel tussendoor en dan hoef ik er vaak niks voor te betalen. Hier kostte een set ruitenwissers ook 47 euro hoor. Gekkenhuis!

Meiden, eigenlijk durf ik niet zo heel goed te testen, bang dat hij negatief zou zijn. Ik weet ook niet wat ik wat ik van mijn cyclus moet denken. Vanochtend dus niet gedaan :frowning: Morgen of overmorgen (zie je ik stel het alweer een dag uit) ga ik testen.

Hier een gezellig druk weekend in aantocht. Vandaag zoveel mogelijk huishoudelijke taken doen, mochtenochtend even snel naar de prenatal fotos van Dylan ophalen, daarna met ML en kindje op bezoek bij oude kennissen die ML kunnen helpen met een aantal opleidingen in de transport en smiddags met vrienden naar de tennisvereniging.

Zondag gaan we zwemmen met de mensen die binnenkort gaan trouwen. Heel veel zin in dit weekend en hopelijk gaat het na de test nog beter worden :slight_smile:

@marcella, wat goed dat je je zo kunt inhouden met testen … Ik heb juist moeite om niet te vroeg te testen. :wink: maar de spanning of dat tweede streepje er komt… Als ik eraan denk krijg ik alweer buikpijn van de stress!

Voel je veranderingen in je lijf? Succes meid, hoop op een goed bericht dit weekend!!!

Bolletje; Heel veel klusplezier :thumbup:

Wij slaan aakomende ronde niet over, maar het heeft geen “prioriteit” (bevaldata december)

De ovutestjes blijven deze ronde bij de leverancier en vrijen alleen als we zin hebben. Mocht het dan zo zijn dat er een beebje uit voort komt, zijn we dolgelukkig, mocht het niet zo zijn vinden we dat ook niet erg.

December heeft onze voorkeur niet omdat we dan al zo druk zijn kwa verjaardagen, feestdagen én werk.

Marcella; Spannend hoor dat je nog steeds niet ongi bent. Kan me wel voorstellen dat je niet goed durft te testen, bang dat het negatief is. Aan de andere kant geeft het je wel duidelijkheid.

Geniet van je weekend!

Voor de andere natuurlijk ook een goed weekend!

Net toch getest. :oops: …heel licht streepje of het is iets wat wij graag willen zien… :pray:

Oooooooooww… Spannend! Streep is streep hoor! Welke tests gebruik je?

Ooooow :pray: Marcella spannend!!!

Hier ook een verandering waarneeembaar. Gisteren aan de linkerkant onderin mijn buik hevige steek . En nu een soort van ongi zeuurderig gevoel. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Kan nog alle kanten op.

Shirly: leuk een echo. Bij mijn zwangerschap hadden ze ook adhv. de echo de datum bijgesteld. Moet zeggen dat die nauwkeuriger was dan mijn geschatte datum(we wisten niet precies wanneer ivm. het meteen zwanger zijn) Ze is 1 dag na de gecorrigeerde datum geboren.

Ik duim voor iedereen die nu in een spannende periode zit :thumbup: :thumbdown: (inclusief mezelf :wink: )

Heb een test van babyboomshop uit Rotterdam (via inet gekocht). Zou 4 dagen voor NOD kunnen testen ermee. Heb er daar nog een van liggen en ook een extragevoelige, 6 dagen voor NOD. Ligt eraan hoe duidelijk de 4dagenvoorNOD test is want anders ga ik die andere ook gebruiken.

Vind het inderdaad ook erg spannend! Want dan zou het inhouden dat ik de eerste ronde zwanger ben (vorige maand was ML er niet maar we waren toen alwel gestopt)

Net een test gedaan. Kon het niet meer afwachten :roll:

Zo’n extra gevoelige. Die zou ik nu al mogen doen. maar nope maar 1 streep. Zal dus wel ongi kramp zijn, zucht wederom helaas. Laat de ongi maar komen. :?

Kenza :hug: gewoon afwachten. Tot de :evil: er zijn is niets zeker.

Marcella, streep = streep dus da’s positief (foto?). Ik hoop dat de volgende test superduidelijk is en twee strepen laat zien.

OH wat een teleurstelling voor Mar!

En Wat spannend voor Marcella!

Oh wat jammer Kenza!

Marcella, spannend! :pray: Bij mij begon het ook met een heeeeeeel licht streepje! (manlief zag 'em toen niet eens :roll: :mrgreen: )

Kenza, jij bent natuurlijk ook wel erg vroeg met testen he, ondanks een vroege test. ik :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: nog even voor je door!

Hier net een goede echo gehad :inlove: Het is er 1 en het hartje klopt mooi en krachtig. Ik zag het meteen!

Mieden, fijn weekend!

:-*